(500+)
Dator och garanti som tyvärr inte är att lita på När jag förra året behövde köpa en modernare dator, handlade jag en "re-furbished" på Billig Teknik. Den var dumt, datorn jag köpte har ett funktionsfel som kraftigt begränsar användningen. Eftersom jag påpekade felet inom garantitiden, så ska felet förstås åtgärdas inom garantin (vad ska man annars med garanti till?) men att få Billig Teknik att gå med på det har visat sig vara svårt. Fram till i dag så har jag lagt ner mer än två månader av kommunikation med Billig Tekniks kundservice utan något resultat, bara blandade besked där garantin ibland gäller och ibland inte gäller, men framförallt om olika avgifter för undersökning av datorn man kan vilja påföra om jag vill ha den lagad. Trots att det handlar om funktionsfel inom garantitiden. Garantin har alltså inte visat sig betyda något i praktiken. Jag är besviken och har tappat förtroendet för Billig Teknik. Där handlar jag inte igen.
det går bättre och bättre, dvs. utmärkt
Mycket imponerad över priserna men framför allt över hur snabbt man fick det man beställt. Hade paketet inom 24 timmar så får inte klaga :-)
Smidigt och enkelt lätt som en plätt
enkelt o säkert, rätt pris
Det är mycket bra att handla hos Billigteknik, dock, det är inte bra den lång tiden av leverans (6 dagar) och dessutom den betalning processen som är alldeles för mycket krånglig.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.
www.billigteknik.seFullständigt firmanamn: Billigteknik Sweden AB
Organisationsnr: 556741-5772
Information hos allabolag.se