Prisjakt
Solhem Inredning
  • Personlig service
  • Klarna faktura & kort/ Amex
  • Hämta/lämna retur i butik
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan
Kundservice exemplariskt, därmed topp i betyg. Detta är ofta, nästan alltid avgörande när jag ska handla. Att man säkerställer kundnöjdheten och har det i fokus, leder till återkommande köp.
v
vestis

1 omdöme

Usel
8 månader sedan
Detta är tyvärr den mest bedrövliga service jag varit med om! Beställde konsoler 2021-01-02. Leveranstid 2-4 dagar står det på hemsidan. Får också info från fraktbolag att de ska hämta konsolerna, så förväntar mig att de ska komma när som. Den 15:e får jag reda på att de inte har konsoler i lager alls. Dessa är under produktion. Det tog tydligen 2 veckor att komma fram till detta. Jag erbjuds att få köpa butikens visningsex om det var brottom. Jag svarar samma dag att ja, det är bråttom och att vi kan tänka oss butikens visningsexemplar. Får ingen feedback på mejlet. Jag svarar igen både den 19:e och 23:e och undrar hur det går. Inget svar. Idag ringer jag och undrar hur det går. Får till svar att de brukar svara alla kunder samma dag som mejl kommer. De hittar mitt mejl från den 23:e, men kan inte förklara varför jag inte fått svar på något av mina mejl. När jag undrar om de inte tycker att det kan vara rimligt med någon kompensation, t.ex. halva priset, när jag fått vänta nästan en månad istället för 2-4 dagar då jag dessutom accepterar att få visningsex samt inte fått svar på något av mina mejl hänvisar de till att det tyvärr inte är möjligt och att de faktiskt måste anstränga sig jättemycket för att skicka de från butiken och att jag får vara nöjd med det. När jag undrar om det verkligen är det bästa de kan göra (börjar bli irriterad här, vilket förstås inte är okej, men jag har svårt att acceptera att de menar att ansträngningen att montera ner och skicka begagnade konsoler ska tas som kompensation) får jag istället höra att jag inte ska få några konsoler alls. När jag frågar om det finns någon annan jag kan få prata med så finns inte det. Här får jag luren slängd i örat på mig och sekunden senare får jag mejl om att de makulerat min order. Super, tack för ett toppen-bemötande! Tyvärr finns produkten bara hos Solhem, annars hade jag kunnat lösa detta med annan butik redan när de kom på att de inte hade varan i lager efter två veckor... MVH Johan
C
Claggo

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan
Snyggt utbud och service i världsklass. En klar favoritbutik!
N
Niclas

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan
Jättefina produkter av mycket hög kvalitet
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Jättebra hemsida, snabb leverans och fin butik
Utmärkt
2 år sedan
För dig som gillar kvalitét och det där lilla extra. Skinnförklädet i Buffelskinn kommer bli min julklapp till mig själv!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Via butik
Det Solhem inredning erbjudit passar mig optimalt både gällande frakt, leverans och betalningsalternativ.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Via butik
Det Solhem inredning erbjudit passar mig optimalt både gällande frakt, leverans och betalningsalternativ.
Betyg köpupplevelse
2.8OK
2 omdömen

Om butiken

Solhem Inredning

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

AmexPayPalMasterCardVisaKlarna
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.solheminredning.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Solhem Inredning AB

Organisationsnr: 556217-9886

Information hos allabolag.se