• Lär & Lek

    (13)

  • se
s
snuttis68

1 omdöme

Utmärkt
10 månader sedan

Jag beställde en bok för ca 2 månader sen, och redan samma dag packades boken och skickades iväg. Det är vad jag kallar service.

Utmärkt
ett år sedan

Gjorde en beställning en söndag vid 14-tiden. Fick direkt en orderbekräftelse via mail och därefter följde ytterligare två mail med uppdateringar, om att ordern först packades och slutligen, strax före 17, att paketet skickats. Oerhört nöjd med den snabba hanteringen (och överraskad av att det hela sköttes inom tre timmar en söndag!) Rekommenderas varmt!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan

Beställde en rolig liten robot och fick den redan dagen efteråt! Häftig produkt och fin service!

J
Jan Bengtsson

1 omdöme

Utmärkt
2 år sedan

Toppen 👍

Patrik
Patrik

7 omdömen

Usel
3 år sedan

Beställde två böcker som skulle vara i lager och levereras inom 3-6 arbetsdagar. Inget händer under dessa 6 arbetsdagar och söker man efter ordern så står det bara "Betalningsdifferens" i rött. Efter att ha väntat i 6 arbetsdagar får jag beskedet att varan INTE finns i lager men kommer in inom en vecka. Cirka en vecka efter beskedet anländer böckerna. Usel butik där det inte går att lita på lagerstatusen. Ordersökningen ger ingen vettig information. Kommer inte att beställa från denna butik igen.

Lär & Lek svarar:2019-05-07
Vår målsättning är alltid att ge våra kunder bästa möjliga service, men tyvärr inträffar det ibland yttre omständigheter som påverkar leveransen. Vi beklagar den leveransförsening som inträffat och att informationen om senarelagd leverans inte nått fram till dig. Enligt våra leveransvillkor kan leveranstiden variera mellan 3-6 arbetsdagar. I detta fallet blev det 7 arbetsdagar. Det normala förfarandet är att vi levererar våra kunder omgående efter en bokbeställning. Denna gången tog böckerna slut hos vår leverantör och det blev tyvärr en leveransförsening som vi inte kunde påverka. När vi skickade böckerna var det olyckligtvis på torsdagen precis innan Långfredag och Påsk, vilket tyvärr försenade leveransen ytterligare. Vi hoppas dock du blev nöjd med böckerna du köpte och du är välkommen att kontakta oss om du har några ytterligare frågor.
E
Esse_r

3 omdömen

Utmärkt
4 år sedan

Köpte en 3D-skrivare och kan inte klaga på något. De levererade snabbt, har ett, för Sverige, gott utbud, och har en bra service. När det hade blivit en avvikelse med ordern så kontaktade de mig på telefon och det slutade till min favör efter ett trevligt samtal.

L
LasseLagom

1 omdöme

Utmärkt
4 år sedan

Köpte en 3D-printer, fick hem den, den hade en transportskada som gjorde att den inte funka alls, kontaktade butiken, den körde hem till mig hämtade upp skrivaren inom 20min, lämnade den till reparations firman å sen körde lagerchefen hem till mig å lämna av den personligen inom 2h... DET är vad jag kallar service! Aldrig hört eller varigt med om något liknande! ++++++

j
jojjoalex_99

7 omdömen

Bra
4 år sedan

Deras lagerstatus på hemsidan stämde inte. Produkten jag hade beställt skulle inte komma in förrän flera månader senare. De ringde dock mig vänligt och frågade om jag ville ta bort ordern. Dock bör lagerstatusen fortfarande stämma.

Lär & Lek svarar:2018-01-30
Hej! Vad gäller lagerstatus fanns det information på hemsidan att leverans först kunde ske i februari. Idag har vi dock fått ny information från leverantören att leverans först kan ske i mars och därefter har vi uppdaterat informationen på hemsidan. Anledningen till att man ändå kunde beställa produkten var att vi ville bibehålla den möjligheten för våra kunder. Även om vi lagt ut information om beräknad leverans, erfar vi nu att missförstånd tyvärr ändå kan ske och vi har därför ändrat i våra rutiner och nu avaktiverat produkten för beställning. Den kan alltså inte längre beställas och den kommer enbart att aktiveras på nytt när den åter finns i lager. Vi är enbart tacksamma för denna typ av feedback så att vi kan optimera våra rutiner och kommer att se över detta i fortsättningen.

Betyg köpupplevelse

3.8Bra
1 omdöme

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

SveaWebPayPayPal
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • SMS-betalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Lär & Lek, Malmö AB

Organisationsnr: 556689-9109