1.8 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-04-10
Redigerades 2019-04-13
    R
    Ricky Bruch(9 omdömen)
    VARNING! Oseriöst företag! Köpte en cykelhjälm från Jibo och fick ingen orderbekräftelse. Mejlade fyra gånger och bad om en orderbekräftelse – de svarade inte på något av mejlen. Ringde och bad om orderbekräftelse. De lovade att mejla en, men gjorde det inte. Fick hjälmen levererad, men utan kvitto. Ringde och bad om kvitto. En extremt otrevlig person svarade att det är Resursbank som ska skicka ut kvitto till min mejl. Jag svarade att jag inte fått något sådant mejl. Personen säger då att jag ska ringa Resursbank. Jag säger att jag köpt hjälmen av Jibo och vill att de ordnar kvitto – att jag inte har lust att ringa och försöka få ett kvitto från Jibos bank. Personen säger då: "Nähä, men du kunde ringa hit?" En sämre kundservice får man leta efter...
    Sorterat efter datum
    Gamla omdömen

    Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

    2017-03-18
      i
      ito(35 omdömen)
      Köpte cykel därifrån. Fick punka första cyklingen trots marknadsförda "punkteringsfria däck". "Då måste jag få titta på den", var hans förstas respons, vetandes att jag hade köpte den av honom över nätet (jag/cykeln i Stockholm, han i Karlshamn). Kul där.
      2011-07-14
        N
        Nimtro(11 omdömen)
        Snabb leverans, beställde en MTB på en måndag och fick den fyra dagar efter. Trevlig personal dessutom, hjälpsamma och svarar snabbt på mail. Rekommenderar denna sida.