4.4 / 5
(36 omdömen)
5
(28)4
(3)3
(2)2
(2)1
(1)
Sorterat efter datum
2020-05-18
Grymt bra och snabbt bemötande via chatten. Fick hjälp direkt att hitta det som passar till mina inlines. Kan verkligen rekommendera
2020-05-16
Snabb leverans, trevligt bemötande och kompetent personal som ger konsultativ rådgivning.
2020-05-14
Använde stegtävlings funktionen i samband med en aktivitet på arbetet. Smidigt och enkel sida där deltagarna själva matar in sina steg oavsett hur dom noterar sina steg via smartphone osv. Mycket bra sammanställningar hur det gick löpande under aktivitets perioden. Kan varmt rekomenderas
2020-04-16
Toppenservice! Svarar snabbt på frågor via messenger.
2020-04-06
Snabb leverans och återkoppling då mitt köp var restat så fick jag uppgradering utan extra kostnad. https://www.maxpuls.se/traningsredskap/crossfit-redskap/master-viktvast-large-10-kg?limit=100
2020-04-04
Enormt trevligt och bra bemötande. Båda mina beställda produkter var omöjliga att få fram i coronatider och jag fick jättebra hjälp att hitta alternativa maskiner än jag hade beställt. Rekommenderas varmt.
2019-11-23
Varför har ni inte betalning via internetbank eller Klarna
2019-05-09
Beställde inlines och storleken var helt fel men supernöjd med servicen och bemötandet och med de nya inlines som jag bytte mot
2019-03-13
Allting bara bra. Rekommenderas varmt. Hade mejlkontakt med maxpuls och de var väldigt hjälpsamma och trevliga. Kommer definitivt att handla här igen om det är något jag behöver. 10/10!
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-07-30
Mycket bra kundservice, inget att klaga på.
2019-05-23
Vill börja med att säga att resultatet var det inget fel på. Jag köpte saker och de kom. Ta i beräkning av informationen under vid köp så ni inte hamnar i samma sits. Ingen vill missa att ex få ett paket i tid för sin gåva på julafton eller födelsedag pga missvisande information. Jag kände mig lurad efter köpet va gjord pga missvisande information. På produkt sidan står det ”leverans inom 4-8 dagar”, det tolkas från en kund som att det kommer levereras till kund inom 4-8 dagar. Efter 5 arbetsdagar händer inget, jag går in på min order på hemsidan. Där står det, order kommer skickas inom 4-8 dagar. Det är inte samma sak. Kollar vidare på deras hemsida; https://www.maxpuls.se/leveransinformation Där står det att ”leverans inom 4-8 dagar” innebär 5-12 dagars leveranstid. Jag personligen tycker inte detta är ok. Jag hade inte haft något emot ifall det hade stått 5-12 men det gjorde det inte. 4-8 dagars behandlingstid hade också varit ok. Jag försökte konfrontera dem angående detta, fick inget svar angående det, men till min tröst så skrev och skickade min order dagen där på. Jag hänvisar till länken ovan för mer info, ifall de får för sig uppdaterar deras kommunikation, förhoppningsvis till det bättre.
2019-05-03
Va härligt med en butik som både är kunnig och behjälplig kring sina produkter. Utöver det ett bemötande när jag fick problem (smärtor i foten) där jag fick stor hjälp av Robert att hitta nya inlines. Det är få butiker med näthandel som kan erbjuda denna proffesionella tjänst.
2019-03-06
Köpte Nordic skates. Fick väldigt snabb och nyttig support innan köp. Storleken blev trots detta för liten och var tvungen att byta. Detta var inga problem och Maxpuls löste detta helt utan kostnad för mig. Fin service! Jag är en väldigt nöjd kund
2018-03-20
Beställde min Wahoo Kickr 2017 och Climb härifrån, har fått väldigt bra hjälp och mycket snabb support så fort jag undrat något. Handlar gärna här igen.
2018-02-08
Har varit kund i flera år och väldigt nöjde med både service,bemötande samt givetvis produkterna. Känns väldigt personligt när man behöver råd kring utrustning vilket sällan upplevs via näthandel annars. Niklas/Vital gym & hälsa
Sida 1