1.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-10-31
L
Leoderst(1 omdöme)
Webbplatsen "i lager" så jag lägger en order (Optimal Nutrition 100% Whey Gold Standard 4,54kg). Jag får ett samtal nästa dag så att det inte finns tillgänglig. Även några dagar efter det står det fortfarande "i lager!" Och nu ser jag massor av andra människor på Prisjakt hade samma problem. Det här är inte bra. Jag kommer inte att beställa från dem igen.
Budo & Fitness Butikerna svarar:2018-11-22
Hej, det var tråkigt att vi hade lagerfel på produkten du valt, vi har meddelat dig och kan bara be om ursäkt för det inträffade. Önskar en trevlig dag!
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-03-23
c
calhoun(3 omdömen)
Hustrun gjorde en beställning och betalade redan då. Ändå skickade de med en faktura som vi höll på att betala, tills vi tänkte efter en extra gång. Konstigt med tanke på att fakturering via Klarna sköts av ett datasystem.
Budo & Fitness Butikerna svarar:2018-03-24
Hej, precis som vi svarade dig direkt i vår kundtjänst tidigare, så behöver du inte betala kopian på fakturan och ordern som du redan betalat via Klarna. Trevlig Helg!
2018-03-06
I
Inzex(1 omdöme)
Gjorde en beställning i söndags, tvekade en del efter jag läst alla negativa omdömen. Men tisdag förmiddag hade jag ett paket att hämta allt rätt och riktigt så jag är nöjd!
Budo & Fitness Butikerna svarar:2018-03-07
Tack Inzex, kul att allt gick bra och att du är nöjd!
2018-01-03
L
Locnox(1 omdöme)
Kan inte ge något direkt omdöme mer än att jag inte fick varan jag beställde pga att deras hemsida visar positivt lagersaldo när produkten egentligen inte finns. Så det blev ingen beställning ändå. Så lita inte helt och hållet på deras status över lagersaldo. Det är ju fint att de ber om ursäkt och erbjuder en annan vara via mail, men man blir ändå väldigt besviken.
Budo & Fitness Butikerna svarar:2018-01-03
Hej, ja vi kan bara be om ursäkt att det var lagerfel på den produkten du beställde, synd att du inte kunde tänka dig ersättningsvaran vi föreslog.
2017-10-09
J
JesperEriksson(7 omdömen)
Fick riktig snabb support innan köpet. Det tog dock 3-4 vardagar innan ordern skickades, trots att varorna skulle finnas på lager. En av varorna var skadad vid leverans vilket de löste snabbt, däremot var den lika dåligt packad andra gången och skulle kunna gått sönder igen. Ge packpersonalen lite utfyllnadsmaterial att packa ner i kartongerna så blir det bättre :)
Budo & Fitness Butikerna svarar:2017-10-09
Tack Jesper, kull att du fick snabb service! Vi ska se över packningen direkt och se till att det görs bättre framöver. Ha en bra dag!
2017-10-03
P
Pontusarfelt(1 omdöme)
Det positiva är att jag till slut fick hem min produkt. Det som är mindre positivt är att hela returprocessen tog över en månad samt deras behandling av mig som kund. Jag påtalade ett antal gånger att jag inte fått varken bekräftelse eller status om min order/retur via mail. Ingen brydde sig om att felsöka problemet förrän jag lade upp ett negativt omdöme här på prisjakt - då fick jag ett obehagligt telefonsamtal från företagets ledning och ett hot om polisanmälan för ett icke brott om inte omdömet togs bort då det tydligen, enligt dem själva, innehöll förtal. Jag gick med på att ta bort omdömet då jag var rädd att processen skulle bli ännu mer långdragen eller att jag inte skulle få min produkt alls. Det visade sig att min epostadress var fel i deras system, vilket de hade kunnat fixa på nolltid, och då jag mailat dem flera gånger så borde de veta vilken adress som är korrekt. De hade tydligen skickat testmail de gånger jag påpekat att jag inte fått mail, men det var inget de nämnde och därmed kontrollerade de aldrig om mailen gick fram. Det gavs ursäkter, som problem med lagret och med tillverkaren, vilket jag inte heller fick höra något om vid tidigare kontakt. Trots detta lät det uppenbart att de ville skuldbelägga kunden (mig). Allt detta dravel var enligt dem pga att jag skrivit in fel epostadress vid beställningen. Det riktigt obehagliga i detta är just hotet om polisanmälan. Omdömet jag lade upp tidigare innehöll en, enligt mig, förhållandevis mild kommentar om en persons utseende, och då det som regel inte är brottsligt att kommentera andras utseende så tycker jag att en polisanmälan vore att gå lite för långt. Frågan är om jag blivit utsatt för ett brott, och då syftar jag på olaga tvång, men det är inte upp till mig att bedöma. Huvudsaken är att jag har möjlighet att yttra mig om min upplevelse i interaktionen med detta företag.
Budo & Fitness Butikerna svarar:2017-10-03
Efter köpet av en kampsportsdräkt från oss ville du byta den till en mindre storlek. Vi bad dig använda medföljande retursedel för kostnadsfri retur och byte. Det tog 2 veckor innan returen ankom oss varvid vi samma dag meddelade att den storlek du nu valt var tillfälligt slut i lagret hos oss och beställdes då från vår leverantör vilket tog 1,5 vecka innan vi fick in den för leverans till dig. Vi meddelade dig detta inifrån vårt ordersystem som automatiskt använder den mailadress du angivit när du registrerade dig och beställde. Tyvärr visade det sig sen att du råkat skriva in din egen mailadress fel och därför inte fått de löpande mail vi skickat dig om din beställning. Olyckligt men inget vi ser eller märker förrän du hör av dig och vi satt i telefonen med dig och verkligen testade oss fram vad som kan gått fel och upptäckte att du råkat vända på ett "l" och "t" i ditt efternamn. Att använda detta forum för att skriva inlägg med personangrepp och nedvärdera våra medarbetares utseende är rent kränkande och inget vi kan acceptera.
2017-08-06
j
jacce(7 omdömen)
Köpte dyr utrustning som nu har gått sönder efter bara någon månad och det är ganska uppenbart att det är tillverkningsfel. När jag ringde kunde inte han som svarade hjälpa mig utan hans kollega hörde av sig och sa att jag skulle skicka tillbaka utrusningen för att kontroller om det går på reklamation. Mina mejl har gått obesvarade. Riktigt jävla trökigt och jag ångrar starkt att jag handlat från budo fitness.
Budo & Fitness Butikerna svarar:2017-08-21
Benskyddet från Yokkao hade fått ena spännet avslitet (inte sömmen som släppt), vilket är sådant som kan hända när man tränar och inte ett tillverkningsfel. Vi har trots att det inte är en reklamation erbjudit oss att laga detta kostnadsfritt. Vi har svarat på alla mailen, dock har vår kundtjänst som hanterar reklamationer inte öppet på kvällar och helger, så sista mailet vi fick fredag kväll svarade vi på först måndag morgon.
2017-05-12
L
LoaT(1 omdöme)
Beställde ett bälte och två PWO, när det visade sig att den ena PWO'n var slut så fick jag ett erbjudande att få en annan för samma pris - vilket jag gladeligen godtog. Fick sedan försändelsen dagen efter! 10/10
Budo & Fitness Butikerna svarar:2017-08-06
Hej, kul att du är nöjd!
2017-01-22
Redigerades 2017-02-20
m
m1jko(6 omdömen)
All tack till Rasmus för riktigt bra service, från missnöjd kund till glad kund. Nu ger jag Budo & Fitness en chans till för framtida köp!
Budo & Fitness Butikerna svarar:2017-02-27
Toppen!
2017-02-08
J
Jeremycarjac(1 omdöme)
Beställde ett par lyftarskor. Beställde på en söndag tror jag och hämtade dom på tisdag morgon, på macken mittemot där jag bor. Snabb leverans, rabatt på skorna, smidig betalning med klarna faktura utan extra kostnad.
Budo & Fitness Butikerna svarar:2017-02-08
Tack, kul att du är nöjd! ha en bra dag!
2016-11-16
Mike T(64 omdömen)
Beställde en Body Solid Benpress/Hack Squat 1100 trots att man läst flera negativa kommentarer om butiken och deras leveranser. Enligt prisjakt så skulle den finnas i lager. Men på deras hemsida stod det 10-14 dagars leverans. För att kontrollera att det var det som gällde, ringde jag Budo & Fitness Butiken. Där fick jag bekräftat att det var 10-14 dagars leveranstid. 4 dagar senare så får jag ett mail om att leveransen kommer dröja ca 2 månader. För att priserna gäller för "dropshipping".Det står nu fortfarande 10-14 dagar leveranstid på deras hemsida, så vem som helst förstår ju att de inte håller sina priser de annonserar här på prisjakt, utan det är bara lockpriser för att få klicks eller uppmärksamhet till sin sida. Så falsk marknadsföring att jag hoppas ingen handlar utav dem i fortsättningen.
Budo & Fitness Butikerna svarar:2016-11-21
Hej, ja det stämmer att vi gjort fel här, ber om ursäkt! Vi hade uppgift om att vår underleverantör via dropshipping kunde leverera denna produkt på 10-14 dgr och har levererat en hel del där det fungerat bra, men så visade det sig att de tagit slut när vi skulle ordna denna leverans varvid vi direkt meddelade detta och när de kommer in i lager igen. Vi har nu ändrat lagerstatus till "beställningsvara" och det går bar att lägga order till det låga priset, så bekräftar vi exakt leverensdatum.
2016-05-14
Chesluk(134 omdömen)
Inga problem med beställning eller leveranstid.
2016-04-20
ruva(150 omdömen)
Synd att jag inte läste NympH omdöme innan jag beställde. Efter tre dagar står det fortfarande "inskriven". Tar nog lång tid innan de behandlar orden och får nog också vänta några veckor på mina grejer. De verkar inte prioritera sin webbutik.Säkert ont om kunnigt folk.
Budo & Fitness Butikerna svarar:2016-04-21
Hej, tråkigt att Du är rädd att Din leverans skall skickas sent. Vi skickar 90% av alla våra order vi får samma dag, sen ibland är det en och annan order som tar någon dag extra, men då ringer vi och mailar alltid våra kunder och talar om detta. Blir orolig att vi inte fått fatt i Dig, hör av Dig till oss, så löser vi detta direkt nu på morgonen. Ha en kanonbra dag!
2015-02-10
S
ScoobyBear(638 omdömen)
Besökte butiken i Västberga. Trevliga och serviceminded personal. Bäst pris på det jag var intresserad av. Kan inte annat än ge fullt betyg!
Budo & Fitness Butikerna svarar:2015-11-26
Tack, trevligt att höra!
2015-01-09
q
quattro81(6 omdömen)
- Fick mina kläder idag 9 jan beställde 22 dec. Lite lång leverans tid. Dom meddelade inte oss att det blivit förseningar i leveransen från gasp. Fick ringa själv och efterlysa kläderna. + Bra paketerat Snygga kläder Free bee Samman fattning Önskvärt med bättre order uppföljning.
Budo & Fitness Butikerna svarar:2015-11-26
Vi kan bara be om ursäkt!
Sida 1