Vad tycker du om SUPWORLD?
Vår ena SUP levereras med trasig ventil, den andra var helt ok. Kundservice har slutat att svara, ingen svara när man ringer. Så vi har en sup utan lufttryck som ligger och väntar på ny ventil men ingen verkar bry sig.
Enkelt köp, snabb leverans. Däremot var pumpen till vår Sup trasig och får svaret "Det är ett vanligt fel". Blir erbjuden att "få" en elektrisk pump som ersättning, men de krediterar bara delar av totalbeloppet. Otroligt långsam korrespondens och man kan bara kommunicera via mail.
Jag beställde en paddelbräda (lagervara) som jag enligt webbshoppen skulle få 1-4 dagar efter beställning. 19 dagar senare hade jag varken sett skymten av brädan eller fått ens ett livstecken från deras kundtjänst (som jag försökt kontakta via mail, webbformulär och Messenger). Jag mailade då och makulerade beställningen, varpå jag beställde samma bräda från en annan butik istället. 3 dygn och 6 timmar efter jag makulerat beställningen meddelade PostNord mig om att Supworld registrerat (men ännu ej skickat) en vara till mig. Till slut svarade Supworld och insisterade på att jag måste nyttja ångerrätten och själv betala returfrakt (fastän jag makulerat långt innan PostNord ens fått nys av paketet). Då skulle jag enligt dem få tillbaka pengarna för brädan så fort de mottagit returen. 23 dagar efter att PostNord (enligt deras spårningsinformation) levererat brädan åter till Supworld hade jag inte fått några pengar. Jag mailade Supworld igen och får till slut ett automatiskt meddelande om att pengarna ska betalas tillbaka. Vi får se om jag får det...
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Fullständigt firmanamn: OneLife AB
Organisationsnr: 5593273815