(28)
Kundservice över telefon är helt dött, samtalet avbryts så fort man klickar i siffran för motsvarande alternativ. Osäkerheten kring om det är ett bluff-företag är inte värt den hundralappen du sparar genom att inte köpa produkten från en väletablerad återförsäljare. Regel nummer ett är väl ändå att ha en fungerande kundsupport? Speciellt om du är ett mindre bolag...
Snabbt svar och bra leverans. Hade frågor om skillnad på M2 resp M3 och valet fick bli en av dom utgående modellerna på M2. Tack.
De svarar inte på telefon och inte på mail och datorn har jag redan betalat för. Riktigt usel kundsupport, misstänker att de är ett blufföretag.
Köpte en dator, billigast på nätet. Snabb återkoppling via mail när jag var osäker på model.
Köpte 2 olika kablar, den ena kabeln skickat efter 8 dagar och efter kontakt med kundservice, den andra har jag inte fått än efter 21 dagar {2 veckor gick sedan andra kontakt med kundservice) samt ordern visas som behandlat klart. Rekommenderas om du har mycket tid och tycker om att kontakta och följa upp kundservice flera gånger. Obs! deras lager på webbplatsen stämmer inte, varan som finns i lager i köptillfället kan ändå inte levereras pga slut på lager.
Stort tack för den fantastiska supporten innan köpet! Kunde inte vara mer nöjd:)
Utomordentlig service och bra information.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.verbit.seFullständigt firmanamn: Verbit AB
Organisationsnr: 559233-7454
Information hos allabolag.se