Expondo
  • Fri frakt & retur
  • 30 dagar returrätt
  • 3 års garanti
2.6OK
7 omdömen
Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel3 månader sedan

Mycket besviken kundtjänsten deras har ingen förståelse när något är fel hänvisar bara till regler.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt6 månader sedan

Alltid fungerat bra med leveransen och bra utbud

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt6 månader sedan

Snabb leverans. Hade beställt fel storlek på överdraget till husvagnen. Trevligt bemötande i telefon, smidigt med retur och snabb återbetalning👍🏻

Gästanvändare
Gästanvändare
Uselett år sedan

Varning för EXPONDO! Vi köpte en mjukglassmaskin från Expondo och efter tre veckors användnings så började den BRINNA. Vi reklamerade då maskinen och efter mycket om och men så tog de tillbaka maskinen för att reparera maskinen. Reparationsprocessen drog ut på tiden och efter många månader dömde de ut maskinen och skulle ersätta med en ny. Även denna process drog ut på tiden och efter 6 månader av tjat och uppföljningar så ville de inte ersätta oss med en ny maskin utan istället betala tillbaka köpeskillingen- Detta är extremt märkligt då de vid tidpunkten sålde samma maskin på deras e-handel. Sannolikt tog de denna genväg för att maskinen under detta året av reparation blivit dyrare och de sparade några tusenlappar på att inte ersätta maskinen. De har genomgående agerat med orimligt fulspel och sagt att maskinen inte finns tillgänglig fast det står att den finns tillgänglig. De har till och med garanterat att maskinen inte skulle komma in i lager igen inom 12 månader. Nu efter ett halvår så finns maskinen åter i lager och de vägrar att leverera den till mig. Detta är det märkligaste ärendet jag varit med om och samtliga av mina bolag har slutat handla av Expondo. Detta ärende har tyvärr kostat oss orimligt mycket i arbetstid och jag önskar att jag hade köpt maskinen av en seriös handlare istället. Som sagt så vill jag varna för Expondo.

d
Uselett år sedan

Fick aldrig motionscykel jag beställde, fick inget sms, samtal eller avi på posten. Så paketet har skickats i return, ångrar grovt jag handlade hos expondo

Gästanvändare
Gästanvändare
Uselett år sedan

Trots upprepad kontakt med kundtjänst har vår faktura med felaktigt debiterad moms inte reglerats. Det har nu gått ett halvår sedan köp. Företaget hävdar att de inte "kan" revidera fakturan på grund av systemfel. Expondo anser dessutom att det ligger på oss att kontakta kundtjänst för att se när problemet har lösts. Vi är mycket besvikna på hanteringen av vårt ärende!

Gästanvändare
Gästanvändare
Braett år sedan

Det var första och sista gången,man kan inte ha postnord som bud,dom har aldrig levererat ett paket till en hemadress,dom kan inte läsa en portkod eller ett telefonnummer.🤮

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel2 år sedan

De har mycket bra skit till hyfsade priser men deras kundtjänst är bedrövlig. Har bara handlat en gång men fick inte alla varor levererade och de skiter fullständigt i kunden. Kommer inte att handla därifrån något mer.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Beställde 230 mm vinkelslip, fick en 125 mm, otroligt 🤨 något intresse att rätt till, fanns inte från expondo, returen gick bra.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Köpt en våg till lagret på Expondo. Den var billig men usel. Produkten är inte vad jag tänkt mig.

Om butiken

Expondo

Butiken finns i Tyskland. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Postförskott
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.expondo.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Expondo GmbH

Organisationsnr: HRB118297B

Information hos allabolag.se