• Webgiganten Sverige

    (10)

  • se
Usel
3 månader sedan

Väntade i nästan 2 månader på en produkt med 4-6 dagars leveranstid. Webgigantens förklaring var att fraktbolaget inte hade fullföljt sina åtaganden. Behövde kontakta certifieringsföretaget som stöd, för att avbryta köpet samt få pengarna tillbaka.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
4 månader sedan

Scam! Product out of stock, still got charged, no response from customer service. Stay away!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Bad website, they bungled my order, and their customer support is completely unresponsive.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

köp ej ! Bluffsida! Får inga varor men fakturan får du! Och det går inte kontakta dem, dem svara på mail bara en gång sen inte mera fast har skickat flera mail, måste anmälla dem KÖP INTE NÅGONTING FRÅN DENNA SIDAN!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
6 månader sedan

Jag är nöjd. Jag fick mina varor i godtid.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Fick min vara, dock var den defekt. Tog 3 veckor för företaget att ens svara på mejl, och då mejlade jag flera gånger. Står/stod på deras hemsida att på defekta varor står de för frakten men när jag berättade att jag ville retunera den defekta vara så skrev dem att jag själv skulle stå för frakten . Jag skrev då tillbaka och påpekade vad som stod på sidan, men inte fått något svar sedan dess ca 4 veckor nu. Fick dock mejl av Klarna att ordern var retunerad och att jag inte längre behövde betala. Har inte skickat tillbaka något så antar att även Klarna förstår att det är ett uselt företag.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
7 månader sedan

Bluffsida! Får inga varor men fakturan får du! Och det går inte kontakta dom någonstans! KÖP INTE NÅGONTING FRÅN DENNA SIDAN!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

La en order, efter 4 dagar hade jag fortfarande inte fått någon orderbekräftelse så jag mailade företaget - inget svar än på 4 dagar till... Har fått bekräftelse via mail att mitt meddelande om avsaknad av orderbekräftelse gått fram och har fått köpet registrerat i Klarna. Dock fortfarande utan orderbekräftelse, svar från företaget eller några varor... Ångrar mitt köp och att jag gick på goda recensioner om företaget.

Betyg köpupplevelse

1.6Dålig
8 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(0)
(0)
(0)
(7)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Innovative Scalp Pigmentation (ISP) AB

Organisationsnr: 559095-5281