Kategorier
Prisjakt
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
9 dagar sedan
Supernöjd. Får bra pch färsk kvalitet på grönsaker och frukt(något jag saknat hos andra leverantörer), leveransen går smidigt trots att jag bor 3 trappor upp, billigt i relation till andra leverantörer och har aldrig saknat något i min order. Ärligt förvånad över de dåliga omdömena
Anonym användare
Anonym användare
Usel
16 dagar sedan
Helt odugligt att hanla online på coop. En gång påstods det att jordnötterna var slut! En annan gång att röd chili var slut. Då tog jag reda på vilken butik som behandlat vår order och ringde butiken, det var såklart inte slut. Men plockaren orkade tydligen inte plocka ihop lösvikt istället för paketet om tre som vi beställt. Äggen var nedpackade med kortsidan ned och såklart sönder vid leverans. Ersättningsvara för lax fick vi inte för den var dyrare än den vi beställt för att de inte uppdaterat hemsidan. Tre av tre gånger och katastrof alla gånger.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Kan bara hålla med om de tidigare tråkiga omdömen om Coop när man handlar online. Det har saknats flera produkter vid två av mina senaste beställningar, dock så har ingen info gått ut om detta innan leverans. Detta gör om man inte påpekar detta så betalar du flera hundra kronor i varuvärde för varor som aldrig levererats. De som levererar vill gärna att man ska digitalsignera att man mottagit leveransen innan man har gått igenom leveransen som det alltid saknas produkter i på sistone, förmodligen för att de vet innerst inne att det gör det för att det är nog mer regel än undantag. Har varit i kontakt med deras kundtjänst vid flera tillfällen och bett om kompensation för detta, rimlig kompensation hade varit fri fraktavgift då en av de stora anledningarna för mig personligen är att jag väljer onlinehandling är dels för att jag inte vill bege mig till butiker för att förhindra smittspridning men även att det är det jag betalar för, att jag ska slippa ta mig till varuhusen själv. Saknas det produkter så behöver jag ändå ta mig dit vilket gör att en stor del av syftet om inte hela försvinner med onlinehandling. Jag fick kompensation för första tillfället, de gav mig 49 kr. Jag förklarade varför det är rimligt att jag får 99, alltså fraktavgiften i kompensation varpå jag får info om att detta kommer läggas in. Vid nästa beställning så är det bara 49 kr i rabatt. Okej då, det får gå, orkar inte ta tag i det. Dock saknas det återigen flera produkter när leveransen kommer. Det står återigen att detta har levererats vilket är felaktigt. Tar på kontakt på nytt, nämner avsaknad komp och nu saknade produkter igen. Får info om att de har lagt in kompensation så att det ska vara 49 kr komp per beställning. De skriver då att de tar bort min komp på 49 kr, de ska lägga om komp så det blir 99 kr på nästa beställning. Lägger nästa beställning idag, ingen kompensation inne, ingen rabatt. Summa summarum för de som tycker det är för långt för att läsa: Välj inte Coop för då får du: - Betala för varor som du inte kommer motta och behöver - Få felaktig info från kundtjänst, få info om kompensation som du inte kommer motta - Leveranser som kommer långt utanför leveransfönstret, det hör inte till ovanligheterna att de kommer 23.30 om du har leveransfönster till 22.00.
H
Håkan1959

2 omdömen

Utmärkt
3 månader sedan
Har handlat på Coop.se under flera år och det har fungerat bra, har även provat Ica, Willys, Mathem m fl men tycker Coop fungerat bäst med bra varor, låg utkörningsavgift och ingen plockavgift. Visst inträffar det leveransförseningar och felleveranser ibland men det gör det även hos andra, men det har aldrig varit några problem som inte gått att lösa via kundtjänst / chatt. Detta gäller i Stockholm / Sundbyberg där det fungerat bra för mig.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
Alla frysta varor saknades vid leverans. När jag tog kontakt och frågade när de skulle levereras fick jag till svar att de inte tänkte göra nån leverans då de hade för mycket att göra. Fick ingen information innan att varorna skulle saknas och ingen kompensation för att de inte kunde leverera det jag beställt
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
9 av 10 hemleveranser är konstant sena. Om du får din mat är chauffören oftast otrevlig. Onlinebutiken har i flera års tid haft ungefär samma extrapriser, bl.a. mycket godis och läsk. Jag har aldrig träffat på någon trevlig personal hos COOP. Efter 3 v har kundtjänst inte korrigerat 1 fel som de har gjort. Jag är glad att det i Stockholm finns fler matleverantörer som är både billigare och har trevligare personal än COOP
H
Hallfrang

1 omdöme

Usel
2 år sedan
Leveranserna har flera gånger skett lååångt senare än utlovat. Senaste (och definitivt sista) leveransen kom dock i tid, men vi fick enfast 5 kassar av 7. Massor med varor saknades vilket ställde till stora besvär för oss. Hanteringen när vi reklamerade var urusel, likaså kompensationen. ALDRIG mer Coop.se
F
Fnoz

2 omdömen

Usel
2 år sedan
Testade deras "matkasse". Först blev det problem med en rabattkod. Men det åtgärda dom snabbt. så ett + där. Dock inte kunnat ta del av det då jag nu valt att avsluta deras matkasse pga det saknades varor i den senaste. Och har inte under 3 dagar fått någon återkoppling alls i ärendet. Slutade nu med att jag själv fick köpa saknade varan i en annan butik. Matkassen kom även mer än 30min försent. Så vi hade våra varor 22:30 en fredags kväll.
Betyg köpupplevelse
2.4OK
6 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(2)
(0)
(0)
(0)
(4)

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.coop.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Coop Online AB

Organisationsnr: 556011-2822

Information hos allabolag.se