Prisjakt
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
Stor varning för detta företag. Jag kan bara hålla med tidigare recensioner. Tyvärr så trodde jag inte de stämde och beställde ändå. Försökte lägga till en vara på befintlig order efter att jag beställt, fick ingen bekräftelse på att det blivit gjort, supporten svarade aldrig heller. ca 4v senare kommer varan som jag fortfarande inte fått någon bekräftelse på och redan hunnit köpa en ny via annan leverantör då supporten fortfarande inte svarat, informationen fick jag ifrån Schenkers påminnelsepost då jag fortfarande saknade någon form av återkoppling/leveransbekräftelse. Vid detta tillfälle har jag fortfarande inte fått någon faktura på produkten och vet inte ens om de lyckats klämma med den i det som jag skrev i mailet "att den ska ingå i befintliga fraktkostnad annars vill jag inte ha den." ca 4v efter detta får jag en påminnelsefaktura på hela beloppet (inkl det jag redan betalt på Klarna för de andra varorna) samt två poster för Frakt, dels för den första leveransen och den varan jag ville lägga till UTAN extra frakt. Här saknar jag fortfarande återkoppling och någon form av orderbekräftelse. Ringer supporten igen, får svar, supportkillen hittar INGENTING om den varan de skickade till mig och som jag skulle betala för och berättar att de kommer stå för frakten tillbaka och att Schenker kommer hämta upp den efter samtal för planerard upphämtning. Nu är det ca 8v senare och supporten anser nu att det är mitt ansvar att betala returen själv via Schenker då dem har "bollat det internt" och tycker inte längre att det är deras skyldighet att returnera varan. (detta har vänts fram och tillbaka 3 gånger, jag ska betala, dem ska betala, jag ska betala, dem ska betala.)
Anonym användare
Anonym användare
Usel
9 månader sedan
Initialt som vanligt. Beställde, fick orderbekräftelE sen tyst. hände ingenting. När jag efter en vecka efter utsatt leverans datum själv kontaktade support dröjde det två veckor innan svar. Att leverans försenad. Att leverans är försenad kan man fatta men att inte höra av sig är skitdåligt. Efter svar kritiserade jag men fick inget svar. Så jag avbeställde. Det dröjde en vecka innan svar. Jag tycker att man borde bry sig mer om kunden, framförallt om man vill ha några alls.
J
Jonas Olert

1 omdöme

Usel
ett år sedan
La order på ett fotbollsmål till vår son, tog lång tid innan leverans då man skyllde på ”ordern fastnat i vårt system”. När äntligen fotbollsmålet kom 2 månader efter beställning så kom det utan nät! Försöker då nå supporten där man meddelar att vi inte kan svara under våra ordinarie öppettider idag ha Corona.. Nej, tyvärr kan jag inte rekommendera detta företag. PS, enligt order så ska nät vara med.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Varning för detta företag. Lovar 1 vecka leveranstid men slutar med 8 veckor. Svarar inte i supporten på vare sig telefon eller mail. Man kan lämna meddelande till mobilsvar men ingen ringer tillbaka. Efter 8 veckors väntan när man fått leveransen saknas 2 av 4 varor men dom kräver betalning även för dom saknade varorna. Priset på hemsidan är nu 1500kr billigare ordinariepris än när jag beställde men dom svarade till sist på mail ”Vi kan göra inte korrigeringen”. Så VARNING VARNING för SPORTIME
a
anlag

2 omdömen

Dålig
3 år sedan
Mycket dyr frakt och extra avgifter om man handlar för mindre än flera hundra kronor. Kan säkert vara intressant för idrottsföreningar, skolor och liknande men privatpersoner göre sig knappast besvär.
Betyg köpupplevelse
1.5Dålig
2 omdömen

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.sportime.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Sport-Thieme AB

Organisationsnr: 556755-0214

Information hos allabolag.se