Kategorier
Prisjakt
Teknikhouse
  • Snabba leveranser
  • Fri frakt över 999kr
  • Öppet köp 30 dagar
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
16 dagar sedan
Fantastiskt personal. Kunde ej hämta mitt batteri innan stängd dags så killen frågade sin kollega om han kunde stanna 20min över och vänta på mig. Hann precis 16:00 dock och blev bemött på bästa sätt. Batteriet verkar kanon också. Tack ska ni ha. Återkommer definitivt. Med vänlig hälsning, ilir
Teknikhouse svarar:2021-07-15
Hej Ilir, Tack för att du lämnar ett omdöme, vi uppskattar att du lagt ett omdöme här också. Många tack ifrån oss och vi är glada att vi kunnat hjälpa dig på ett smidigt sätt. Hoppas du får en fin sommar. ^^ Med vänliga hälsningar, Teamet på Teknikhouse.se PS: I dessa tider vill vi avsluta med att önska alla våra kunder god hälsa. Ta hand om er och följ de officiella myndighetsråden för att undvika smitta, vi gör detsamma här. Folkhälsomyndighetens riktlinjer: https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/skydda-dig-och-andra
N
Noxx

3 omdömen

Usel
3 månader sedan
Totalt värdelösa. Bolaget kan inte laga telefoner på fackmannamässigt sätt och står inte för nått de gör. Köpte en skärm av dom till min iphone som delade sig i två delar efter 3 månader, LCD ramla ur och baksidan som man skruvar i telefon var kvar i telefon. De hävdade att det var omöjligt då klistret är för starkt. Lämnade in telefonen och de meddelade efteråt att det är jag som monterat skärmen fel, att jag har lagt flexkabeln fel och att det är den som tvingat upp LCD från ramen.. - En tunn liten kabel som kan pressa upp och få det starka klistret att släppa. Jag hävda på tillverkningsfel men de stod fast i att det var mitt fel. De erbjuder sig att laga telefon i goodwill och jag tackar ja. Jag får tillbaka telefonen full med limrester. Limrester på kanterna som pressas ut när de tryckt fast LCD. Lim som runnit in mellan glas och LCD. Jag ringer upp dom och frågar om det är ett skämt.. Dom har ju förstört mer än vad dom lagat. De svarar att de inte tar något ansvar för lagningen och att den är korrekt. Jag får tillslut lämna in telefonen igen för att dom ska fixa det dom misslyckats med. Jag får tillbaka telefonen som ser vid första anblick bra ut denna gång. Men skärmen kan inte visa korrekt färger, den visar lila, rött, brunt. Jag kontaktar dom igen och de säger att de monterat den korrekt och de tänker inte hjälpa mig med ny skärm då detta var goodwill på ordinarie ärende som de fortfarande säger är mitt fel. De säger även "Att din nuvarande skärm inte lever upp till kraven du har på en tredjepartstillverkad skärm tar vi ej ansvar för" Så jag har fått 2 defekta produkter och nu säger de att de inte tänker hjälpa mig eller svara mer till mig. Detta var igår och idag har telefonen fått lila ränder uppifrån och ner och touchen har börjat trycka av sig själv... Så nu tänker jag öppna telefonen och se vad mer dom förstört med det totala misslyckande av att limma fast något med flytande lim. /Thommy Schavon
Teknikhouse svarar:2021-04-29
Hej Thommy, Vi är helt enkelt inte intresserade av att fortsätta hjälpa dig i detta som good-will och ber dig därför vända dig till en annan verkstad eller köpa nya delar från en annan butik. Som vi tidigare berättat är detta bedömt som ett good-will ärende och inte något vi gör då vi anser att ansvaret för den ursprungliga skadan låg på dig som kund. Detta har vi varit tydliga med rättigenom. Att din nuvarande skärm inte lever upp till kraven du har på en tredjepartstillverkad skärm tar vi ej ansvar för, särskilt inte när det gäller ett ärende där vi hade kunnat stänga ärendet direkt då det fanns tydliga spår av tappskada på mobilen. I detta mejl så har vi skickat med en bild som uppvisar skador som uppvisar att telefonen har skadats av en plötslig stöt emot annat objekt och när delarna tryckts samman har de rivit upp delar av innehållet. Detta samt tidigare placering av kabeln hänvisar vi till för klar koppling mellan att skärmen lossnade och en tappskada som har uppstått. Den nya skärmen som sitter på är alltså något vi gjort i välvillighet men vi är inte villiga att fortsätta med detta. Ärendet är stängt hos oss men du är välkommen att vända dig till valfri myndighet som Konsumentverket och ARN för vägledning. Nuvarande reparationen är felfri och det finns inget mer än skärmen som har bytts ut i telefonen. Vi är helt enkelt inte intresserade av att fortsätta hjälpa dig i detta som good-will och ber dig därför vända dig till en annan verkstad eller köpa nya delar från en annan butik. Att vi skulle skicka ut en helt ny produkt för samma värde då vi alltså redan stått för en helt ny skärm som goodwill är helt galet då vi inte antagit detta som ett reklamationsärende. Ärendet är stängt och vi kommer inte att skicka ut några fler svar. Med vänliga hälsningar, Teamet på Teknikhouse.se PS: I dessa tider vill vi avsluta med att önska alla våra kunder god hälsa. Ta hand om er och följ de officiella myndighetsråden för att undvika smitta, vi gör detsamma här. Folkhälsomyndighetens riktlinjer: https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/skydda-dig-och-andra
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
VARNING . Köpt inte på Teknikhouse.se Dem är inte att lita på. Varor kommer aldrig frame och de vägrar erbjudar något ersättning eller inte anullera det. Jag rekommendera inte.
Teknikhouse svarar:2021-04-19
Hej käre kund, Ibland går det snett, exakt vad som har skett i ditt fall kan vi inte se då det inte är kopplat till något namn som vi kan identifiera och du har inte heller angett ordernummer. Men, med det sagt så är de enda gångerna vi inte ger ut ersättning i följande scenario: Paketet registreras som utlämnat av fraktbolaget, en kund anmäler paketet som saknat, vi reklamerar och ber fraktbolaget att undersöka närmaste ombud och liknande, fraktbolaget tar beslut om att reklamationen nekas och vi informerar kunden. För att skydda oss mot bedrägerier är detta den vägen vi väljer att gå. I detta avseende kan vi endast be om er förståelse. Med vänliga hälsningar, Teamet på Teknikhouse PS: I dessa tider vill vi avsluta med att önska alla våra kunder god hälsa. Ta hand om er och följ de officiella myndighetsråden för att undvika smitta, vi gör detsamma här. Folkhälsomyndighetens riktlinjer: https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/skydda-dig-och-andra/
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
4 månader sedan
allt var jätte bra,lätt att hitta ,lätt att bäställa.och bra pris
Teknikhouse svarar:2021-03-10
Hej käre kund, Tack för ditt omdöme! Glada att höra du blev nöjd med ditt besök hos oss, vi hoppas du får en fin vår. Välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Teamet på Teknikhouse PS: I dessa tider vill vi avsluta med att önska alla våra kunder god hälsa. Ta hand om er och följ de officiella myndighetsråden för att undvika smitta, vi gör detsamma här. Folkhälsomyndighetens riktlinjer: https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/skydda-dig-och-andra/
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
5 månader sedan
Supersnabb leverans och grym service👌🏻👌🏻👌🏻
Teknikhouse svarar:2021-03-03
Hej käre kund, Tack för ditt omdöme! Vi uppskattar alltid när vi hör från kunder som blir glada av deras upplevelse hos oss. Hoppas du får en fin fortsättning på våren, du är alltid välkommen åter. :) Med vänliga hälsningar, Teamet på Teknikhouse PS: I dessa tider vill vi avsluta med att önska alla våra kunder god hälsa. Ta hand om er och följ de officiella myndighetsråden för att undvika smitta, vi gör detsamma här. Folkhälsomyndighetens riktlinjer: https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/skydda-dig-och-andra/
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan
Snabb bra leverans av bra produkter
Teknikhouse svarar:2021-01-04
Hej käre kund, Tack för att du delar med dig av din upplevelse hos oss! Kul att det blev snabbt och bra, ha en trevlig dag och välkommen åter. Med vänliga hälsningar, Teamet på Teknikhouse PS: I dessa tider vill vi avsluta med att önska alla våra kunder god hälsa. Ta hand om er och följ de officiella myndighetsråden för att undvika smitta, vi gör detsamma här. Folkhälsomyndighetens riktlinjer: https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/skydda-dig-och-andra/
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan
Allt perfekt! Inget att klaga på.
Teknikhouse svarar:2020-12-17
Hej käre kund, Tack för ditt omdöme, du gör så vi rodnar! Alltid kul att höra om en perfekt upplevelse. Du är välkommen åter, vi önskar dig en god jul och ett gott nytt år. Med vänliga hälsningar, Teamet på Teknikhouse PS: I dessa tider vill vi avsluta med att önska alla våra kunder god hälsa. Ta hand om er och följ de officiella myndighetsråden för att undvika smitta, vi gör detsamma här. Folkhälsomyndighetens riktlinjer: https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/skydda-dig-och-andra/
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
7 månader sedan
Perfekt! Inga konstigheter, bra pris och supersnabb leverans! Jättenöjd!
Teknikhouse svarar:2020-12-10
Hej käre kund, Ju färre konstigheter desto lugnare köp, något i den stilen tänker vi också. Hoppas du får god användning för dina beställda varor och välkommen åter! Med vänliga hälsningar, Teamet på Teknikhouse PS: I dessa tider vill vi avsluta med att önska alla våra kunder god hälsa. Ta hand om er och följ de officiella myndighetsråden för att undvika smitta, vi gör detsamma här. Folkhälsomyndighetens riktlinjer: https://www.folkhalsomyndigheten.se/smittskydd-beredskap/utbrott/aktuella-utbrott/covid-19/skydda-dig-och-andra/
Betyg köpupplevelse
3.4Bra
13 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(8)
(0)
(0)
(0)
(5)

Om butiken

Teknikhouse

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCardPaysonAmex
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.teknikhouse.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Nordic Teknik House AB

Organisationsnr: 559118-7488

Information hos allabolag.se