Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

1.3 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-06-20
tzackrisson(1 omdöme)
Handlat där ett par gånger och är nöjd med utbudet. Men från beställning till leverans är det som att gå 15 år bakåt i tiden för en online butik. 4-6 dagar enligt villkor men kommer oftast efter 7-8 dagar.
2019-05-02
b
brickan1963(20 omdömen)
Sicket jävla skämt! Jag beställde två intercom-radion för att använda när jag och min partner kör MC och vi vill kunna prata med varandra. Det tog en väldig tid att få dem och när jag väl fick dem fungerade de inte. Jag tog kontakt med kundtjänst och talade om läget och att det inte fungerar som de ska. Det har gått två veckor utan att jag fått svar på hur jag ska göra och om jag ska skicka in dem eller om de skickar nya. Jag har försökt nå dem på telefon, men de har varit överbelastade och haft telefonen avstängd från dag till dag. När de väl hade den på och jag kunde ringa var låång kö. Efter över en timmes väntan var jag tvungen att ge upp och gå tillbaks till mitt arbete :-/ Jag har skickat mail och fick då till slut ett svar i dag. De vägrar att acceptera en reklamation på grunda v att de menar att jag inte har förstått hu de fungerar! De har inte pratat med mig personligen och de har inte kollat sakerna då de ligger hemma hos mig fortfarande. Men de säger att jag gjort fel och de skickar mig en manual som jag redan har och som fanns i kartongen med grejorna. Nu blir jag alltså tvungen att kontakta ARN och begära att få sakerna utbytta eller göra ett återköp. Jäkla krångel med en underbemannad kundtjänst som inte fungerar. Det här var det konstigaste svar jag fått av ett bolag när jag begärt en reklamation. jag hade sett fram i mot ett nytt intercom och kunna prata med frugan när jag kör mc. MC säsongen är ju liksom igång redan också . ahhh värdelööst Unviiik!
2019-04-23
C
CalleJF(1 omdöme)
Katastrof! Först tog det 12 dagar att få sin order levererad (alla varor fanns i lager) jag har skickat tillbaka 1 vara för byte av storlek. Nu har det sammanlagt tagit 24 dagar och bytet är fortfarande inte genomfört. Kundservicen är helt inkompetent och kan inte svara på några frågor alls... UNDVIK!
2018-12-12
p
pepierind(7 omdömen)
Kundservice och after sales oexisterande. Beställer en batteriladdare för 510kr från deras webbsida och väljer betalning och uthämtning i butik. En vecka efter får jag sms i mobilen att varan finns tillgänglig för upphämtning i butiken. Jag hämtar den i helgen och betalar med kort samt får kvitto. Jag går hem och ser att varan har gått ner i pris till 440kr. De vägrar betala mellanskillnaden och hänvisar till deras Lägsta pris garanti, det har gått ut eftersom 2 veckor har passerat sedan inköpsdatumet. Med inköp räknar de beställningsdatum vilket inte är något bindande. Själva köpet sker när man betalar för varan/får en faktura. Jag ringer kundsupport och killen jag pratar med är inkompetent gällande konsumentlagen. Han säger bara att han ska få skäll från chefen om han betalar tillbaka pengarna. UNDVIK denna butik.