Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-09-16
    J
    Jacke08(9 omdömen)
    Handlade fysisk i butiken. Köpte en heliumballong för 69kr som gick sönder av en vindpust 2 minuter senare. Butiken vägrade byta ut, de hävdade att jag hade haft sönder den pga en reva. Den kostade dem säkert bara någon krona i inköp och var till min sons 1-årsdag. I kontakt med butiken efteråt sa de att de var 100% säkra på att det var mitt fel och att kunden inte alltid har rätt. Varför jag skulle ha sönder en ballong jag just köpt frångår dock mitt förstånd, likaså varför jag nånsin ska handla där igen.. Framgår också av recensioner på deras Facebook att det inte är första gången de behandlar kunder dåligt. Undvik!