Fri frakt på allt
2-5 års garanti på allt
Alltid 30 dagars öppet köp

http://www.dyson.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
PayPal
Amex
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Storbritannien. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Detaljerad information Dyson har fått betyget (4.71)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Usel
    27 dagar sedan
    Uppdaterat: 27 dagar sedan
    Beställde en hårfön från Dyson som skulle vara en present. Fick ett mail någon dag efter där dom pgr av ett dator problem inte kunde skicka den i tid.

    Jag bad personen att avboka ordern och ge mig pengarna tillbaka vilket han gjorde. Problemet nu är att jag efter nästan 2 månader inte sett röken av mina 3990 kr. Har varit i kontakt med supporten ett flertal gånger. Fick ett svar till slut att pengarna aldrig har dragits från mitt kort vilket inte stämmer. Det senaste mailet jag skickade så skulle dom kolla upp saken igen och har nu efter 2 veckor inte hör ett ljud från dom.

    Har nu öppnat ett ärende på Paypal (betalade med dom) och fungerar inte det så får jag helt enkelt polisanmäla.
  • Dålig
    2 mån sedan
    Great products but their “local” presence outside IK is shambolic.
    No real Swedish presence, all via Germany deliver was ok but return process a nightmare... took over 6 weeks before I got my money back... and only after several email phone call to the “customer service” team... avoid.... buy in Sweden if you can...
  • Hi Effy,
    Thank you for your comments. We are very sorry to hear about your experience when returning your machine. This is certainly not up to our usual standard and we will make sure to forward this on in order to prevent this from happening again. You are welcome to leave a review about the product experience as well and to contact us in case you are in need of any further assistance.

  • Acceptabel
    5 mån sedan
    Uppdaterat: 5 mån sedan
    Beställde en fläkt för drygt en vecka sedan. Strax därefter fick jag ett mejl med en bekräftelse om att produkten skickats tillsammans med ett UPS-trackingnummer. Trackingnumret fungerar inte (UPS säger att det inte finns något paket med det numret) och jag har mejlat kundtjänst två gånger utan svar alls.

    UPPDATERING:
    Har nu ringt och pratat med kundtjänst som sa att trackingnumret förmodligen inte hade lagts in korrekt. Dock var deras order registrerad som "completed", vilket säger mig att det alltså inte hade hänt någonting om jag inte ringt. De visste inte var ordern var någonstans och det kommer att ta fem dagar att hitta den enligt kundtjänst. De skickar ingen ny eller erbjöd ingen kompensation.

    UPPDATERING 2:
    Fick produkten efter drygt en vecka men UPS kom aldrig med någon hemleverans (var hemma hela dagen) och UPS tog den till en upphömtningsplats långt från den vanliga.
  • Tack för att ni delat detta med oss. Vi är väldigt ledsna att höra att det varit problem med din beställning. Detta är minst sagt ovanligt och vi vill givetvis hjälpa er ytterligare. Om ni fortfarande upplever problem med spårningsnumret ber vi er vänligen att kontakta vår kundsupport på nytt. Ni är även välkommen att lämna en ny recension om sjävla produkten när ni mottagit den.

    Med vänliga hälsningar,
    Dyson Sverige

  • Utmärkt
    6 mån sedan
    I ordered a Dyson AM06 on Thursday 2018-07-19 under the afternoon and got on Friday 2018-07-20, despite stating on their webpage that sending out packets is slow due to the number of high orders. The packet came via UPS from Germany.

    Dyson has a working and helpful support on their webpage and the Swedish localization seems to be nice. The support do speak Swedish on their webpage. Note however that they don't have the usual Swedish two factor authentication. In case you are sitting on top of a VPN service, your order can be declined, so be careful.
  • Usel
    8 mån sedan
    Ok Dyson må ha den bästa sladdlösa dammsugaren på marknaden men de har en totalt undermålig logistik och kundtjänst.

    Den 7/5 beställde jag en Dyson V8 Absolute Pro och fick den 8/10 ett trackingnummer för UPS med förväntad leverans den 10/5

    Den 11/5 ringde jag Dysons kundtjänst och undrade var min dammsugare var. Norskan som svarade kunde inte se det men skulle återkomma via mail. Inget mail kom...

    Den 12/5 ringde jag återigen kundtjänst och fick då reda på att mitt paket skickats med returadressen . Den hade alltså adresserats och skickats direkt tillbaka till Dysons lager! Danskan som jag pratade med lovade att ringa tillbaka till mig under dagen när hon kontrollerat hur ordern skulle hanteras. Inget telefonsamtal kom...

    Den 14/5 ringde jag för 3:e gången Dysons kundtjänst och drog hela ärendet en gång till. Vid det här laget hade mitt tålamod sen länge tagit slut. Hade jag beställt från Tretti.se eller CDON hade jag hunnit städa lägenheten 3 gånger vid det här laget... Av finlandssvenskan jag pratade med fick jag reda på att paketet nu kommit tillbaka till Dyson. Det gick alltså inte att skicka ett nytt paket utan Dysons misstag med att skicka till sig själva skulle drabba mig. Bra jobbat... Som plåster på såren skulle jag få ett dammsugarmunstycke. Säkert väldigt praktiskt om man har dammsugaren. Jag krävde att mitt ärende skulle prioriteras och fick reda på att jag skulle få ett trackingnummer snarast.

    Idag står det den 15/5 i min kalender och jag har inget trackingnummer, ingen dammsugare, inget dammsugarmunstycke och NOLL förtroende för Dysons logistik och kundtjänst. Så, hur tänker de gå vidare? Har de fler dammsugarmunstycken?
  • Tack för att ni ville dela er feedback med oss. Vi beklagar verkligen att ni upplevde problem med er beställning och vi vill försäkra er om att vi fört vidare detta internt för att motverka att detta skall hända igen. Vi hoppas att ni trots detta är nöjd med er maskin och ni är välkommen att lämna ytterligare en recension om produkten och dess funktion.

  • Perfekt
    8 mån sedan
    Uppdaterat: 8 mån sedan
    Superba produkter, underbar support som inte behöver ha en utförlig felbeskrivning, varan skickad för felsökning i några veckor och allt det tjafset.
    Jag påpekade ett litet fel på värmefläkten som hade ett elektriskt surr som lät efter varje användning och de hämtade den veckan därpå och levererade samtidigt en ny. Det kostade mig ingenting för allt detta.
    Tänk om alla leverantörer var lika lätta att prata med.
  • 2018-01-20 - Ett år sedan. Omdömen före denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Usel
    1 år sedan
    Uppdaterat: 1 år sedan
    - Hemsidan tappar tillstånd regelbundet, bl.a. försvinner produkter från korgen, man skickas till framsidan, osv.
    - Klarar inte av att debitera Swedbanks kreditkort (2-faktorsautentisering med bankid), men reserverar gärna pengar på kortet i 7 dagar.
    - Paypal-betalning fungerar inte heller, verkar som att de inte tar emot betalning via Paypal om inte man har konto där.
    - Support icke-hjälpsam och antyder bedrägeriförsök vid kontakt - "försök igen om 24h"