Dyson
  • Fri frakt på allt
  • 2-5 års garanti
  • Upp till 60 dagars öppet köp
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
7 månader sedan

Helt otrolig bra support gällande v11 dammsugare startknappen trasig , inom garanti , skickat del/ hela partiet så det är bara sätta på filter o damm behållare på nya del får se hur snabb leverans , hoppas snabbt , men är riktigt bra service o hjälp , tack Dyson

e
eLmrCh

1 omdöme

Usel
8 månader sedan

Terrible experience with my order. I ordered a Airwrap Gift Edition Long on Dyson website and on product page it was on stock and I was able to add it to cart and finish my order. The delivery time was 1-3 days and I did not get any action for 10 days. I contacted with Support and they replied "We do not have it in stock and we do not know when it will be available. You can click 'Watch Product' button and get notified when the product is in stock. Are you kidding me? Even though I like Dyson products, their operations in Sweden is joke!

b
basiqfuxx

33 omdömen

Utmärkt
9 månader sedan

Har två olika dammsugare, både V8 och V11, både funkar bra, men V11 är kung. Tyvärr lyckades jag slå i displayen när jag städade en gång så den gick sönder. Dyson skickade en helt ny motordel utan kostnad på garantin till mig. Tog inte många minuter att montera den i stället och nu är den som ny igen. Deras kundtjänst är väldigt proffsig och det enda är väl att jag fick vänta ett tag innan delen kom i lager och att jag fick hålla koll på detta själv och sedan återkomma men det gick bra i alla fall med deras epostnotifieringar. När jag ska ha en ny maskin i framtiden så vet jag vart jag ska vända mig utan tvekan blir det en Dyson även nästa gång.

B
Buck Rogers

15 omdömen

Dålig
ett år sedan

Jag tycker om era produkter och har ingen emot att betala för det. Men om man som företag ska ligga i premium segmentet så tycker jag att kundservice skall reflektera det. Jag som kund förväntar mig inget annat är bästa service men tyvärr så är vägen dit långt. Jag har fått mycket bättre service på Elgiganten och Power. Även om det har tagit tid för mina ärendet så har bemötande varit bra. För mig är Dyson som en fin krog med skit service! Vem kommer tillbaka? Utbilda era anställda så dom känner till produkten och företaget och inte gissa till svar med egna åsikter.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Uruselt! De säger på hemsidan att leverans inom 1-3 dagar med postnord. Efter 3 dagar hör jag mig till Dyson utan något svar. Efter två till meddelanden efter 8 dagar får jag ett svar från Dyson. Jag kan få tillbaka pengarna inom 14 dagar och om jag vill så kan beställa på nytt . Jag ska då ligga ute med den dubbla summan och kanske få en dammsugare inom 1-3 dagar. Detta är så amatörmässigt så man skäms. Här är svaret från Dyson: Det verkar som att paketet har gått i retur till oss och ni kommer att bli återbetald inom 14 dagar. Om ni ändå vill ha paketet hänvisar vi er till att köpa om produkten. Vi beklagar det inträffade och tackar för er förståelse. Om du har några fler frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta oss åter. Vänliga Hälsningar, Frida

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
ett år sedan

Fantastisk support och otroligt bra… Fantastisk support och otroligt bra produkt! Skaffade min V10 2019. Dammsuger hela huset på 120 m2 på standardläget och använder maxläget på mattorna eftersom vi har en hund som fäller mycket. Städar väldigt bra även uppe i möblerna. Tyvärr blev det lite glapp mellan behållaren och skaftet efter ca 1,5 år men inget jag gjorde något åt. Härom veckan fick jag ett filterfel så maskinen inte ville gå. Gick då in och registrerade produkten och felanmälde via deras supportfunktion via whattsapp. Fick inget svar och ringde efter en vecka upp kundtjänst. Passade då på att påpeka även glappet... De skickade nya delar utan att blinka och bad mig återkomma om glappet inte avhjälptes med rörbyte- då skulle de skicka en helt ny överdel. Det kallar jag service och det är ju vad man förväntar sig av en produkt i 5-10.000 kr klassen! Hade tidigare en Electrolux skaftdamsugare för någon tusenlapp, den var meningslös och blev stående tills jag kastade den efter några år.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Kan bara instämma med tidigare inlägg här. Dyson gör ganska intressanta produkter som fungerar bra MEN - priset och kvalitén går inte ihop, och när man räknar in dom återkommande fel som produkterna förr eller senare påvisar tillsammans med den SÄMSTA SERVICEN PÅ MARKNADEN är det absolut inte värt det. Köp inte Dyson-produkter för ni kommer bara ångra er efter 6-12 månader och ha en jättefrustrerande upplevelse med deras "support". Vidriga skitföretag.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Köpte Dyson hårfön för privata personer och upplevde att den låter ganska mycket. Enligt företaget ska den låta väldigt lite, men det stämmer inte. Därför fick jag returnera produkten och nu väntar jag på återbetalning hur länge som helst.... Rekommenderar INTE Dyson eller deras produkter.

Betyg köpupplevelse

3.1Bra
4 omdömen

Om butiken

Dyson

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Avbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.dyson.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Dyson Sweden AB

Organisationsnr: 559069-1076

Information hos allabolag.se