4.4 / 5
(235 omdömen)
5
(195)4
(19)3
(4)2
(4)1
(13)
Sorterat efter datum
2020-08-03
Pris och gratis frakt
2020-08-02
Fungerar smidigt.
2020-07-31
Smidigt o lätt
2020-07-30
Enkelt o snabbt att handla Mycket bra pris
2020-07-06
Varorna jag skulle ha fan hos er, kanon bra
2020-07-05
Lågt pris, gratis frakt, bra alternativ till betalning
2020-07-03
Bra priser och snabb leverans!
2020-06-29
pris, köpprocess, enkelt
2020-06-25
Över en och en halv vecka sedan jag beställde och fortfarande inte ett ljud från Netlens...
Netlens svarar:2020-07-14
Hej! Det låter inte bra. Hör av dig till vår kundtjänst eller med ett svar här så skall vi undersöka vad som hänt med din order. Vi kompenserar dig förstås med rabatt eller på annat lämligt sätt om vi gjort fel (vilket verkar vara fallet här). Vi ber om ursäkt för besväret. MVH Kundtjänst Netlens
2020-06-16
Kostnaden och hur enkelt det är att använda sidan.
2020-06-09
Snabbt, enkelt och klarnabetalning.
2020-06-06
Gratis frakt första valet sedan priset och betalningsalternativet dom påverkar mitt köp
2020-05-28
snabbt lätt billigt
2020-05-22
Akta er! Har beställt några gånger från dem. Om allt går bra så blir det superbra. I fall det uppstår problem så förväntar er ingen hjälp från kundtjänsten! Kundtjänsten gör sig oanträffbar så fort man vill reklamera. Alla deras paket oavsett paket till kund eller returpaket är oförsäkrade. Så all leverans sker på egen risk och om något händer så kan man stå utan pengar eller varor.
Netlens svarar:2020-07-14
Hej! Vi står alltid för risken om försändelsen försvinner eller om varan är skadad eller på annat vis felaktig vid utleverans. Vår ambition är att altid göra kunden nöjd även om det är något utanför vår kontroll som gått fel. Vid retur: Om du kontaktat vår kundtjänst och vi har ordnat med en kostnadsfri retur (vilket vi alltid erbjuder oavsett orsak) så står vi för risken. Men, om du på eget bevåg reurnerat en vara utan att ha tagit kontakt med oss först och den försändelsen ej kommer fram till oss så står du risken. Om det är detta som hänt så är det förstås tråkigt. Vi rekommenderar därför att man låter oss ordna med eventuella returer. Vi är tydliga med detta i våra köpvillkor. Såvitt vi vet är denna policy standard hos de allra flesta ehandelsbutiker och det är också i linje med ARN:s riktlinjer samt Konsumentköplagen. Vi beklagar dock att du är missnöjd. Återkom till oss här eller via Kundtjänst så skall vi se om vi på något vis kan lösa detta så att alla parter blir nöjda. MVH Kundtjänst Netlens
2020-05-22
Smidigt, bra pris!
Sida 1