Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

4 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-10-29
God service och kvalité på produkterna jag hittills har köpt. Jag fick även fina inrednings tips till rummet jag försöker att inreda. Det är något extra de! Rekommenderar att handla härifrån!
2019-10-26
Fantastiskt bra service.
2019-10-26
Fantastiskt bra service.
2019-09-06
Mottog en klocka som hade lite skönhetsfel, peace of home skickade omgående en ny klocka och lät mig behålla den gamla. Toppenservice!
2019-08-19
Superfin service och återkoppling när jag fick problem. Allt löstes mkt bra
2019-02-09
Redigerades 2019-02-10
Bra bemötande och service via chatten.
2018-12-09
Redigerades 2019-02-09
Hittade produkten snabbt via Google sökning. Priset verkade rimligt. Sajten helt ok om än lite smårörig. Hade det funnits sängkappar som matchade så hade det blivit köp av det med.
2019-02-06
Leverans dagen efter och produkterna är exakt som i beskrivningarna.
2019-01-30
.
2019-01-17
Höll inte utlovad leveranstid
Peace of home.se svarar:2019-09-27
Vi beklagar om du inte fick din produkt inom utlovad leveranstid! Utan att veta vilket ärende detta gäller informerar vi alltid en kund direkt om vi inte kommer att kunna skicka en order så att den kommer fram inom utlovad leveranstid, detta händer inte ofta och beror i princip alltid på en leveransförsening från fabrik/leverantör i sådana fall.
2019-01-08
Var problem med leveransen, men efter dialog med butiken så löste dem det så att jag slapp bli lidande vilket jag verkligen upppskattar!
2018-12-28
Redigerades 2019-01-03
Levererar inte inom angiven tid. Inte kundvänliga vid kontakt
Peace of home.se svarar:2019-01-02
Vi beklagar att du fått vänta på din order och har precis skickat en uppdatering kring leveransen. Denna order blev försenad på grund av fraktbolaget och inte oss. Leverans skulle ha skett utlovad dag om inte fraktbolaget hade gjort fel. Kunden har ej fått svar under röda dagar under jul och nyår då vi endast håller öppet under arbetsdagar. Vi beklagar att du inte är nöjd!
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-11-16
Fantastiskt bra och snabb bemötande!
2018-11-13
Tack för ett trevligt köp. Jag gillar att DHL används som fraktsätt då jag har betydligt högre tillit till dem jämfört med Postnord. Smidig betalning och schysst frakt. Supporten jag fick från Sovumsshoppen och Lisa hjälpte mig mycket, även trevligt att det finns en chat man kan kontakta via. A+++++
Sida 1