1.5 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-08-24
t
tomasjo(1 omdöme)
Svarar inte på reklamation per mail. Värdelöst.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-12-05
i
iPhoneReservdelar(2 omdömen)
Tyvärr tråkig första erfarenhet av denna handlare Beställde en bilbarnstol (Cybex Sirona) på black friday Valde att stolen ska hämtas i butiken fick senare samma dag meddelande från butiken "Tyvärr vi kan inte skicka 'cybec Sirona bilstolen , den kan vi inte leverera via DHL. Kunden måste hämta den från butiken." tänkte inte mycket mer på det då jag medvetet valt att hämta i butik efter ytligare en timme fick jag en till meddelande från butiken "Din beställning med ordernummer 106566720 har makulerats. Om du har några frågor, vänligen kontakta Katti's Babyshop AB per e-post: kattisbabyshop@hotmail.com" Valde då att ringa, de var trevliga i telefon och nu säger de att stolen inte finns på lager och att jag ändå ska få köpa till black friday pris Idag den 5 alltså 11 dagar senare får jag besked att jag kan få hämta stolen tidigast efter årsskiftet Värt att tillägga att black friday gav 30% rabatt men de höjde sin vanliga pris från 3990kr till 4590kr det blev ändå billigare med black friday rabatten, men lite lurigt kan man tycka. 3 stjärnor blev det för att de var trevliga i telefon och jag har ingen tidigare erfarenhet av dem. Köpet jag skulle göra kan man lugnt säga gick åt pipan, kanske en gångs företeelse ?