(12)
Värdelöst! Tog 10 dagar innan paketet ens kom fram. Stod ingen uppdatering på flera dagar var paketet var. Hde kontakt mwd don och DHL flera gånger utan resultat. Kommer aldrig mer handla där!
Dessa människorna är nog lite tokiga. Jag har lagt två beställningar hos Klippkungen och jag kommer förmodligen aldrig att göra det igen. Första gången jag beställde av dem fick jag ingen leveransuppdatering kring min beställning, vart paketet skulle komma att ligga för upphämtning - inte förrän det redan hade upphämtats. Leveransnotifikation fick jag istället av ombudet, men visst känns det lite udda att man inte skulle få en leveransbekräftelse eller spårningslänk från företagen man gjort en beställning? Jag ville också returnera delar av den första beställningen då jag hade ångrat mig på några artiklar. Hör av mig och får svar inom några dagar då kundtjänst ber mig återkomma med vikt på varorna som ska i retur, jag hör av mig direkt, samma dag, men får inget svar därefter. Hör själv av mig en hel vecka efter det och får svar direkt. Tydligen hade personen som skickar ut retursedlar blivit sjuk (så det kan ingen annan i personalen göra?), så de meddelar att jag bara ska "speca" vilka varor jag vill returnera och så krediterar de mig... Så jag skickar ett mejl direkt med en tydlig punktlista på vad det är jag vill skicka tillbaka. En vara vars värde ligger på 79kr och tre andra på 15kr styck. Kundtjänst svarar igen och meddelar att de krediterat mig 85kr och skriver att de "hoppas att det stämmer". Hur kan en människa ens tänka att 79 + 45 = 85? Jag skriver att det inte stämmer och att jag behöver ytterligare 39kr och de skickar då 40kr. Retursedeln kom som papperspost och inte över epost, vilken kändes udda i min mening, men huvudsaken är ju att de inte bara struntar i att göra det. Inte nog med det, men kundtjänsten är minst sagt oprofessionell då de inte vet ur man beter sig mot kunder. Jag var den som fick höra av mig för att komma i kontakt gång på gång, och aldrig fick jag höra ett enda "mvh", "hör av oss omgående" eller vad som nu förväntas av en kundtjänst. Trots det var båda leveranserna kompletta och jag behövde inte strula så värst mycket med dem överlag. Detta betyder dock inte att jag rekommenderar dem. Tvärtom. De är helt inkompetenta och att förvänta sig att de inte ska göra misstag vid packning av ens order är en riktig gamble. Jag avråder er som läser detta att beställa från dem och att istället försöka hitta andra alternativ för att få tag på klippklubbor i storpack.
Fruktansvärt dåligt bemötande av personal! Ser på andra omdömen omkring att jag inte är den enda som upplevt detta. Rekommenderar er alla att INTE handla här! Aldrig varit med om liknande. Någon måste utbilda dessa anställda i hur man bemöter kunder. Ingen hjälp, konfliktsökande och därefter rädd att ge sitt namn och stå för sitt värdelösa jobb.
Dyra, skall inte större batcher vara billigare per styck? typ samma pris om inte billigare att köpa styck på Coop eller ica. Finns billigare onlinebutiker än klippkungen.
Jag är inte den som äter godis eller köper det normalvis i butik men när jag såg denna hemsida kunde jag inte hålla mig från att beställa. Jätte bra leverans men frakten är lite väl dyr kanske, men jag som handlar så sällan så har det inte så stor betydelse.
Bra grejer, men hemliga lådorna är inte värda så mkt som de står. Men otroligt dyr frakt, jätte synd
Bra utbud, men riktigt dåliga leveransalternativ. Det är bara DHL man kan välja OCH det kostar 49kr. Sällan varit med om så dyr leverans och få leveransalternativ. Näe Klippkungen, ni bör kunna ordna fler och mer ekonomiskt försvarbara leveransalternativ.
Helt okej priser på vissa utvalda varor. Men deras hemsida för mobila enheter är cancer. Helt omöjligt att välja annan leveransadress än faktureringsadress om man inte har tålamod utan dess like och anser det är värt att spendera en timme i deras onlinekassa och fundera varför man inte går till en bra optimerad hemsida och lägger ut 10 spänn till.
Rask levering, mye å velge i.
Snabb leverans, många och bra saker att köpa, bra priser. Dock var det senaste paketet dåligt packat. Flera av prylarna jag köpte var trasiga. Kontaktade Klippkungen direkt men jag har fortfarande inte fått något svar och det har snart gått en vecka. Detta drar ner betyget en hel del.
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.klippkungen.seFullständigt firmanamn: Klippkungen Växjö AB
Organisationsnr: 556967-1893
Information hos allabolag.se