motorsweden.se
  • Upp till 2 års garanti
  • Leverans inom 1-3 dagar
  • Räntefri delbetalning
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
10 månader sedan

Urusel service! Fick en trasig moppe som har tagit flera månader och otaliga mail att få fixad.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Otroligt dåligt bemötande kan inte och vet inte vilka reservdelar som passar deras eget märke Viarelli och säljer inte bromsslangar utan blir hänvisad att vända mig till någon som pressar nya ???? Eller köpa komplett kit för 2900:- stort skämt säljer man skall man tillhandahålla reservdelar fast verkar ju inte som någon som kan vad man säljer verkligen är närvarande Kina mög under överseende av ingen !

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Hej Jag tycker detta företag är en stor bluff vi köpte en Fiddi o efter ett kort tag gick den ej o starta när vi kontaktade företaget upplyser de om att det inte finns någon garanti på produkten så hur vill man sälja produkter utan garanti enbart för att luras o käna pengar köp Aldrig något från detta företag det sämsta jag någonsin gjort detta företag är bara en stor bluff

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Snömaskinen jag köpte var trasig redan vid leverans. Tyvärr öppnade jag inte paketet direkt eftersom man inte såg något på emballaget. Kinaskräp, vilket de vägrade erkänna. Reklamation nekades och var krångligt.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 år sedan

Vill varna för denna firma. Köpte en el-moped i mars 2019 som skall klara upp till 60 km på en laddning. Efter fyra månader så går den inte mer än 15 km på en laddning och Motorsweden vägrar ta ansvar för detta med hänvisning till att mopeden inte är servad enligt schema. Dock finns det inget i servicen som hade kunnat förbättra batteriproblemen. Nu är mopeden i princip obrukbar om vi själva inte väljer att köpa nya batterier till en kostnad om 6000 kr. Köp inte mopeder av dessa skojare.

3dfx_Interactive
3dfx_Interactive

17 omdömen

Usel
4 år sedan

OBS! Köp inte från dom Sjukt otrevliga om man behöver service efteråt (du kommer att behöver det 1000%). Det dom säljer är utav riktig dålig kvalite....sämsta kina skit man kan hitta. Köpte 2 mopeder från dom var det ena hade dom inte fyllt någon olja alls vid leverans och så hade den mopeden så många problem så att jag orkade inte tjafsa med dom och körde den ner till skroten. Den andra fungerar bara på vintern då på sommaren överhettas den (den första motorn skar och byttes på garanti) Försöker med alla medel "att trötta ur dig" så att antingen garantin går ut eller du ger upp. Lyssna här och spara en slant till något bättre t.ex yamaha eller nått men undvik dessa skojare! Bryter mot alla regler som föregående omdömet påstår - det kan jag bekräfta. Jo en sak till de kan ta mig fan inte serva sina grejer själva när jag fick mopeden tillbaka efter servicen (som f.ö tog över 2 mån) så fick jag den i princip i delar - de hade skruvat på allt även det som inte hade nått med felet o göra. SANSLÖST! Detta är sämsta affären jag har gjort i hela mitt 55 åriga liv - undvik som pesten.

Usel
6 år sedan

Sämsta möjliga service. Bryter mot konsumentlagen så det sjunger om det och säljer saker av riktigt dålig kvalitet. Hoppas för allt i hela världen att alla slutar köpa av dem så de är tvungna att sluta lura folk.

Betyg köpupplevelse

1.5Dålig
2 omdömen

Om butiken

motorsweden.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.motorsweden.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: North European Trust AB

Organisationsnr: 556681-3167

Information hos allabolag.se