Prisjakt
Annons
Blimo Hjälpmedel
  • Sveriges mest prisvärda
  • promenadscooters.
  • Fri hemleverans

Bli först med att skriva ett omdöme!

Vad tycker du om Blimo Hjälpmedel?

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.
Gästanvändare
Usel2 år sedan

Gör mina köp för det mesta på nätet och då mina föräldrar hade på nätet hittat en rollator de gärna ville ha skötte jag köpet åtdem ( mina föräldrar är båda över 90 år). Bställde rollatorn ( till FInland, jag själv bor i Danmark) vi fick bekrätelserna och trackern, leveransen lovades på 3-5 dagar. Sedan var det slut på det goda och ordinära. Leveransstatusen stod efter över en vecka på samma "Fösänddelesn är på väg" Veddesta. Efter 9 dagars väntan försökte jag ringa till finska kundservicen, var i kö sedan meddedelades det att ingen agent var ledig och refreades till annat kontaktsätt. samma hände med danska, och svenska numret ( norge hade inget nummer) så inser då att det ej finns kundservice via telefon överhuvudtaget. Tog sedan till email, fick inget svar så tog till chatten, Malin svarade, hon informerade sedan att Postnord slarvat bort paketet och föreslog att de skulle skicka en ny det ansåg jag var det minsta de kunde göra och krävde hemleverans då mina föräldrar ej själv kan hämta paketet- detta lovade Malin sköta och att skicka en trackring som jag bad om. Gick flera dagar och igår sent får jag en trackinglink, ringde tidigt idag till Postnord i Åbo för att kolla vilken tid paketet skulle levereras, de sade att detta paket är ej sänt som hemleverans utan som avhämtning och bad mig kontakta avsändaren. Tog till chatten och "deras enda aganet" Malin svarade igen, skyllde på Postnord då hon påstod att det skickats som hemleverans, så skurken är då återigen Postnord. Bad att Malin löser problemet då nu är vi is situationen att ingen finns där för att hämta det - Malin sade också att jag skulle ha kunnat genast registrera mig på Postnord appen att någon annan kan hämta den.Upprepade att det finns ingen, jag fick länken sent igår och paketet redan är på väg till avhämtningsstället. Malin sade att nu kan jag inget göra och stängde av chatten. Håll er långt borta från detta företag - bara de får pengarna av sitt sårbara kundunderlag så bryr de sig inte ett dyft mera om något. Skall för min del se till att jag delar med denna upplevelse med möjligast många för att bespara dem från detta företag. Till alla på Blimo - hoppas ni är stolta över er själva

Gästanvändare
UselRedigerades 2 år sedan

Promise much and deliver less. Spareparts took several months to recive. My electrical bike wasn't working properly so I was supposed to get help since the warranty still was still in use. First they couldn't deliver the parts so I had to wait for a long time, then they sent the parts to someone else. Then they wanted me to wait to until they got the parts back from the person. After a long time I said they had to order new parts because that plan did not seem to work. After a long time again when I told them that my bicycle was unlegal since it now runs by it self (more like a moped) and doesn't have a speedometer I got the parts. But they were used....... So.... Had I waited for several months for used parts... Now they now told me since there was an urgency they solved the problem with taking parts from a used bike. Well... They could have told me that before sending the parts. So sorry Blimo I really can't recommend you to anyone.....

Om butiken

Blimo Hjälpmedel

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaSwishVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.blimo.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Nordbutiker i Sverige AB

Organisationsnr: 556908-9385

Information hos allabolag.se