Kategorier
Prisjakt
MyRangeCooker.se
  • Nordens största spislager
  • Specialister på spisar
  • Låt våra experter hjälpa dig
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
en månad sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Fått jättefin hjälp av deras trevliga kundtjänst som svarat på alla våra frågor om de produkter vi funderade på i nästan 1 års tid. Blev dock en kommunikationsmiss vid orderläggningen och vi fick fel version av spisen levererad (ej den inbyggbara vi i sista stund beslutade oss för, men rätt storlek, sort och färg i övrigt), men tog kontakt med deras kundservice igen och det var inga som helst bekymmer kring det. Kan varmt rekommenderas!
MyRangeCooker.se svarar:2021-01-08
Hej, Stort tack för att ni tagit er tiden att lämna en recension. Roligt att höra att ni är nöjda med köpupplevelsen hos oss - vi eftersträvar alltid att vara så behjälpliga som möjligt! Vi hoppas att ni får god användning många år framöver med er nya spis. Ha en fortsatt trevlig dag! Vänliga hälsningar, Natalie
Anonym användare
Anonym användare
Bra
3 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Fungerade just så som jag förväntade mig
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Mycket tillmötesgående och alltid fina varor
Anonym användare
Anonym användare
Bra
3 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Trevligt bemötande och väldigt fina varor
MyRangeCooker.se svarar:2020-10-19
Vad roligt att höra att du är nöjd med ditt köp! Tack för det fina omdömet. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. :) Vänliga hälsningar, Natalie
Anonym användare
Anonym användare
Bra
4 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Snabb levetans ocj återkoppling
MyRangeCooker.se svarar:2020-10-07
Tack för att du tagit dig tiden att recensera din köpupplevelse hos oss. Roligt att höra att allt fungerat bra. Vi hoppas du är nöjd med ditt köp! Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Vänliga hälsningar, Natalie
J
Johannes Lind

1 omdöme

Usel
6 månader sedan
Vi beställde en Lofra gashäll till vårt nya kök. När hela renoveringen var gjord och det var dags att sätta dit hällen meddelar gas installatörerna att det inte går att använda hällen, då den inte är godkänd för stadsgas som Stockholm har. Detta skapade väldigt stora problem för oss, dels då det endast fanns en enda häll som passade i det hål vi gjort i bänkskivan i sten och som var godkänd för stadsgas, med väldigt lång leveranstid, vilket gjorde att vi blev utan kök i ytterligare 4 veckor efter en 10 veckors lång renovering. Vad som dock gjort oss mest besvikna är att vi inte ens fick lämna tillbaka hällen, då det hade gått 2 månader sedan köp och byggarna hade slängt kartongen. Deras retur regler är givetvis tydliga, men vi hade ingen aning om att hällen inte gick att använda, vilket enligt kundtjänst helt o hållet ligger på vårt ansvar att känna till. Det står absolut ingenting om vilken gas den är godkänd för på deras webbsajt och vi förutsatte att det inte skulle vara några problem då vi bor i innerstan i Sthlm. Givet dessa förutsättningar anser vi att det är extremt dåligt att inte godkänna returen. Alla andra sajter där gashällar säljs är mycket tydliga med vad respektive häll är godkänd för. Dessutom är påslagen rejäla för Lofras produkter, och avsevärt bättre kundservice hos Lofra själva i Italien. Vi rekommenderar inte denna återförsäljare.
MyRangeCooker.se svarar:2020-07-20
Hej Johannes, Tack för ditt omdöme. Först och främst tycker vi det är tråkigt att läsa att du haft en dålig köpupplevelse. Informationen kring vilka hällar som är godkända för Stockholms stadsgas framgår under produktinformationen på de godkända produkterna. Vi tar dock till oss av din värdefulla input och ska kika på hur vi kan göra det ännu tydligare på site framåtriktat! Hoppas du får en fortsatt fin dag!
C
Charlotte

1 omdöme

Usel
6 månader sedan
Vi har köpt en Lofra Dolce vita gasspis. Första kontakterna och beställning fungerade bra men vid leveransen upptäckte vi att de extra långa fötterna som vi hade beställt inte kom med, som var en förutsättning för att vi skulle kunna installera spisen i vårt nya kök. Det visade sig att det skulle ta 3 veckor innan de kunde levereras och då meddelades det via fel telefonnummer... I desperation satte vi på träklossar på benen för att vi skulle kunna använda den. Då visar det sig att järnet på brännarna passar inte. Vi har antagligen fått 3 stycken mittenjärn alternativt är det brännarna som det är fel på. Vid påpekan om det har jag fått ringa ett flertal gånger och varje gång hamnat på försäljning istället för reklamation (för att ni antagligen har så många klagomål att ni inte hinner medl) På mail har jag fått begäran om att skicka bilder och fil för att få "bevis". Det har jag gjort och nu (trots att jag har skickat mail ett flertal gånger) inte hört ett ljud på flera dagar. Är det rimligt att efter 1 månad fortfarande inte kunna laga mat på sin svindyra spis från er!???? Jag är nu superarg och ångrar djupt att jag valde er. Vi skulle ha valt en Ilve istället. Rekommenderar inte detta företag!
MyRangeCooker.se svarar:2020-08-12
Hej Charlotte, Tack för ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att er upplevelse inte blev som ni förväntat er. Vi är väldigt måna om våra kunder och tycker det är oerhört tråkigt att ni fått den uppfattningen av oss. Vid reklamationer efterfrågar vi alltid bilder från våra kunder, främst av den anledningen att ni, vi och vår leverantör (Lofra) skall förstå varandra. Därefter inväntar vi besked från leverantören för att gå vidare i ärendet. Vad vi förstår från reklamationsavdelningen så är ert ärende hos oss nu löst. Om detta inte är fallet, vill vi gärna att ni kontaktar oss igen på 010 - 10 19 285 eller [email protected] så vi får en möjlighet att åtgärda detta direkt. Ber återigen om ursäkt, vi hoppas även ni får god användning av de tillbehör som vi skickat med! Hoppas du får en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Natalie
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
6 månader sedan
Omdömet är lämnat via butiken
Via butik
Nöjd med Kundtjanstbemötande! Fick snabb leverans men varan hade fått en skada och kundtjänsten hjälpte mig med prisreduktion! Super nöjd med fläckten den är grymt lyxig och passar mitt nya kök helt perfekt! / Najwa
MyRangeCooker.se svarar:2020-07-09
Hejsan, stort tack för ditt omdöme! Superkul att höra att du är så nöjd din nya fläkt och med vår service, vi eftersträvar alltid att vara så behjälpliga som möjligt. Ha en fin sommar. :) Vänliga hälsningar, Natalie
Betyg köpupplevelse
4.0Bra
19 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(11)
(3)
(1)
(0)
(3)

Om butiken

MyRangeCooker.se

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

VisaMasterCard
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Leveransalternativ

  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.myrangecooker.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Lindström & Sondén AB

Organisationsnr: 556762-7392

Information hos allabolag.se