1.7 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2019-05-13
    B
    Björn(2 omdömen)
    Egentligen prisvärda modeller. Köpte en radiostyrd grävmaskin och en hjullastare. Grävmaskinen fungerade fint, men hjullastaren fick ingen kontakt med kontrollen. Supporttelefonen stängd i en vecka nu, och fått ett svar via mejl att problemet är enkelt, men ingen hjälp med vad man ska göra. Tråkigt😟
    2018-07-25
      P
      Prisjakt99(12 omdömen)
      Skulle använda mig av ångerrätten, men vågade inte lita på att få pengarna tillbaka så jag avstod. Det första jag fick veta av kundtjänst var att det kommer att bli ett ordentligt avdrag på återbetalning, vilket dem inte har rätt att göra då jag har 14 dagar ångerrätt e med full återbetalning enligt konsumentköplagen. Kundtjänst försökte på alla sätt att få mig att inte retunera med hjälp av förtäkta hot. Det funkade, tonen i deras svar gör att jag inte litar på en Enskild firma, ( detta är inget Aktiebolag utan enskild firma )och vill du retunera eller reklamera så kan det bli problem
      Sorterat efter datum
      Gamla omdömen

      Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

      2017-12-15
        M
        MatsBernerfalk(1 omdöme)
        Beställde en byggsats som julklapp i tisdags och betalade med kort. Dagen efter fick vi bekräftelse att paket var inlämnat till DHL. PÅ torsdagen, två dagar efteråt, kunde vi hämta paketet hos vårt ombud. Detta tio dagar innan jul, så vi var mycket nöjda med sådan snabb service!
        2017-08-15
          R
          Rotorflux(1 omdöme)
          Bilen vi köpt gick sönder kort efter att vi mottaget den. Det var initialt svårt att komma fram till kundtjänsten. De svarar inte i telefon med hänvisning till sjukdom. Efter två mejl fick jag svar. Därefter gick kommunikationen bättre och jag fick en reklamation. Reklamationsinformationen var ovanligt komplicerad och försöker nog vara tydlig med vad som inte är garantiärende, men tonen i instruktionen är väl rak, på gränsen till otrevlig och uppfordrande. Dock, det går att följa den. Efter att bilen var inskickad fick jag efter ett tag information att jag skulle få en ny bil och strax därefter kom en bil som fungerar bra. Jag reklamerade i semester tider, så jag tycker att överlag att bemötande och responstid var acceptabla. För att få ett högre betyg behöver det vara lättare att få kontakt och lättare att reklamera en produkt som uppenbart led av tillverkningsproblem.
          2017-02-10
            r
            rasmus2(1 omdöme)
            Helt omöjliga att ha att göra med
            2016-09-02
              L
              Ljungholm(2 omdömen)
              Helt omöjliga att ha att göra med vi reklamationer