Prisjakt
_hetfield_

49 omdömen

Dålig
10 månader sedan
Plus Beställde vara i lager för avhämtning i butik. Varan var redo inom en timme. Minus När jag skulle lämna tillbaka varan i butik efter ett par dagar så vägrade de ta emot och hänvisade till huvudkontoret. Känns som en väldigt dålig kundupplevelse att själv bekosta emballage och returfrakt!
P
Pontiak

11 omdömen

Dålig
2 år sedan
Beställde en vara som skulle ta 1-4 dagar att få hem enligt hemsidan. Efter sju dagar hade inget hänt så jag kontaktade kundservice. Dom svarade någon dag efter att ordern hade fastnat i systemet. De fixade ordern, men den totala leveranstiden blev nästan två veckor.
s
svanstrom

2 omdömen

Bra
4 år sedan
Mycket nöjd med Järnias kundtjänst. Jag köpte en luftavfuktare på Järnia.se för ett år sedan som slutade fungera. Efter en snabb och smidig mailkonversation där Järnia svarade relativt omgående så skickade dom en helt ny luftavfuktare till mig, jag behövde inte ens skicka tillbaka den trasiga utan det räckte med att maila en bild på att jag klippt av sladden på den gamla, så kunde jag själv slänga den. Det är så man ska bedriva kundvård!
P
PnP2

2 omdömen

Utmärkt
7 år sedan
Snabb & bra webshop. Skulle dock vilja se fler produkter som jag vet att min butik har där jag bor.
Betyg köpupplevelse
2.3OK
1 omdöme

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

Klarna
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

www.jarnia.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Järniakedjan E-handel AB

Organisationsnr: 556958-7438

Information hos allabolag.se

Rekommenderad återförsäljare