2 / 5
(3 omdömen)
Sorterat efter datum
2019-11-13
Redigerades 2019-11-19
Beställde en vara som skulle ta 1-4 dagar att få hem enligt hemsidan. Efter sju dagar hade inget hänt så jag kontaktade kundservice. Dom svarade någon dag efter att ordern hade fastnat i systemet. De fixade ordern, men den totala leveranstiden blev nästan två veckor.
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-10-03
Mycket nöjd med Järnias kundtjänst. Jag köpte en luftavfuktare på Järnia.se för ett år sedan som slutade fungera. Efter en snabb och smidig mailkonversation där Järnia svarade relativt omgående så skickade dom en helt ny luftavfuktare till mig, jag behövde inte ens skicka tillbaka den trasiga utan det räckte med att maila en bild på att jag klippt av sladden på den gamla, så kunde jag själv slänga den. Det är så man ska bedriva kundvård!
2014-06-26
Snabb & bra webshop. Skulle dock vilja se fler produkter som jag vet att min butik har där jag bor.