• Fredmans Ur

  • se
j
jens80

3 omdömen

Usel
7 år sedan

Jag fick mailkontakt med en säljare på Fredmans ur. Jag efterfrågade ett armband till en klocka, de var väldigt snabba på att svara och hjälpa till med beställningen av det. Levererastiden skulle dock vara 4-8 veckor. Jag talade med en lokal återförsäljare samma dag som jag hade betalat till Fredmans ur. Den lokala försäljaren kunde ta hem exakt samma armband på några dagar! Jag mailade genast Fredmans ur (3timmar efter jag slutfört beställningen). Fick inget svar. Jag försökte ringa butiken men hamnade i en telefonkö där jag efter nån minut blev meddelad att kön var full och jag kopplades bort. Jag fick svar på e-post nästa dag. De skrev: "Vi har kontaktat vår leverantör om det går att makulera beställningen. Återkommer när vi får svar." Jag väntade några dagar utan några besked. Mailade sen för att få besked, inga svar. Ringde igen och efter att ha bråkat med telefonkön i 15 minuter blir jag mött av en snorkig säljare som säger att de inte har fått något besked ännu. 13 dagar efter att jag ångrat beställningen så har de fått svar från återförsäljaren och skriver att mina pengar ska betalas tillbaka på några dagar. Igår fick jag pengarna! Totalt 27 dagar efter jag ångrade beställningen! Totalt värdelös service! Pinsamt att de ens får sälja kvalitetsklockor. VARNING!

m
mattias 11

1 omdöme

Usel
7 år sedan

Medioker butik med halvdana varumärken. Personalen är dessutom oerhört snorkig och otrevlig. Dålig service rakt igenom. Rekomenderas inte.

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

American ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Direktbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Fredmans Ur AB

Organisationsnr: 556753-4341