(364)
Jag har läst nästan alla negativa bedöm & kan säga så här. "Mitt tips, folk som ger usel/dåligt gnäller över små saker som går att lösa utan några problem alls!" Små gnäll över små saker eller saker som har inget med företag att göra med alls. Eller världens enklaste lösning, ja det är att kontakta dem & säga varför du har rätt som kund. Förstöra ett företags rykte, över liksom (1) fel (1 av 24) drickor, eller en Vattenflaska eller postens fel, är liksom sjukt. Michael Grönholm: Herregud det är en *vattenflaska* du fått ungefär-gratis över ett högre köp eller hur, eller billigare? Eller då för (59kr) 2/3st drickor via en mat-butiken, men ja rätt är väl liksom rätt. "Tror nog ditt bedöm, förstör mera en denna lilla grej dock, men ja, ja!" Men ja, jag förstår dig & på din poäng, rätt är rätt, fel är fel. Dem borde (1) sagt förlåt att det blivit fel, det kan alltid bli fel. Skicka dig en ny-vattenflaska plus ge dig en rabattkod & kanske gratis bars drickor på det. Problemet löst, glad kund bättre bedöm - mera kunder - mera köp. Mindre och mindre företag bryr sig nu förtiden, på grund av att vi är så mycket människor & har lättare att spendera pengar en förut. I alla fall, dem borde ha givit dig något tillbaka för det så håller med, men ändå inte över en sådan liten grej. Det är inte precis som Komplett.se gav mig en 30:000kr defekt dator som trasslade i 5 år förstörde stora delar av mitt liv. Som ger dem -minus bedöm att undvika för livet, ditt är liksom ja en vattenflaska i plast. Som nu förstör hela deras rykte på grund av en plastflaska... Fortfarande, dem kunde hanterat det bättre & det håller jag med om. lovenation_81: Okej detta är rejält värre en Michaels problem, inte alls okej. 1: Dem skulle låta dig behålla drickorna gratis, för även om datum är passerat är dem nog helt ok. 2: Dem skulle skicka dig nya drickor utan att betala igen. 3: Dem skulle be om ursäkt och ge dig en rabattkod. Lite skillnad här med Usel 1-stjärna som är försåtligt via detta, över Michales som är en (Plast vattenflaska) ja dem kanske missade & dem borde skickat en ny, men dem gör helst inte detta för frakten är dyrare en flaska, men dem skulle ändå gjort det, eller sagt du får en rabattkod. Och via nästa köp slänger vi in 2 vattenflaskor så får du 1 gratis på köpet & 20% rabatt & vi slänger in en bonus på det med frifrakt, så du kan handla för mindre. Men ditt är uppenbarligen urkass, skicka ut passerat datum, som Bodylabs gör är ej okej. Gästanvändare: Försåtligt men inte deras fel, det är postens fel (PostNord) oftast antar jag som får mest uppdrag. Och det du säger är helt rätt, mera folk i Sverige ha gjort att dem via posten har för mycket att göra & staten klagar bara på dem istället för att hjälpa dem. Har själv nu haft trassel-fel med båda mina paket jag beställt, men jag vet att det är postens fel inte Proteinbolaget. Så varför skulle jag straffa dem för detta med dåliga betyg? När jag uppenbarligen förstår, att brevbäraren inte vill bära upp 48 drickor för hundratals trappor? Så via min förra order, gick jag faktiskt ner & tog paketet själv, fick inga trassel. För jag visste att det är postens fel inte (Proteinbolagets fel) Även med detta minimala små trassel efter jag kontaktade Proteinbolaget, gav dem mig en rabattkod & det räcker. Man får tänka så här "Det är ett företag ja, men även där jobbar normala privat personer och fel kan hända!" Alla kan göra fel, så länge dem erkänner detta & inte blir som *USA* som nekar allt via exakt allt, för dem är rädda att bli stämda. Så går det mesta att lösa, så länge dem är trevliga emot kunden & ser det via deras sida, löser sig oftast allt. Mats: Dåligt hoppas du kontaktade dem & fick en ny produkt utan kostnad. Annars förstår jag dig, om det nu då smakade beskt via en produkt av pulver som borde inte smaka beskt även om detta datum nu är bäst-före. Men det kallas också för matsvinn av en anledning & är billigare av en anledning. Men kan nog säga att även om något går ut via datum, vet man hur man skall hantera det, så är det fortfarande inte dåligt det du äter eller dricker. Tar oftast mycket, mycket längre tid en vad man tror för drickor, bars, pulver att bli dåligt. Men ändå, ja dem borde ha skickat något nytt. janpoder: Tror nog du får dra in varje företag i hela Sverige då & sluta köpa ifrån alla även mat-butikerna. Du får bli fiskare äta fisk varje dag & kanske påsätta dig på en ö... "Så löser sig nog ditt problem, lycka till!" Gästanvändare: Fel order kontakta dem och få dina 90-st kanske?? Enno: Yeah låter dåligt, du borde totalt bojkotta detta företag och handla på Bodylabs! Som säljer energidrickor som får folk att bli sjuka istället. Yugoboy: Postens fel, inte deras men ok! Gästanvändare: Be om att få en till shakers om du nu fick 2 av 3?? Gästanvändare: Om dem inte svarar via mail & du har en garanti-tid, kan du fortfarande bevisa att du skickade via detta datum. Så det där makes no sense what so ever, dem ser detta. Och där med 1: Du ljuger eller 2: Du vill ha produkterna gratis så du slipper skicka tillbaka dem eller 3: Returfraktsedel borde du kunna ta ut på deras sida, annars ja dåligt av dem. Kunden har alltid rätt att skicka tillbaka produkterna och få sina pengar tillbaka. Antonkri: Kontakta du dem? eller sket du bara i det? för annars är det väldigt troligt att du skulle få en ny gratis. Men, tillgodo till någon fattigare en dig, skapade väl viss Karma kanske. Gästanvändare Dålig 2 år sedan Det var dåligt en dryck var fel Svar ifrån mig: "OH wow nu gick hela jorden under!" En dricka var fel, herregud, nu måste hela livet känns lost alltså... Naning: Kan du inget om teknik så är det försåtligt, du går in på options sedan hittar du *Blockera nummer eller användare eller sms!* Klickar ja & oj spam är borta. Alla företag gör detta nu, det är billigt och ger ut mindre tv & radioreklam. CSL: Right ser att folk bara klagar på små saker, som att dem måste ha något att klaga på, ungefär som att dem blir kåta på det...!" Detta är min experience: Alla företag kan göra fel, det kan även bli trassel. Teknik är oftast det som trasslar mest & har inga bra lagar via det. Köper du en defekt dator, dem företaget tekniskt sett be dig dra åt helvete. Så som Komplett.se gjorde emot mig, via defekt PSU som förstörde hela datorn. Detta dock förstörde stora delar av mitt liv som bloggare och streamer & mina studier gick också åt skogen. Deras fel & deras val att lösa, dem nekade även ARN. Men via Proteinbolaget ser jag bara små gnäll ifrån andra, en dricka fel, en vattenflaska fattas (Posten) som har inget med dem att göra med har gjort fel... "Vet inte hur folk tänker här, men ge dem det sämsta bedöm för dessa små saker är barnsligt som fan. Min experience är detta - Posten har trasslat, för dem vill inte bära upp 48 st drickor som väger ton. "Tänk dig att bära lådor hela dagen, om du nu har empati i dig, att detta är ja jobbigt!" Så jag fattar varför mitt paket kommer sent, eller inte alls som är igen postens fel. Inte deras & det är det jag varit med om med Proteinbolaget (posten trasslar) Och jag fått någon dricka fel, oj herregud nu går jorden under. Tagit det med en gnutta salt & sagt "Oh en smak jag ej testat!" Så helt ärligt talat är en kritiker, men läsa detta små gnäll får mig att vilja spy. Ni förstör ett helt företag över små saker, ni vet att ni kan fixa. Så jag kommer ge dem 5 stjärnor, för jag vet att det är postens fel inte deras via mina köp & min sida. Punkt slut...
Bra produkter som håller det dom lovar och snabbt och enkel leverans. Låg pris å bra erbjudande finns alltid 👍👌💪
Beställde för första gången från detta företag och blev besviken direkt. Dels på att det fattades en vara i leveransen (vattenflaska) och den otroligt undermåliga kundservicen. De begär ett foto på det jag tagit emot, men då vi redan ätit upp flera produkter, kartongen är slängd och övrigt står i kylen, så fyller det ju ingen som helst funktion. Jag kan ju lika gärna låta bli att ta ett foto på vattenflaskan, om jag nu skulle ha fått den. Helt ologiskt! Och hur dem ens kan tro att jag skulle bemöda mig att höra av mig gällande en vattenflaska för 59kr, om den nu inte verkligen saknades. Har man beställt och betalat för produkterna, så ska man ju få dem. Varför pratar de inte med den som packat produkterna, är ju där felet ligger och inte hos mig som kund. Nej, uruselt och blir inga fler köp här.
Fick varor som passerat böst före datum. Som tack för detta fick jag lägga tid å pengar på att returnera dessa för att få pengarna tillbaka utan nån kompensation. Sista gången jag handlar där.
Har regelbundet köpt av Proteinbolaget under en längre period men nu är jag trött på det regelbundna strulet med ledtider och leveranser som vuxit fram över tiden. Det är ofta de har ”problem med lagerhanteringen” och när det händer informeras man inte om det heller utan det är upp till en själv att få jaga efter svar. Spelar heller ingen roll om man köpt till ”prioriterad hantering”. Kommer därav sluta köpa från Proteinbolaget och rekommenderar inte att köpa för folk som vill ha leverans till förutsatta / rimliga tider.
Nöjd med pulver och bars
Beställer ett flack clean/Celsius varje månad, det är det bästa på hela månaden att få hem ett flack från proteinbolaget med en snabb leverans hem till dörren. 5/5, aldrig besviken!
Vill starkt rekommendera det genuina företaget! Snabbt att leverera samt professionella🙏 Bra med respons och bra bemött.
Snabbt och smidigt enkelt helt klart nöjd
Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.
Fullständigt firmanamn: ProteinBolaget i Sverige AB
Organisationsnr: 556884-6132
Information hos allabolag.se