Headcare
  • Snabb frakt (1-2 dagar)
  • Auktoriserad butik
  • Gratis frakt från 400kr
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Rekommenderar INGEN att beställa härifrån! Jag köpte 2 st av samma vara, varav en som var felaktig och defekt. När jag hör av mig får jag som svar på mail att returtiden har gått ut, trots att jag mottagit en dyr vara som inte fungerar ( min beställning var exklusivare torrschampo för över 400 kronor). De frågar upprepade gånger om mitt ordernummer trots att jag skrivit fler gånger, har varje gång kontakt med olika personer och får hela tiden skriva om mitt meddelande på nytt. Mitt senaste mail har dem ignorerat totalt och det var förra veckan. Har inget telefonnummer man kan ringa. Så dålig service, har helt ärligt aldrig varit med om sämre någonsin på e-handel.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Köpte en hårinpackning som visade sig vara gammal och blivit felförgrad. Det medförde att toningen blev totalt missfärgad.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
5 månader sedan

Jag kunde inte hämta ut mitt paket pga sjukdom och efter 1 månad har ingen återbetalning gjorts trots 3 påminnelser. Företaget går inte att få tag i och ärendet behöver därför tas vidare. Mycket tråkigt.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

VARNING för detta bolag. Fick dubbla leveranser varav jag bara tog ut en. Kundservice finns bara på mail, ingen svarar på mailen. Betalningen går via ett annat företag. De fick inte heller något svar från Headcare. Jag mailade och mailade och meddelade även att jag inte tänkte betala för det som jag inte hade hämtat ut. Status är att jag nu har betalat fakturan eftersom det kom brev om inkasso! Jag har dock inte gett upp ännu utan tänker ta detta vidare.

Headcare svarar:2021-11-09
Hej Anonym, Ber om ursäkt för att detta problem uppstod för dig! Tyvärr har jag inte möjlighet att se vad som gick snett på vägen med just din beställning men jag hoppas att detta ärende nu ska vara löst och att du i framtiden vill ge oss en ny chans så att vi får visa vad vi går för. Jag önskar dig en fin eftermiddag! Med vänlig hälsning, Headcare
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Fick fel varor och de vägrar svara när jag mejlade. Fick ta hjälp av Qliro som förmedlade kontakten. Headcare vägrar dock erkänna och nu svarar de inte igen. Ren lurendrejeri så handla inte från Headcare!

Headcare svarar:2021-11-09
Hej Anonym, Ber om ursäkt för att detta problem uppstod för dig! Tyvärr har jag inte möjlighet att se vad som gick snett på vägen med just din beställning men jag hoppas att detta ärende nu ska vara löst och att du i framtiden vill ge oss en ny chans så att vi får visa vad vi går för. Jag önskar dig en fin eftermiddag! Med vänlig hälsning, Headcare
R
Rickard A

1 omdöme

Usel
2 år sedan

Fick fel vara och flera mail till [email protected] har ignorerats.

Headcare svarar:2021-11-09
Hej Rickard, Detta låter märkligt! Tyvärr har jag inte möjlighet att se vad som gick snett på vägen med just din beställning men jag hoppas att detta ärende nu ska vara löst och att du i framtiden vill ge oss en ny chans så att vi får visa vad vi går för. Jag önskar dig en fin eftermiddag! Med vänlig hälsning, Headcare
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Fick fel varan och långsam leverans

Headcare svarar:2021-11-09
Hej Caroline, Ber om ursäkt för att detta problem uppstod för dig! Tyvärr har jag inte möjlighet att se vad som gick snett på vägen med just din beställning men jag hoppas att detta ärende nu ska vara löst och att du i framtiden vill ge oss en ny chans så att vi får visa vad vi går för. Jag önskar dig en fin eftermiddag! Med vänlig hälsning, Headcare
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan

Bra priser och snabb leverans!

Betyg köpupplevelse

1.4Dålig
3 omdömen

Om butiken

Headcare

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Leveransalternativ

  • Hemleverans
  • Hemleverans

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

headcare.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: HSHC AB

Organisationsnr: 559308-6266

Information hos allabolag.se