Prisjakt
Annons
POWER
  • MyPOWER – 2% bonus på alla köp
  • Öppet i 60 dagar
  • Hämta om 30 minuter
3.7Bra
388 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

v
vidar_heidemo
1 omdöme
Usel10 timmar sedan

Power i kungen kurva har jag noll förtroende för. Fick hem en frys med bucklor. Dom skulle kontakta mig in 24h. Det har gått över 2 veckor och dom har fortfarande inte hört av sig.

p
peterlinde
1 omdöme
Usel19 timmar sedan

Power i Malmö är den sämsta butiken i hela Poweredjan. Sämre service finns ingen möjlighet att ha. Detta plus helt missvisande information av outbildad personal. Usch och fy!

F
Frotti
3 omdömen
DåligRedigerades 2 dagar sedan

Funkar bra så länge man inte ska förboka något för då är dom otroligt dåliga. Paketet skickas kvällen innan/morgonen på releasedagen och dom påstår att dom skickar så fort dom får varan till lagret men konstigt då att alla andra kedjor lyckas leverera 99% av gångerna så man får på release. Power var jättebra för några år sedan vid förbokning, då kunde man till och med få varan dagar innan release men nu får man räkna med några dagar efter så det är sista gången jag förbokar något där men ska jag beställa något som jag inte har bråttom med att få så funkar dom bra.

h
hello
1 omdöme
Utmärkt3 dagar sedan

Kanon nöjd, hittade den TV jag letat efter för halva priset.

J
JonHolstein
1 omdöme
Usel4 dagar sedan

lagerstatus för butik stämmer väldigt sällan. Man kan till och med få bekräftelse på att man kan hämta order, för att en stund senare få meddelande om att dom tyvärr inte har varan. Så man kan mycket väl börjat ta sig till varuhuset för att hämta ordern som power bekräftat, innan man får veta att den inte fanns. Men även efter att man fått besked om att varan inte finns, så går den fortfarande att beställa för upphämtning/reservera i butik, trots att dom ju bör ha konstaterat att den inte finns. Om vara inte finns i butik så drar dom ändå pengar från ens konto. Men till skillnad från dom flesta butiker så tar inte power in varor till butik från centrallager om varan inte finns i butik, men finns centralt. Så att beställa hämta i butik är en chansning som innebär att dom drar pengar och sedan får man vänta på återbetalning. Så vill man köpa från power så tvingas man betala frakt, då butiksupphämtning inte är pålitligt alls. Detta känns inte som ett seriöst företag. En plötslig kokurs av deras svenska del skulle inte förvåna mig.

b
bempa599
1 omdöme
Utmärkt5 dagar sedan

Snabb och bra service

M
Måns
2 omdömen
UselRedigerades 8 dagar sedan

Undvik Power! Hade beställt en macbook Air M3 för click & Collect i butiken på Drottninggatan! Fanns någon bokning!? Icke! Enligt säljaren Jorge så är det problem med Powers system som inte mäktat med black week (duh)! Dock så säger han att det är ett stort bolag som lagt en gigantisk order på Macbooks och har lagt handpenning på dessa! Han säger att han känner en kille på bolaget och att ”vi brukar hjälpa varandra”! Så en macbook går visst att fixa från Powers lager! Dock så är dessa datorer belagda med en trygghetsförsäkring så för ”att komma runt systemet” så måste man teckna vad!? Just det: En trygghetsförsäkring som kostar 109:-/månad! - ”Men man kan säga upp den efter två månader! Bara logga in under dina sidor på power.se” Jag går motvilligt med på att teckna försäkringen och framför mig stod flera kunder som tvingades teckna en försäkring som de inte heller ville ha! Jag gissar att Powers försäljare har provision på försäkringarna och att Jorge hittat ett utmärkt sätt att tjäna mkt i provision!? Men detta är inte ens det värsta i kråksången! När jag kommer hem visar det sig att kartongen till mitt exemplar redan är öppnad då förseglingen är uppriven men igensatt igen och kartongen är skitig på undersidan (dessutom under förseglingstejpen)! POWER HAR ALLTSÅ SÅLT MIG ETT RETUREXEMPLAR SOM EN NY PRODUKT! Jag öppnar således INTE förpackningen utan tänker ångra mitt köp! Nu blir jag alltså tvungen att återigen ta mig in till butiken (dessutom på självaste Black Friday; något jag velat undvika) för att lämna tillbaka det jag trodde var en ny och fin dator. Vill du bli lurad!? Sugen på bedrägligt beteende!? Varsågod, kliv in på Power! Jag tänker då aldrig sätta min fot på Power.se varken i butik eller på nätet igen! Inte rekommenderar jag någon annan att göra det heller! :-E Eller ja, iaf EFTER jag gått dit idag och fått mina pengar tillbaka! Undvik mao! Edit: Lämnade tillbaka datorn och beställde den nya Macbook M4 från (någon man kan lita på nämligen) Apple för 13:495:-

POWER svarar:2024-11-30
Hej Måns, Tack ska du ha som delar detta med oss. Vi vill börja med och be om ursäkt för den upplevelse du hade hos oss. Att du mötts av ett sådant bemötande och känt dig pressad att teckna en försäkring är helt utför våran standard och går emot våra riktlinjer och värderingar. Vi uppskattar att du tar dig tid att berätta detta för oss, och vi vill försäkrar dig att vi tar detta på allvar. Vi har redan lyft detta vidare för att säkerställa att vi reder detta och vidtar åtgärder för att undvika att liknande situationer uppstår. Vi vill inget hellre än att se till att din nästa kontakt med oss blir betydligt bättre. Har du fler detaljer du vill dela eller några ytterligare frågor är du varmt välkommen att höra av dig till oss på [email protected] Önskar dig en fin dag, Sara på POWER! ⚡
B
Berra
3 omdömen
UselRedigerades 8 dagar sedan

Ingen användarhandbok på svenska! Uselt!

POWER svarar:2025-06-23
Hej där, Vi uppskattar att du delar med dig av din upplevelse, även om vi är ledsna att höra att du saknar en svensk manual. Vi förstår frustrationen och tar detta på allvar. Vi kommer att föra din synpunkt vidare till rätt avdelning, och under tiden är du varmt välkommen att kontakta vår kundtjänst på [email protected], för vidare hjälp när du behöver! Allt gott, Erika på POWER!⚡
m
Utmärkt12 dagar sedan

PERFEKT! Vilken support genom hela köpet till leveransen!

POWER svarar:2025-06-23
Hejsan, Tusen tack för att du tog dig tid att lämna ett så fint omdöme! Det glädjer oss enormt att höra att du är nöjd från start till mål. Vi vet hur viktigt det är att känna sig trygg genom hela processen, så det värmer att du kände dig väl omhändertagen. Hoppas du njuter av din nya produkt och tveka inte att höra av dig om vi kan hjälpa till med något mer framöver! 😁 Ha en fin dag, Erika på POWER!⚡
h
henke_yvve
1 omdöme
DåligRedigerades 12 dagar sedan

Leveransen försenades med flera dagar

POWER svarar:2025-06-19
Hejsan, Tack för att du tog dig tid att lämna en kommentar. Vi beklagar att leveransen blev försenad, vi förstår hur frustrerande det kan vara när man väntar på något man sett fram emot. Vi jobbar ständigt med att förbättra våra leveranstider och kommer att ta med oss din feedback för att undvika liknande situationer framöver. Hör gärna av dig till vår kundtjänst om du vill att vi följer upp ditt ärende ytterligare. Önskar dig en fin dag och hoppas vi får chans att ge dig en bättre upplevelse nästa gång! Hälsningar, Erika på POWER!⚡

Om butiken

POWER

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Erbjuder installationsassistans på plats. Se butikens hemsida för info och eventuella regionala begränsningar.

www.power.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Power Sverige AB

Organisationsnr: 556687-5216

Information hos allabolag.se