4.2 av 5 stjärnor

Sorterat efter datum
2018-06-18
h
Imponerade över sortimentet!
2018-06-16
f
Härlig butik som hjälpte till både snabbt och smidigt när jag skulle handla på webben. Fick leveransen dagen efter jag beställde :)
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-07-15
C
Jag använder Prisjakt för att hitta bästa pris på varor jag vill köpa. Naturprodukter har ett konstigt sätt beskriva sina produkter i Prisjakt och hur många av en vara man får till ett visst pris. Man gör EN produkt istället för 3 och anger antal 240,(120 och 60) i produktnamnet???. Naturligtvis uppfattar man som kund att det är 240 som gäller. Deras pris står dessutom i Prisjakts 240 tabell. Nu vill man inte stå för sitt pris i Prisjakt och vill att jag köper till ett helt annat pris än uppgett i Prisjakt. Till råga på allt försöker man KRAFTIGT stå på sig att man gjort rätt. Men ett snabbt tillbakadragande av annonsen i Prisjakt visar att man gjort fel men INTE ERKÄNNER det gentemot kunden. När företaget fungerar så här kan jag inte på några vägar rekommendera någon att köpa av Naturprodukter. Jag får skicka tillbaks produkten och köpa av någon annan som kan kommunicera med kunden.
2017-05-03
+Snabb leverans +Bra betalningsalternativ +Lättnavigerad hemsida
2015-02-18
L
Bra utbud och priser dock lång leverans tid
2014-10-13
Redigerades 2014-10-22
Last time I got the same product delivered faster (as the Norwegian postal service, Posten, was used), directly in my mailbox, but this time I had to wait for the product to be delivered to me in person (with signature), which meant that I had to set off 3 hours (from 1700-2100) for being home to receive (sign for) the envelope/product, which seems totally unnecessary (as I got it inside my mailbox effortlessly last time I ordered, in addition to having to check my mail and respond, plus the receiving of 3 text messages on my mobile phone, all of which could have been avoided if Naturprodukter would just stop using PostNord etc. for Norwegian customers and start use the Posten.no instead, I think. But everything (product, method of payment etc.) except the choice of delivery company was perfect though, as the latter cost me 4 hours extra and more planning to actually recieve the goods, compared to last time I ordered the smae product, and it also took a day (+24 hours) extra as I was not early/fast enough (if that was even possible) to respond to PostNord's first text message, hence I had to wait to the next day, although the product was reported to have arrived already, at their terminal. When attempting to re-order the same product 2 months later I was only given a PayPal/creditcard option and their brilliant Klarna AB alternative for deliveries to Norway had been discontinued, which forces me to start using iHerb.com instead, perhaps, as I was given no reply (from Naturprodukter.se) to my e-mail requesting a reason for them not delivering via Klarna AB to Norway anymore, and my mail was sent 3 (week)days ago, hence I'm left unsatisfied as a customer hungry for more:)
2014-10-15
Redigerades 2014-10-20
Handlar gärna hos naturprodukter, de är både prisvärda och snabba med leveranser. Gillar också att de har ett rikt sortiment.
2014-09-09
Redigerades 2014-09-13
Fungerar mycket bra!
2014-06-18
Redigerades 2014-06-23
Bra leverans. Gratis frakt bara och jag skulle beställt mer av er.
2014-04-14
Redigerades 2014-04-19
snabb pålitlig leverans varan har blvit känd och jag bestller nu åt andra
2014-01-20
Redigerades 2014-01-25
Snabbt, effektivt och billigt.
2014-01-14
Snabb leverans.
2013-12-22
Redigerades 2014-01-01
Mycket nöjd.
2013-11-07
Redigerades 2013-11-23
Mycket bra
2013-11-14
Redigerades 2013-11-19
Mycket nöjd kund. snabb service och inga konstigheter.
Sida 1