2.8 / 5
(4 omdömen)
Sorterat efter datum
2020-03-19
Beställde hundmat (2x 8kg). Väldigt dåligt förpackat. På utleveransstället sa man att det verkar som om man spelat fotboll med kartongen. Mer trasig än hel. Så klart ett resultat av speditörens dåliga hantering. Lämpligt att varor packas bättre?
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-03-11
Oerhört snabba. Fick även en gratis överraskning. Uppskattas.
2015-07-01
Redigerades 2015-07-10
Beställt för 8 dagar sedan. Går inte att logga in för att se orderstatus. kundtjänst svarar ej på telefon:( Det visade sig vara underleverantören som hade brist. Dålig kommunikation dock.
Veterinärbutiken svarar:2015-08-14
Hej, vi är smärtsamt medvetna om att vi haft en situation där vår leverantör haft helt slut i sitt lager och att vi därför inte kunnat leverera beställda varor. Vad vi borde ha gjort är så klart att skyndsamt meddela berörda kunder och där har vi helt klart missat. Det har helt enkelt kört ihop sig och vi har inte kunnat hålla den servicenivå som vi skulle vilja. När det gäller att vi ibland inte hinner svara i telefon så beror det på att vi allt för ofta är upptagna med patienter i vår lilla veterinärklinik. Säkraste sättet att få kontakt är per e-post eftersom vi då kan ta hand om svar mellan och efter patienterna. Med vänlig hälsning, Veterinär Anna-Karin Andersson Landgren
2015-06-10
Bra priser och snabb leverans! Rekommenderas!