Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2018-11-12
c
carlsm1(1 omdöme)
Pris anges utan moms (trots att jag inte valt att jag är nån form av företag) men i utcheckningen läggs den helt plötsigt på tillsammans med frakt == uselt. Man blir bara sur och köper nån annanstans.
2018-04-26
Fick men leverans på 2 dagar och är väldigt nöjd men min beställning och produkterna.
2018-03-20
x
xdennisxxdennisx(26 omdömen)
Fick ett par kalsonger som inte har något utrymme alls för paketet. Paret såg ut som ett måndagsexemplar och kundtjänst krävde att jag visade felet innan dom eventuellt återbetalar. Mycket otrevlig kundtjänst och förbluffar mig att svaret var det samma ¨Visa felet annars går vi inte vidare¨ när jag förklarade för dem att det både är osmakligt och olämpligt att visa min krossade p*nis i kalsongerna och att det inte är något jag vill skicka en bild på. Mycket otrevliga och oresonliga. Tråkigt att kundtjänst kan förstöra glädjen för produkter jag gillar i många år.
2017-12-22
i
iFraja(20 omdömen)
Otroligt dålig och oflexibel kundtjänst som vägrar skicka ut en returfraktsedel trots att de påstår sig ha 30 dagars fri retur. Ser ingen vits att beställa från Björn Borg när man kan köpa samma produkter billigare i andra butiker med bra kundtjänst.
2016-08-11
S
Sathack(7 omdömen)
Under rean som var nyss gjorde jag två beställningar, en varsin till mig och sambon. 1:a Beställningen så var ett par trosor slut. Automatiskt återbetalning för den saknade produkten, snabbt och smidigt. 2:a Beställningen så saknar jag ett 3-pack kalsonger. Både på orderbekräftelsen och leveransbekräftelsen finns denna produkt med. Men Produkten fanns inte i lådan och ej heller på plocklistan som följde med i kartongen. Ingen info om det är restnoterat. Kontaktat kundtjänst och väntar ännu på hjälp. Så kommer uppdatera hur det går när jag väl fått svar.
2014-07-09
Redigerades 2014-07-10
A
AntonAsk(6 omdömen)
60% av produkterna levererades inte utan var slut i lager. Relativt lång leveranstid dessutom.
2013-03-15
M
Mithril(11 omdömen)
Har bara beställt en gång men det gick smidigt.
2011-12-12
z
zappee(154 omdömen)
Smidigt!
2011-09-26
coldturkey(30 omdömen)
Snabb leverans, bra priser (standard för BB), trevlig och snabb kundtjänst, inga konstigheter!