Björn Borg
  • 1-3 dagars leverans
  • Fraktfria returer
  • Fri frakt över 800kr
Gästanvändare
Usel5 dagar sedan

Köp inte deras resväskor! Min sprack efter bara 4 flygresor när jag skulle stänga den, precis innan resan! Hjulen klarar inte av vikt, väskan är mycket svår att rulla och styra! BB godkände inte min reklamation de hävdar att jag ljuger om att plasten sprack före resan, inte under resan! 4 resor, inte mer!? Noname väskor är bättre än dessa dyra värdelösa "märkes"väskor. Och att BB tycker att deras kunder är bara lögnare (Återförsäljaren sa att BB ifrågasätter min ärlighet och min historia, deras väskor kan bara inte gå sönder osv..) , säger mycket om deras kundpolicy och arrogans. Besviken, arg, förnedrad av Björn borg! Återförsäljaren får separat betyg för hanteringen av ärendet.

Gästanvändare
Usel2 månader sedan

När man reklamerar de usla kalsongerna "erbjuds" man rabatt på nästa köp. Då håller man på att kasta bort en förmögenhet när alla par är av samma bedrövliga kvalitet. Denna produkt bör säljas som engångsartikel.

G
Grasshopper
2 omdömen
Utmärktett år sedan

Bra hemsida, enkelt att hitta vad jag söker och snabb frakt

Gästanvändare
Usel2 år sedan

Beställer varor på rea. De skickar dock en faktura med fullpris. Vid kontakt med kundtjänst så "kan" de inte ändra priset i efterhand trots att de utifrån beställningsdatum vet om att produkterna beställdes på rea. För sent att skicka tillbaka produkterna. Sällsynt dålig service från själva huvudkontoret.

c
carlsm1
1 omdöme
Usel4 år sedan

Pris anges utan moms (trots att jag inte valt att jag är nån form av företag) men i utcheckningen läggs den helt plötsigt på tillsammans med frakt == uselt. Man blir bara sur och köper nån annanstans.

Gästanvändare
Gästanvändare
UtmärktRedigerades 5 år sedan

Fick men leverans på 2 dagar och är väldigt nöjd men min beställning och produkterna.

x
xdennisxxdennisx
27 omdömen
UselRedigerades 5 år sedan

Fick ett par kalsonger som inte har något utrymme alls för paketet. Paret såg ut som ett måndagsexemplar och kundtjänst krävde att jag visade felet innan dom eventuellt återbetalar. Mycket otrevlig kundtjänst och förbluffar mig att svaret var det samma ¨Visa felet annars går vi inte vidare¨ när jag förklarade för dem att det både är osmakligt och olämpligt att visa min krossade p*nis i kalsongerna och att det inte är något jag vill skicka en bild på. Mycket otrevliga och oresonliga. Tråkigt att kundtjänst kan förstöra glädjen för produkter jag gillar i många år.

i
iFraja
19 omdömen
UselRedigerades 5 år sedan

Otroligt dålig och oflexibel kundtjänst som vägrar skicka ut en returfraktsedel trots att de påstår sig ha 30 dagars fri retur. Ser ingen vits att beställa från Björn Borg när man kan köpa samma produkter billigare i andra butiker med bra kundtjänst.

1.5Dålig
2 omdömen

Om butiken

Björn Borg

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaPayPalVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.bjornborg.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Björn Borg Retail AB

Organisationsnr: 556577-4410

Information hos allabolag.se