Kategorier
Prisjakt
Björn Borg
  • 1-3 dagars leverans
  • Fraktfria returer
  • Fri frakt över 800kr
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Beställer varor på rea. De skickar dock en faktura med fullpris. Vid kontakt med kundtjänst så "kan" de inte ändra priset i efterhand trots att de utifrån beställningsdatum vet om att produkterna beställdes på rea. För sent att skicka tillbaka produkterna. Sällsynt dålig service från själva huvudkontoret.
c
carlsm1

1 omdöme

Usel
2 år sedan
Pris anges utan moms (trots att jag inte valt att jag är nån form av företag) men i utcheckningen läggs den helt plötsigt på tillsammans med frakt == uselt. Man blir bara sur och köper nån annanstans.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
3 år sedan
Fick men leverans på 2 dagar och är väldigt nöjd men min beställning och produkterna.
x
xdennisxxdennisx

26 omdömen

Usel
3 år sedan
Fick ett par kalsonger som inte har något utrymme alls för paketet. Paret såg ut som ett måndagsexemplar och kundtjänst krävde att jag visade felet innan dom eventuellt återbetalar. Mycket otrevlig kundtjänst och förbluffar mig att svaret var det samma ¨Visa felet annars går vi inte vidare¨ när jag förklarade för dem att det både är osmakligt och olämpligt att visa min krossade p*nis i kalsongerna och att det inte är något jag vill skicka en bild på. Mycket otrevliga och oresonliga. Tråkigt att kundtjänst kan förstöra glädjen för produkter jag gillar i många år.
i
iFraja

20 omdömen

Usel
3 år sedan
Otroligt dålig och oflexibel kundtjänst som vägrar skicka ut en returfraktsedel trots att de påstår sig ha 30 dagars fri retur. Ser ingen vits att beställa från Björn Borg när man kan köpa samma produkter billigare i andra butiker med bra kundtjänst.
S
Sathack

7 omdömen

Dålig
4 år sedan
Under rean som var nyss gjorde jag två beställningar, en varsin till mig och sambon. 1:a Beställningen så var ett par trosor slut. Automatiskt återbetalning för den saknade produkten, snabbt och smidigt. 2:a Beställningen så saknar jag ett 3-pack kalsonger. Både på orderbekräftelsen och leveransbekräftelsen finns denna produkt med. Men Produkten fanns inte i lådan och ej heller på plocklistan som följde med i kartongen. Ingen info om det är restnoterat. Kontaktat kundtjänst och väntar ännu på hjälp. Så kommer uppdatera hur det går när jag väl fått svar.
A
AntonAsk

6 omdömen

Usel
7 år sedan
60% av produkterna levererades inte utan var slut i lager. Relativt lång leveranstid dessutom.
M
Mithril

11 omdömen

Utmärkt
8 år sedan
Har bara beställt en gång men det gick smidigt.
Betyg köpupplevelse
1.8Dålig
1 omdöme

Om butiken

Björn Borg

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

KlarnaVisaMasterCardPayPal
  • Kortbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.bjornborg.com

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Björn Borg Retail AB

Organisationsnr: 556577-4410

Information hos allabolag.se