Prisjakt
Annons
  • Jollyroom

    (500+)

  • se
2.7OK
39 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

b
Dålig3 dagar sedan

Snabb leverans men otroligt mycket emballage för de saker vi köpte . Inte klimatsmart alls, här behöver leverantören tänka om.

Jollyroom svarar:2025-11-21
Hej, Tack för att du delar din upplevelse! Vi är glada att höra att leveransen gick snabbt, men vi förstår din synpunkt gällande mängden emballage. Vi tar till oss din feedback och kommer att se över hur vi kan minska onödig förpackning och göra våra leveranser mer hållbara framöver. Tack för att du hjälper oss att bli bättre! Varma hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
P
Pawwe81
3 omdömen
Usel3 dagar sedan

GALET 2-4 dagar leverans står det. 4 arbetsdagar senare. Inte ens skickat paketet än. kundtjänst galet dålig. Det tar den tid det tar sa de.

Jollyroom svarar:2025-11-21
Hej, Tack för att du delar din upplevelse. Vi beklagar verkligen att leveransen inte gått enligt förväntningarna och att kontakten med vår kundtjänst upplevts som bristfällig, det är självklart inte så vi vill att våra kunder ska känna. Vi vill gärna gå igenom ditt ärende och se till att du får en lösning så snabbt som möjligt. Vänligen kontakta oss via Facebook Messenger med ditt ordernummer, så kan vi titta närmare på situationen. Vänliga hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
l
leeza_id
1 omdöme
OK14 dagar sedan

Det är bra upplevelse men jag ger det mindre betyg eftersom man måste köpa över 1000 kr för att få fri frakt plus köpare som ska betala retur kostnaden.

Jollyroom svarar:2025-11-21
Hej, Tack för att du delar din upplevelse! Vi är glada att höra att du är nöjd med köpupplevelsen, samtidigt som vi förstår dina synpunkter kring våra frakt- och returvillkor. Vi tar till oss feedbacken och ser alltid över hur vi kan förbättra våra tjänster för våra kunder. Vi hoppas få chansen att välkomna dig tillbaka vid nästa köp! Varma hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
W
Widben
2 omdömen
Usel25 dagar sedan

Oseriös och okunnig kundtjänst.

Jollyroom svarar:2025-11-21
Hej Widben, Tack för att du delar din upplevelse. Vi beklagar verkligen att du inte har upplevt vår kundtjänst som hjälpsam, det är självklart inte så vi vill att våra kunder ska känna. Vi vill gärna titta närmare på ditt ärende och hitta en lösning. Vänligen kontakta oss via Facebook Messenger med ditt ordernummer, så ser vi till att hjälpa dig så snabbt som möjligt. Vänliga hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
i
Utmärkten månad sedan

Hej, jag är jätte nöjd på att handla ifrån Jollyroom för att jag får precis allt de jag behöver på tid därifrån Tack så jättemycket.

Jollyroom svarar:2025-11-21
Hej, Tusen tack för ditt fina omdöme! Vad roligt att höra att du får allt du behöver i tid och att du är nöjd med dina köp hos oss, det gör oss verkligen glada! 😊 Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen framöver. Varma hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
n
Utmärkten månad sedan

Allt var bra och jag fick en gratis varor. Tack för vänligheten.

Jollyroom svarar:2025-11-21
Hej! Tack för ditt fina omdöme! Vad härligt att allt gick bra och att du är nöjd med vår service – det gör oss verkligen glada! 😄 Vi ser fram emot att få hjälpa dig igen nästa gång du handlar. Varma hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
b
borup_ann
1 omdöme
Braen månad sedan

Toppen, smidigt o bra!

Jollyroom svarar:2025-11-21
Hej! Tack för ditt omdöme! Vad härligt att höra att allt gick smidigt och att du är nöjd, det gör oss verkligen glada! 😊 Varmt välkommen tillbaka! Vänliga hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
y
y_barbour
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Jag kommer inte att handla hos jollyroom dåligt kvalitet

Jollyroom svarar:2025-11-21
Hej, Tack för att du delar din upplevelse. Vi beklagar verkligen att produkten inte levde upp till dina förväntningar, det är självklart inte så vi vill att våra kunder ska känna. Vi tar till oss din feedback och kommer se över kvaliteten på våra produkter för att bli bättre framöver. Om du vill får du gärna kontakta oss via Facebook Messenger med ditt ordernummer, så kan vi titta närmare på ärendet. Vänliga hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
j
jan_o_mansson
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Mycket dåligt. Har upprepade gånger reklamerat en transport skadad sändning till jollyrom i jollyroms system utan resultat. VÄNLIGEN HJÄLP !

Jollyroom svarar:2025-09-09
Hej, Tack för erat omdöme och jag beklagar över att ni inte fått hjälpen ni förväntat er. Har ni möjlighet att återkomma till oss på Facebook Messenger så kan jag kika vidare på saken och se över vad som hänt? Önskar er en fin dag, Daniel Jollyroom 🌸
j
Utmärkt3 månader sedan

Bra upplevelse. Snabbt och smidigt!

Jollyroom svarar:2025-08-15
Hej, Stort tack för din recension! Härligt att höra att du haft en bra upplevelse och att allt gick snabbt och smidigt. Önskar dig en fin dag! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌸

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159