Prisjakt
Annons
  • Jollyroom

    (500+)

  • se
2.8OK
41 betyg (senaste året)

Skrivna omdömen

Betyg äldre än ett år inkluderas inte i snittbetyget.

Skrivna butiksomdömen

W
Widben
2 omdömen
Usel3 dagar sedan

Oseriös och okunnig kundtjänst.

i
Utmärkt5 dagar sedan

Hej, jag är jätte nöjd på att handla ifrån Jollyroom för att jag får precis allt de jag behöver på tid därifrån Tack så jättemycket.

n
Utmärkt7 dagar sedan

Allt var bra och jag fick en gratis varor. Tack för vänligheten.

b
borup_ann
1 omdöme
Bra17 dagar sedan

Toppen, smidigt o bra!

y
y_barbour
1 omdöme
Usel25 dagar sedan

Jag kommer inte att handla hos jollyroom dåligt kvalitet

j
jan_o_mansson
1 omdöme
Usel2 månader sedan

Mycket dåligt. Har upprepade gånger reklamerat en transport skadad sändning till jollyrom i jollyroms system utan resultat. VÄNLIGEN HJÄLP !

Jollyroom svarar:2025-09-09
Hej, Tack för erat omdöme och jag beklagar över att ni inte fått hjälpen ni förväntat er. Har ni möjlighet att återkomma till oss på Facebook Messenger så kan jag kika vidare på saken och se över vad som hänt? Önskar er en fin dag, Daniel Jollyroom 🌸
j
Utmärkt3 månader sedan

Bra upplevelse. Snabbt och smidigt!

Jollyroom svarar:2025-08-15
Hej, Stort tack för din recension! Härligt att höra att du haft en bra upplevelse och att allt gick snabbt och smidigt. Önskar dig en fin dag! Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌸
s
Usel3 månader sedan

Jag kommer tyvärr inte beställa från jollyroom igen tar för lång tid att få sitt paket ( trots jag ringde och frågade om det fanns saldo hemma ) Jollyroom skyller på PostNord men enligt PostNord så har dem inte fått någon information om detta paket. Faktura där emot är dem snabba med att skicka ut trots jag inte fått paketet så där får jag säkert 1 vecka mindre tid på mig att betala. Tänker inte betala en faktura förrän jag fått min leverans. Som många skriver här så leveranstiden är riktigt dålig tyvärr /: har bara lust att returnera produkten nu på grund av leverans tiden. Leverans tiden och att dem hanterar paketet är två olika saker. Men att ske inte skickar mitt paket 4 dagar efter jag lagt beställning är dålig sedan tillkommer 2-6 dagar leverans på detta.

Jollyroom svarar:2025-08-15
Hej, Tack för att du delar ditt omdöme. Vi beklagar verkligen att leveransen tagit längre tid än förväntat och förstår att det är frustrerande. När vi anger att paketet har lämnat vårt lager betyder det att det är överlämnat till PostNord, men deras första skanning sker inte alltid direkt på terminalen. Det kan ibland ta några dagar innan paketet syns i spårningen, även om det redan är i deras hantering. Om det har gått 6 arbetsdagar utan att du fått paketet eller någon uppdatering, är du varmt välkommen att kontakta oss så hjälper vi dig att undersöka det vidare med PostNord. Vi uppskattar din feedback då den hjälper oss att förbättra både leveransinformation och kundupplevelse. Vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌸
t
toy2me
64 omdömen
Usel3 månader sedan

Barnbarnets födelsedagspaket dök aldrig upp eller rättare sagt, blev aldrig ivägskickat. Man skyller på att Postnord har slarvat bort det... LÖGN! Order med kollinr har skapats men aldrig överlämnats till Postnord.

Jollyroom svarar:2025-08-12
Hej, Tack för ditt omdöme! Vi är ledsna att höra att ditt paket inte kom fram som planerat, särskilt när det var tänkt till en födelsedag. Vi vill gärna kika närmare på ditt ärende för att se vad som hänt och hur vi bäst kan hjälpa dig vidare. Kontakta gärna vår kundservice på Facebook med ditt ordernummer, så tar vi det därifrån och försöker hitta en så smidig lösning som möjligt. Vänliga hälsningar, Sarah Jollyroom🌺
i
OK3 månader sedan

Helt ok. Höll lovad lev tid

Jollyroom svarar:2025-08-11
Hej! Tack för din feedback! Vi är glada att leveransen kom fram i tid och hoppas att du blir nöjd med produkten. Med vänliga hälsningar, Saga Jollyroom 🌸

Om butiken

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.

Betalningsalternativ

SwishAmerican ExpressVisaMasterCard
  • Avbetalning
  • Direktbetalning
  • Faktura
  • Kortbetalning
  • Betalning via telefonräkning
  • Bitcoin
  • Förskottsbetalning
  • Postförskott
  • SMS-betalning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: Jollyroom AB

Organisationsnr: 556815-7159