
(500+)

Allt gick smidigt, bra uppföljning av leverans etc.
Allt fungerade bra, men dyrare än andra tyvärr
Det gick snabbt och smidigt att göra mitt köp och jag är nöjd. Varan skickades också snabbt. Jag önskar dock att användbarheten på sidan kunde förbättras med bättre filter för det kan bli överväldigande att leta efter en del saker.
Mycket bra rabatt under Black Friday-veckan och högkvalitativa varor med fri frakt
Har man tur fungerar det man beställer och man behöver inte ha mer med dom att göra, för det är inte heller något man vill. "Service" är inte ett ord som ska användas för att beskriva något hos dom. "Kundmotstånd" passar mycket bättre in. Men med deras sätt att "göra en produkt redo för frakt" är det inget man ska ta för givet. Min mus och skrivare fungerade, men det var endast tur. Emballage var inget dom brydde sig mycket om. Skrivaren hade adresslapp direkt på dess tunna produktförpackning... och ställdes ute i snön för vem som helst att stjäla (fast jag var hemma). Musen studsade omkring i en kartong utan något som helst emballage. Tack och lov hade Logitech själva skyddat den i sin egen förpackning. Men pengar är inte allt. Ett par hundra extra för lite köptrygghet hos någon annan är väl spenderade pengar. Hos Proshop handlar jag aldrig mer och kommer heller aldrig mer att rekommendera någon att göra det. Amatörer, inget annat!
Mycket bra! Aldrig haft problem. Varor levereras hela och fungerande!
Bra snabb leverans och bra produkter.
Jag har haft den absolut värsta upplevelsen med Proshop och deras kundtjänst. Först och främst vill jag säga att produkten jag köpte var defekt, och när jag kontaktade kundtjänst för att returnera den blev jag bemött med en fullständig ignorans. Jag skickade tillbaka produkten enligt deras returpolicy, men istället för att hantera ärendet professionellt påstod de att produkten var "sönder" på ett sätt som inte stämde. De påstod att felet jag uppgav inte var orsaken till problemet och hävdade att returen var trasig vid ankomsten, utan att ens ha undersökt eller kontrollerat det ordentligt. När jag bad om bevis eller förklaring, fick jag bara vaga svar och oprofessionella ursäkter. Det kändes som om de helt enkelt inte ville ta ansvar och försökte skylla på mig för att slippa hantera returen. Jag fick inte ens möjlighet att diskutera eller förklara situationen ordentligt. Det var tydligt att de inte brydde sig om att ge en rättvis eller transparent lösning. Kundtjänsten var oengagerad, otrevlig och till synes helt ointresserad av att hjälpa till att lösa problemet. Där kände jag att jag aldrig som kund hade rätt, oavsett vad jag sa eller bevisade. För mig är det här inte bara en engångshändelse. Det verkar som om Proshop har en inställning där kunderna inte tas på allvar och där man hellre skyller på kunden än att ge en rättvis och professionell service. Jag kommer aldrig att handla där igen och jag rekommenderar verkligen inte någon att göra det heller. Det finns många andra företag med bättre kundtjänst och ett genuint intresse av att lösa problem – Proshop är definitivt inte ett av dem.

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK på butikens sida.
Kontakt med butiken kan ske på Svenska.
Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.
www.proshop.seFullständigt firmanamn: Proshop A/S
Organisationsnr: 5020745294
Information hos allabolag.se