3.3 / 5
(4 omdömen)
Sorterat efter datum
2020-02-14
Redigerades 2020-02-18
Uppdatering : Blev kontaktad av kundtjänstchefen och de bad om ursäkt för misstaget med mitt ärende Jag är numer en nöjd kund hos Feetfirst. Alla kan vi göra misstag och när man ber om ursäkt och justerar det som blivit fel är allt förlåtet och glömt! Tack Feetfirst för att ni tog mitt ärende seriöst och kontaktade mig! En stjärna är dock en för mycket! Fruktansvärd kundservice! Köpte två par skor (likadana, men olika storlekar). Det gick en vecka, hörde inget trots att det står leverans inom 2-4 arbetsdagar. Jag mailar (givetvis finns det ej telefonnummer) och på samma gång frågar jag lite snällt att få den ytterligare rean på skorna då min order ej hade skickats än. Det går ytterligare några dagar. Inget händer. Får tillslut ett svar att min order nu har skickats och tyvärr kan de inte justera priset för ordern är skickad. Jag jobbar själv som kundtjänstansvarig för en webbutik och vet att det är en lögn. Man kan justera priset för en kund om man vill. Men det vill inte Feetfirst. Bad att de kan ju justera priset i samband med min retur av det ena paret - men nej då, det är ju stört omöjligt för dem att göra. Uselt Feetfirst,uselt! Ni borde lägga ner webhandeln och hålla er till fysiska butiker. Eller - utbilda er personal i hur en kundservice ska skötas!
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2019-03-29
Enkel beställning, snabb leverans(beställde onsdag och hämtade paketet hos ombud fredag) och smidig betalning via klarna.
2018-10-30
Blev medlem och fick massa spam utskick på mail utan att ha signat upp.
2018-02-07
Har långa leveranstider och länken i order bekräftelsen där man ska kunna se orderstatus resulterar i ingen order kunde hittas. Någon möjlighet att logga in för att se mera info finns ej heller. Jag är van att få beställda varor inom 24 timmar när jag beställer inom Sverige.