Varje år låter vi våra användare rösta fram sina favoritbutiker i Årets nätbutik. Du kan rösta mellan 1 och 29 november 2019. Vinnarna presenteras i början av december. I år lanserar vi även ett nytt pris: Årets medvetna nätbutik.

Gå till Årets nätbutik

Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2011-07-28
t
trojlee(5 omdömen)
urusel kundhantering. Beställde varor och fick ett leveransdatum 3-7 dagar efter lagd beställning. Inga varor kom, tillslut kom ett brev att allt var försenat en månad..efter en månad ringde jag och då skulle dom skicka allt utom en sak som var restad. Inga varor kom, ringde igen och DÅ skulle dom skicka varorna utom den sak som var restad. Jag tycker att det minsta man kan göra är att kontakta kunden och be om ursäkt. Men med den kundhanteringen vinner man inga nya kunder. Kan tillägga att det tagit nästan två månader och inga varor har kommit än.