Sorterat efter datum
Sorterat efter datum
Gamla omdömen

Omdömen äldre än ett år inkluderas inte i snittomdömet.

2017-11-12
    p
    perpetuum(9 omdömen)
    Undvik dessa bluffare! Precis som tidigare omdömen vittnar om har även jag blivit lurad av att det står att produkter finns i lager. De vet själva om att produkten är slut men skriver ändå ”I lager” på hemsidan. Det värsta är att de inte kontaktar mig som kund utan jag måsta ringa dem efter flera dagars tystnad och fråga varför jag inte fått något kolinummer.. De skyller på ”tekniskt fel” men struntar i att ändra lagersaldot på hemsidan. Tackvare detta företag hann jag inte få mina skor jag tänkt använda när jag reste bort.
    Johannesens Store svarar:2017-11-15
    Tack för din kommentar! Alla kommentarer är viktiga för oss, då vi ständigt arbetar med att utveckla vår sida och vår support. Vi har drivit vår butik sedan 1962 och gör alltid vårt yttersta för att ge varje kund den allra bästa servicen. Vi beklagar verkligen att vi inte kunde leverera din order omgående och att vi inte levde upp till din förväntningar. Vänliga Hälsningar Supporten på Johannesens Store
    2012-09-06
      T
      Thidea(5 omdömen)
      Köp: Gant Kingstown Gray (armbandsur) Mycket snabb leverans, hade det inte varit för att posten hade klantat sig hade jag haft den på morgonen dagen efter beställning.
      2012-02-09
        k
        kajsa40(1 omdöme)
        Beställde ett par skor, väntade en vecka. Ringde och fick höra att de var slut. Jag hade troligtvis inte uppdaterat eller stängt av min browser på några dagar, därför hade jag inte sett att de var slut när jag köpte dem. När jag sa att detta var otroligt, ändrades historien och så fick jag istället veta att det hade gått ut ett mail till mig med informationen att de var slut. Jag sa att jag inte hade fått något mail. Stackaren jag pratade med försökte dribbla undan genom att säga att alla i personalen skickar i sitt namn och därför kunde jag ju av misstag inte sett mailet. Men han medgav att alla skickade i affärens namn, tex pelle@johannesens.se, kalle@johannesens.se osv, alltså är det en baggis att leta efter mail på det sättet. Jaha sa mannen i telefonen, jag har i alla fall meddelande om att mail gått ut till dig, men precis i sändögonblicket så blev kanske den personalen störd och glömde, vi är ju inte mer än mänskliga... Han sa att han skulle sätta en grön lapp(??) så att de skulle kontakta mig om någon skickade tillbaka ett par skor. Man kan ju stillsamt konstatera att det är klart att det blir fel och dåligt ur kundvårdssynpunkt om servicen sker m h a undanflykter, bortförklaringar och gröna lappar...
        2010-12-14
          a_Warlock(9 omdömen)
          Snabb leverans Snabb respons i kundservice via mail. Minus är att de inte visar kolli ID, men det gjorde inget då det hela gick så snabbt. Lite mer minus är att de inte har fri retur då vi pratar om att beställa skor, det är synd.