Prisjakt
  • Frakfritt över 999 kr
  • Bra kundservice,telefonsupport
  • Snabba leveranser
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Glömde ange order nr i kommentaren när jag swishade in betalningen. Hoppas det går bra ändå.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Via butik
Ei ole lähetys tunnusta että voisin pakettia seurata jos sitä nyt edes on lähetettykään. Haluan paketin lähetystunnuksen
NewHome svarar:2019-06-10
Please contact customer service to get help. They are answering on either phone or email. That is the fastest way to get help!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Allt blev bra
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 år sedan
Via butik
Jag lade en order för en vecka sedan och fick en orderbekräftelse. När jag går in på hemsidan ser det dock ut som att det inte gjorts någon order, istället ligger vara jag vill ha kvar i kundkorgen. Eftersom jag inte vill ha två stycken så mejlar jag till New Garden och frågar om orderstatus men efter flera dagar har jag inte fått svar. När jag ringer till kundtjänst så är det en telefonsvarare som talar om när de har öppet och att "om de inte svarar så kan man skicka mejl". Usel service.
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Trevligt bemötande, fri frakt, snabb leverans och suverän produkt. MVH PO i Leksand
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Mycket snabb leverans, trevlig och kunnig kundservice när jag hade frågor kring leveranstid samt att de även kunde produkten och kom med tips!
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik
Snabb orderbehandling och löfte om leverans
k
kanonen74

5 omdömen

Usel
3 år sedan
Gjorde en beställning men delar av produkterna kunde de inte leverera så jag bad dem skicka det de hade. De lovade att delkreditera vilket de _inte_har_gjort_. De har inte ens bemödat sig att svarat på de fyra mail jag skickat de senaste tre månaderna. Tvättäkta skitföretag, håll er borta.
NewHome svarar:2019-02-01
Hej Tråkigt att du inte är nöjd. Vi meddelade dig att vi inväntade fler artiklar till din order och efter mejl konversation kom vi överens om att skicka det vi hade och Swichade tillbaka för en vara som vi inte kunde leverera. Vi beklagar att vi inte kunde leverera full order. /mvh NewHome
Betyg köpupplevelse

Om butiken

NewHome

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK.

Betalningsalternativ

SwishVisaMasterCardPayPalSveaWebPay faktura
  • Kortbetalning
  • Faktura
  • Avbetalning
  • Förskottsbetalning
  • Direktbetalning
  • SMS-betalning
  • Postförskott
  • Bitcoin
  • Betalning via telefonräkning

Kundtjänst

Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Erbjuder telefonsupport. Se butikens hemsida för mer information.

www.newhome.se

Bolagsinformation

Fullständigt firmanamn: New Home Sverige AB

Organisationsnr: 556810-4615

Information hos allabolag.se