Butik i Stockholm City
Infinity-PC (speldatorer)
Faktura / delbetalning

https://www.greattech.se

Betalningsalternativ

Visa
MasterCard
SveaWebPay faktura
Kortbetalning
Direktbetalning
Faktura
Avbetalning
Förskottsbetalning
SMS-betalning
Postförskott
Bitcoin

Är något felaktigt, Tipsa oss gärna här!

Butiken finns i Sverige. Priserna visas i SEK. Kontakt med butiken kan ske på Svenska.

Företaget har inte aktiverat visningen av utökad företagsinformation

 2016-02-09 Karatas Group AB (559034-9816) tog över verksamheten från Greattech Stockholm AB (556851-5885).
Detaljerad information Greattech har fått betyget (8.10)
  •  
    Klicka på en stjärna för att sätta ditt betyg
Du behöver vara inloggad för att skriva ett eget omdöme

Sortera efter:
  • Perfekt
    Beställde dator under julrushen. Kom snabbare än väntat. Allting snyggt o prydligt monterat.
    mitt tangentbord hade inte kommit in men de löstes snabbt och ett annat skickades.
    Supporten ger bra och snabba svar.
    Kan bara säga att jag har rekommenderat många att köpa dator på här när de e tid att uppdatera.
    1 dag sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Var bara att plugga in allt och köra, inga problem alls med någonting som företaget levererar.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Hade kontakt med dom och det var väldigt bra bemötande och ville gärna lösa mina problem
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Snabb leverans och snyggt byggda datorer, kanonställe.
  • Usel
    Jag gjorde en beställning från Greattech den 28 Juni 2016 på en speldator för en totalsumma på 11,719kr. Valde att ta betalningen på en faktura. Fick datorn hemskickad i hyfsad tid och allt fungerar som förväntat. Dagarna gick och till slut anlände en faktura ungefär 14 dagar senare med en summa på 28,000kr. Kontaktade Greattech via e-post och fick snabbt svar att det var ett tekniskt fel hos Svea Ekonomi som behandlade fakturan och fick klara upplysningar av Greattech att jag skulle ignorera felaktiga fakturor tills vidare.

    Någon vecka senare får jag tre fakturor hemskickade med tre summor på 9,000kr samt ett inbetalningskort med en straffavgift. Kontaktade Greattech igen på telefon men fick inget svar så vänder mig till e-post igen. Det svar jag fick var "Vi har tidigare bekräftat med dig att du inte behöver betala någon faktura med fel belopp. Varningen du fått är en automatisk försändelse skickat och inget som vi skickar ut manuellt. Varken ränta eller annat kommer du behöva betala".

    Jag tyckte att det kändes betryggande och fortsatte att vänta. Ite långt efter kom mardrömmen. Ett brev från Kronofogden med samma belopp men en enorm straffavgift som fått totalsumman till 30,000kr. Jag spenderade hela dagen att få både telefon och epost-kontakt med Greattech men ingen svarade, och på deras telefonväxel hörde jag bara en röst på Engelska som meddelade att numret inte är i bruk.

    Efter spenderat hela dagen i telefonkö med Kronofogden och med Svea Ekonomi så fick jag veta att det inte finns något som kan göras eftersom det hade gått så pass lång tid. Men jag blev rekommenderad att bestrida anmälan från Kronofogden samt att samla alla bevis på köpet för eventuell kallelse till tingsrätten. Så med deras uppmuntran bestred jag Kronofogdens anmälan och samlade både kvitton, orderbekräftelser och utskrivna sidor från min konversation med Greattech på e-post där det nämns klart och tydligt att jag inte ska behöva betala några som helst fakturor med felaktiga belopp och att allt detta orsakats av ett tekniskt fel hos Svea Ekonomi. Visst må det vara Svea Ekonomi som skickat ut felaktiga fakturor, men det är Greattech som bad mig att strunta i fakturorna tills Kronofogden blev inkallad. Det verkar inte vara någon som helst kommunikation mellan Greattech och Svea Ekonomi.

    En kort tid efter fick jag meddelat att med anledning av mitt meddelande om bestridande som inkommit till Kronofogden så hade sökanden återkallat anmälan och målet är nerlagt. Ringde Svea Ekonomi igen här om dagen för bekräftelse och där sades det att Greattech fortfarande inte varit i kontakt angående mitt ärende, och enligt Svea finns fortfarande ingen skuld i deras datorer sen anmälan till Kronofogden lades ner. Vet inte vad det är för fuffens Greattech pysslar med.

    Under följande veckor hade jag ett ombud som tog över ärendet och gjorde vidare undersökning på Greattech där det visade sig att firman inte är momsregistrerad och ingen f-skatt. Enligt mitt ombud hittades också diverse anmälningar till Kronofogden för skuldsaldo. Försökte han leta upp Greattech så leds han till en runt 20 årig man som står ensam för företaget. Det uppenbarades också vid närmare undersökning av orderbekräftelsen jag fick i Juni att Greattech inte inkluderar konkret information om bolaget. När jag nämnde detta i konversation med Greattech blev det mycket irritation från deras sida och jag har inte hört något mer sen dess. Jag har valt att inte gå vidare med detta för tillfället men ärendet ligger klar att fortsätta om Greattech skulle försöka igen med att yrka orimliga betalkrav.

    Den riktiga fakturan på 11,719kr anlände ett halvår senare som originalt skulle vara en vanlig 14-dagars faktura från Svea Ekonomi. Varken kompensation för sveda och verk eller en ursäkt från Greattech under dessa sex månader. En riktigt God Jul får ni ha det och jag hoppas att ni är riktigt skadeglada.

    Detta var en helt oacceptabel erfarenhet, orimligt och oförskämt beteende från Greattech och definitivt sista gången jag gör ett köp från dem.
    29 dagar sedan
  • Perfekt
    Handlat nästan alla mina datorer till både mig samt släkten här under 6-7 år.
    Underbar support alla gånger jag behövt använda det med superbra priser. Det är billigare att köpa en färdig dator härifrån än att bygga själv med riktigt bra fokus på bygget/kabeldragningen.
    2 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Top of the line. Jag kommer att handla här fler gånger! Blev en riktigt grym GT4 till 15990kr med I7a 6700K + Strix GTX1080 + 32GB DDR4.
  • Dålig
    När de efter mycket om och men faktiskt fick iväg rätt vara (3:e försöket) så kom sedan en cirkus med felaktiga fakturor via SVEA ekonomi.

    2 fakturor med fel summa, SVEA väntar på rätt besked från GREATTECH som inte hör av sig.

    Handla INTE härifrån.
    5 mån sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Service och kundbemötande i världsklass, inte nog med det så har man sjukt snabba mejl svar. Blev kanske 10+ under en dag innan jag köpte en grym speldator.
  • Utmärkt
    Beställning Leverans
    Snabbt och smidigt, bra grejer som ja rekommenderar.
  • Perfekt
    Beställning
    Helvete vilken snygg butik!!! Hittade er genom Facebook, gjorde mitt första köp förra veckan på en spelburk från butiken. Säger bara WOW till butikens inredning! RIKTIG datorbutik utan skräp jag sett någonsin med bara datorer.
  • Usel
    Eftersom Greattech tog bort mitt förra omdöme får jag väl skriva ett nytt.

    Mitt första mail skickade jag 5:e Oktober 2015 och förklara att datorn inte fungera som den skulle, fick aldrig något svar! Provade ringa säkert 20 gånger och kom alltid fram till en telefonsvarare. 16:e Maj 2016 gav jag Greattech sämsta betyg på Prisjakt eftersom dom ignorera mig. 17:e Maj får jag svar utav dom att dom ber mig ta bort det dåliga betyget för dom hade inte gjort något fel stod det i mailet, jag tog aldrig bort betyget utan dom kontakta själva Prisjakt och lyckades få bort betyget! Då tänkte jag att jag ger dom en chans till och ringer in till dom den 23:e Juni och dom svarar :) Men killen i supporten sa bara åt mitt att skicka ett mail till dom och förklara vad det var för fel på datorn samt kund och order nummer vilket jag också gjorde och jag skulle få svar inom 48h (Visste att jag skulle få vänta extra pga midsommar) Idag den 6:e Juli och dom ännu inte svarat.

    Jag kommer aldrig någonsin handla här ifrån igen, nu tänker jag vända mig till dom seriösa butikerna som jag aldrig har haft strul med när saker har gått sönder förut, anledningen att jag köpte Greattech var att dom var billigare men som jag nu inser att de var det inte värt! /Daniel
    6 mån sedan
  • Hej,

    Vi kan aldrig ta bort ett omdöme, det gör Prisjakt om omdömet bryter mot deras medlemsvillkor.

    Kundtjänsten har öppet (telefon växel) vardagar 11-14.00. Ringer man utanför dessa tider kommer man till telefonsvararen. Under våra öppettider kommer alla samtal fram.

    Har man fel på sin produkt ska man antigen ta kontakt med oss genom telefon eller mejl för information. Har man redan pratat med telefon kundtjänsten behöver man inte längre mejla oss utan returärende ska skapas från kundprofilen på hemsidan. Vi återkommer sedan med förbetald retursedel/info.

    I övrigt besvaras alla mejl dagligen, dock senast inom 48 arbetstimmar.

    Du är välkommen med returärende om felet kvarstår på din produkt.

    - GT

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Bra och kompetent personal som svarade på mina frågor snabbt och ärligt vilket fick mig att spendera över 20k på dator och skärm.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Egentligen inget att anmärka utom mindre sortiment av tillbehör. Datorn fungerar fint men missade köpa till skärmkabel vilket gjorde att jag fick vänta ett par dagar extra på en enkel kabel från en annan butik medans jag hade datorn hos mig precis efter 42h efter köpet. TACK!
  • Knappt godkänd
    Efter att ha beställt min dator tog det knappt 2 dagar innan jag fick den, det var lätt att få igång den etc etc, men ca 2 veckor började fläkten att göra ifrån sig oljud vilket blev värre med tiden, sedan så frös datorn flera gånger. Jag skickade tillbaka den eftersom det är 60 dagars ångerrätt hos dem (vilket de ändrat till 14 dagar) men jag köpte den när det var 60 dagars så vi får se om de säger till något.

    Jag ska vänta med att vad de har att säga om datorn, om de ska fixa den och skicka tillbaka eller om allt är klart och att jag kan leta efter en ny dator, sen kan jag ändra på mitt betyg efter det.
    7 mån sedan
  • Hej,

    Vi hade under en period 60 dagar ångerrätt (pilottest) utöver 14 dagar ångerrätten.
    Villkoren för 60 dagar ångerrätt är samma som 14 dagar, produkten ska vara i oförändrat skick.

    Vi kan tyvärr inte ta din dator du har använt under 58 dagar på ångerrätt, då är produkten inte testad utan använd. 60/14 dagar ångerrätten har villkor som man behöver uppfylla enligt lag. Är det fel på din fläkt går det bra att skicka in den på garanti till oss med förbetald fraktsedel från oss.

    - GT

  • Perfekt
    Beställning Leverans Retur
    Greattech är enkla att ha göra med. Köpte datorn förra året som jag skickade in på service nyligen. Tog 3 dagar från att datorn lämnades in tills jag kunde hämta ut det åtgärdat. Inget att klaga på.
  • Perfekt
    Helt outstanding! En toppen butik som jag definitivt kommer handla ifrån igen och rekommendera till alla. Väldigt väldigt nöjd med min Infinity GT2 dator. 3 dagar från order tills paketet fanns hos ombudet!
    10 mån sedan
  • 2016-02-09 - Karatas Group AB (559034-9816) tog över verksamheten från Greattech Stockholm AB (556851-5885).

  • 2016-01-20 - Ett år sedan. Omdömen innan denna tid räknas inte med i butikens betyg.

  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Plus
    - Utan tvekan bästa priser inom datorer i Sverige
    - 3 dagar leveranstid, dator med OS
    - Svar på mejl inom 30 min
    - Butik i Stockholm (kanon bra vid garanti ärenden)

    Minus:
    - Mycket bra centralt läge precis vid E4 men fler parkeringsplatser vore bra utanför butiken så man slapp bära med sig datorn 50 meter. Detta påverkar dock inte mitt betyg utan det är något man får stå ut med när butiken ligger i centralt.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Riktigt riktigt stort utbud av gaming datorer med oslagbara priser mot alla företag jag har varit och jämfört mot och även tittat på nätet under 3 månader. Det kan vara upp till 20-30% billigare mot exempel inet med samma/bättre delar som jag köpte min förra dator hos.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Valde avhämtning från butik efter att jag lagt min order på webbutiken. Enkelt och smidigt. Dröjde ett par dagar innan jag kunde hämta ut datorn men helt klart värt allt. Löjligt bra priser på custom speldatorer med samma eller bättre komponenter/märken som finns hos andra butiker!!!! Fortsätt så!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Uppfyllde mina krav som återförsäljare Leverans inom angiven tid, bra pris med snabba besked över mejl. Bra!
  • Perfekt
    Jättebra butik att handla hos. Datorn kom till oss enligt överenskommelse innan Jul. Kanon e-post support som hjälper gärna till vid olika önskemål. Självklart återkommer jag vid e.v strul men förhoppningsvis slipper vi det. Blir en fin julklapp! Snart blir det nya beställningar på tillbehör.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Väldigt enkelt att beställa med snabba svar från kundtjänst. Inga krångel, riktigt smidigt med Klarna faktura. Fick ett riktigt professionellt bemötande från supporten trots mina nybörjarfrågor.

    Nöjd kund med supersnabb speldator :)
    2 år sedan
  • Perfekt
    Kan nog vara den mest prisvärda datorbutiken i hela Sverige. Köpte en dator, GT-3, för 14k när samma dator med samma specs skulle kosta ca 16k hos inet, komplett eller webbhallen. De snålar heller inte på nätaggregaten som de andra butikerna gör. . T.a.v.d kan man köra med sli eller cf i framtiden. Prisvärt, framtidsvänligt.
    Killarana i butiken var också trevliga och kunniga. Tyckte om dem. Datorn som jag fick var ett gediget datorbygge, faktiskt. Jag har inte stött på några problem men om jag skulle så kan man manvända den 2;åriga garantin som ingår. Tror den är bra, iaf bättre bättre än andra stora butikers garanti. Det är butiker som Greattech som konkurrerar med jättarna. konkurrens är bra. Kommer nog handla från den här butiken i fortsättningen, butiken ligger ju centralt till.
    2 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Hämtade ut datorn i torsdags. fick ett bra bemötande av supporten innan köpet med bra rådgivning med rätt val. hämtade ut datorn två dagar efter köp det är bra det.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Nybliven kund här, första beställningen utförd. Väntar nu på leverans. Än så länge är allting bra med riktigt låga priser på speldatorer. Enkelt att nå supporten med ruskigt snabba svar.
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har ett riktigt bra utbud av speldatorer, bra priser och snabb leverans. Kommer med säkerhet beställa härifrån igen, inom en snar framtid ett par tillbehör
  • Perfekt
    Skapade min första beställning på greattech.se efter rekommendation av en kollega. Registerade mig på prisjakt ifall att .............. men jag blev positivt överaskad med extremt snabb leverans och bra priser på datorer. Tog knappt 20 timmar innan jag kunde hämta paketet. Perfekt för lanseringen av Sim city! Fick även 2st spel på köpet. Smidigt med www.infinitygaming.se för drivrutiner om man inte använder sig av dvd-brännare och slipper leta hos amd. Hälsningar Neion
    3 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Sjukt nöjd med min infinity fusion dator. spelar på äckligt hög fps på far cry 3 spelet jag fick på köpet för ynka 6500 kronor

    stort tack för extra snabba leveransen, riktigt schyst att ni kunde ordna leveransen på några få dagar innan vi åkte utomlands under 2 veckor. skulle annars missat kampanjen när jag var tillbaka.

    Stort tack!
  • Perfekt
    Hej. Har inte mycket att säga. Beställde en dator för ca 1 timma sedan och fick precis en förhandsbokning från posten med kollinummer.

    Har inte behövt använda mig av supporten eller kundtjänsten men när jag väl har gjort det så återkommer jag.

    Bra priser med bra hemsida.
    4 år sedan
  • Perfekt
    Otroligt nöjd med den service som erbjuds. Lätt att beställa på nätet, j*vligt bra priser på datorer, snabb leverans och smidigt med kontakt genom chatt hjälpen.
    Beställde en Gamer Infinity Fusion för avhämtning från butiken med ett par hörlurar som dom inte hade i lager. Kunde hämta ut allting ca 2 dagar efter beställning.
     
    Värt att nämna är att mina vänner tidigare har bra erfarenhet av företaget och därför blev valet greattech.se.
    Super trevlig personal i butiken och tack för påsk godiset. GLAD PÅSK :)
    4 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Great Tech var en väldigt positiv upplevelse. Otroligt bra med konfiguration av datorer och att det var så lätt att ställa frågor via chatten innan köp samt efter.

    + bra priser
    + otrolig snabb support
    + snygg hemsida

    -snålt utbud, 200 artiklar totalt?
    -säljer inga spel

    Fick leveransen inom ca 50 timmar efter beställning. Ovanligt bra trots att jag valde till ett operativsystem som tillval med datorn.
  • Knappt godkänd
    Hej! Själv beställde jag en dator på greattech för ca 1 ½ månad sen. Leveranstiden lovade sig själv och jag är väldigt nöjd med datorn. MEN, När jag fick datorn, så var allt monterat i ett Coolermaster 430 elite chassi. Där ska en LED lampa lysa, men det gjorde det inte på min. Så jag har försökt att ringa dom. När jag först försökte ringa dem så sa dom att deras växel skulle öppnas nu i måndags ( 5/3 - 2012 ) Har ringt dom ca 2 gånger per dag men ingen svarar.

    Både nöjd och besviken.
    4 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Jag beställde en dator den 20/2-12 och fick den levererad den 23/2-12!
    Har även haft mailkontakt med Greattech och fått snabb respons och bra svar. Så bedömning hittills är utmärkt service!
  • Perfekt
    Beställning
    Allt har varit över förväntan faktiskt, Snabb leverans i mitt tycke, enkelt och smidigt att beställa, och som sagt bra,smidig och trevlig kund service. 10++ helt enkelt, och datorn, vilken dröm, klarar allt och lite till utan en tillstymmelse till lagg eller dylikt. Mycket nöjd med mitt köp från Greattech. Jag kommer garanterat återkomma med fler inköp.

    Det ända jag kan ge ett liitet litet minus var min dåliga timing då bara några dagar senare (eller en vecka) så vart det ett erbjudande på samma dator som jag köpte fast med ett mkt vassare grafik kort (3 gig istället för 2gig). Gamer Infinty Machine HD7970

    Men sånt är väl livet, kan inte få jackpot på varje lott ^^

    //Danne
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Har ännu inte slutfört min order (väntar på $) men ni ska helt klart ha creed för kundchatten på hemsidan. Hade flera frågor som jag fick svar inom ett par minuter. Går även att spara det man har pratat om ifall det skulle uppstå problem. Kanske något Telia:s kundtjänst borde lära sig av!
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Besökte butiken i gubbängen för ca 2 år sedan och köpte en PC. Fungerant bra än så länge men helt plötsligt såg jag att företaget har öppnat en butik i Kungsholmen, några meter från mitt jobb! Gillade nya butiken skarpt, kommer nog inte köpa en ny dator på ett tag men handlar gärna kringutrustning hos er.
  • Perfekt
    Beställning
    Motsvarar förväntningarna och mer därtill.
  • Mycket bra
    Köpte en gaming datorn och är väldigt nöjd. Allt funkar, och det kom inom förväntat leveranstid och med klart installerad software och drivers. Jag ger inte 10 stjärnor för leverans kostade 295 till post ombud. För detta pris skulle datorn skickas hem.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Ni har verkligen lyckats förvåna mig, hade inga större förväntningar då man har läst lite om er men ni har verkligen lyckats! Köpte en dator / skärm 22tum samt högtalare, hämtade ut allting idag men fick då en 24tum skärm utan kostnad eftersom min var slutsåld.
    Behövde inte betala ett öre extra! Nu hoppas jag att allting fungerar i flera år :) :) fick även datorn mycket snabbare än vad som står på hemsidan. ++++
    5 år sedan
  • 2012-01-02 - Notis: Greattech Stockholm AB (556851-5885) tog över verksamheten från (enskild firma).

  • Perfekt
    Nu var det dags för uppgradering av datorn och valet blev greattech för en ny gaming dator, har sen tidigare köpt ett grafikkort till pang pris genom sweclockers tråd och då fungerade allting prima.
    Hoppas nu på en lika god och bra service som jag fick för ca 1 år sedan.
    5 år sedan
  • Acceptabel
    Datorn är väl ok hittills. Som andra sagt så lär det visa sig när det kommer till problem med datorn och då har jag inte så mycket hopp om supporten. Verkar väldigt virrigt där borta. Första gången jag ringde var för att se om datorn hade börjat sändas då ingen ändring hade skett på min order på hemsidan och efter 2 mail utan svar och även ett meddelande på "chatten" på deras hemsida - då hade dom varken sett mina mail och personen jag pratade med visste inte ens vad chatten var för något. Sen frågade jag om det var trådlös åtkomst på datorn vilket jag fick svaret "ja det är det, men det ska man inte använda sig av om man ska spela". Nu är datorn här och till min förvåning(inte alls) så finns det ingen trådlös åtkomst på nätverkskortet. Ringde in idag igen för att fråga om det och personen jag pratade med den här gången kunde inte förstå varför personen innan kunde ha sagt att det var det. Och utan förvåning såklart så var det inget som kunde göras åt det utan det var bara att tacka och ta emot och gå och köpa sig en sticka för 300-700 kr :-) Kanon! ...

    Vad gäller frakt så var det ok men ändå väldigt besviken då trådlös åtkomst skulle vara väldigt väldigt uppskattat.
    5 år sedan
  • Perfekt
    bara massa + jag snurrade till det lite, men det löstes snabbt och smidigt efter att ha kontaktat deras kundtjänst :) så jag kommer absolut att återkomma :)
    5 år sedan
  • Utmärkt
    Snabbt svar på mailfråga, snabb leverans på vara till ett fantastiskt pris (6970 som nedan).

    Det är klart att en butiks värde till kanske störst del mäts när det väl blir problem men hittills är det utmärkt.
    5 år sedan
  • Perfekt
    Snabb leverans av DHL, välpackat paket, chokladtomte :D Billigt pris, köpte förövrigt ett HD6970 för 2400:-
    5 år sedan
  • Perfekt
    Beställning Leverans
    Super bra beställde ett HD6870 på torsdagen och fick det dagen efter.
    Även snabba på att svara på mail och skickade med extra kablar och godis
    10++
  • Ganska dålig
    Jag beställde 2010-08-12 ett grafikkort (Asus GeForce ENGT240/DI/512MD5 512MB) som var på Sommar REA t.o.m. 2010-08-15 (senare förlängt till 2010-08-31) för 820 kr.
    Varan hade lagerstatus: Leverantören 2-7 dagar.

    Efter 7 arbetsdagar så hade dock ingen leverans skett.
    Jag skickar därför en fråga om leveranstid till företaget via e-post 2010-08-23.
    Men svaret uteblir, så jag kontaktar istället företaget via telefon 2010-08-25.

    Företaget talar då om att varan har utgått, och att andra leverantörer har varan, men att det kommer ta lång tid att beställa.
    Jag meddelar då att jag önskar avbeställa varan, och företaget annullerar då direkt min order, samt berättar att det kommer att ta 5 dagar innan pengarna återbetalas till mitt bankkort.

    Företaget talar även om att de via e-post har meddelat mig 2010-08-13 om att varan har utgått, samt att de har svarat på mitt e-postmeddelande som skickades 2010-08-23.

    Företagets e-postmeddelanden har dock inte nått mig.
    Det enda e-postmeddelande som jag har fått ifrån företaget, är orderbekräftelsen i samband med beställningen.
    Under samtalet med företaget så testade de att skicka en kopia på orderbekräftelsen, men det e-postmeddelandet kom inte heller fram till min e-postadress.
    E-post ifrån t.ex. andra företag har kommit fram under perioden, så troligtvis har/hade företaget, eller det företag som levererar e-handelslösningen något fel.

    Efter 5 bankdagar (2010-09-01) så kommer äntligen återbetalningen in på mitt bankkonto.

    Produkten ligger dock fortfarande kvar i webbutiken trots att den enligt uppgift har utgått.
    Priset har 2010-09-01 ändrats till 960 kr, men har nyligen återigen ändrats till 820 kr (KAMPANJ t.o.m. 2010-09-15, senare förlängt till 2010-09-30).

    Jag har istället köpt grafikkortet ifrån ett annat företag.
    6 år sedan
  • Perfekt
    Greattech =mycket bra
    Har tidigare varit besviken på detta företag
    men har nu ändrat uppfattning helt o hållet trots en del strul
    i början av beställningen.
    så har dom nu ställt upp till 100 procent i alla lägen mycket bra mail kontakt även telefon kontakt
    så nu kan jag verkligen rekommendera denna firma
    jag känner mig otroligt nöjd med all hjälp jag har fått
    Tack Greattech mvh michael
    6 år sedan
  • Perfekt
    Beställning
    Köpte en dator för ca 2månader sedan.
    För 1vecka sen fick jag diverse problem med datorn.
    Eftersom jag bor nära butiken så åkte jag direkt dit med datorn. Väl inne i butiken fick jag veta att grafikkortet hade fabriksfel enligt tillverkaren och dom skulle byta ut det mot en likvärdig produkt.

    Efter 2dagar får jag ett SMS från butiken och hämtar datorn.

    Vad fick jag? Hade grafikkortet GTX260 800mb men fick GTX465 med 1GB istället som kostar det dubbla. :):)

    GRYM service +++++++++++

    Även köpt CD-skivor och tillbehör och är jätte nöjd.

    MIG kommer ni se som kund i framtiden.
  • Usel
    beställde en noctua NH-U9B på en onsdag, på deras sida står det laveranstid 1-2 arbetsdagar. På fredagen hade jag inte fått nån kylare och ringde och frågade hur det såg ut med ordern. Då fick jag som svar att de skickat ut ett mail där det stod att kylarren utgått, men ersatts med en ny. Det mailet fick jag aldrig. Jag väntade en vecka men kylaren dök aldrig upp. Efter en och en halv veckas väntande och otrevligt bemötande per telefon så avbeställde jag kylaren och vände mig till annat ställe, hoppas på bättre service och kortare leverans där i från. REKOMMENDERAS INTE!!!
    6 år sedan
  • Hej Theman197803.

    Tack för inlägget.

    Vi har normalt 1-2dagars leveranstid på varor vi har i lager.
    Om en artikel har utgått så kan vi tyvärr inte leverera den och kunden meddelas omgående. Artiklar vi inte har i lager skickas inom 2-7arbetsdagar.

    I ditt fall erbjöd dig en bättre samt dyrare produkt för samma pris men varken vi eller leverantören hade det i lager.

    När vi väl fick in kylaren (efter en vecka) erbjöd vi dig 4st Fractal Design 120mm fläktar utan extra kostnad.

    Med vänlig hälsning/Best Regards
    Greattech Stockholm