Omdömen(131)

Sorterat efter datum
jazzy77
jazzy77

41 omdömen

Dålig
Redigerades 5 år sedan

Det tar 3 arbetsdagar innan paketet skickas och detta med EXPRESSleverans! På normalleverans väntar man minst en vecka. Just nu har jag väntat i sex dagar och paketet har ännu inte skickats. Säkrare att beställa någon annanstans även om det kostar mer. Stay away, kan man bara säga.

S
SNil64

3 omdömen

Utmärkt
Redigerades 5 år sedan

Super! Shoppar här ofta.

l
linderska

4 omdömen

Bra
Redigerades 6 år sedan

Bra kläder men längre leveranstider och kläderna står ibland med svenska storlekar på sidan men har engelska storlekar i själva kläderna vilket har lett till en del returer pga fel storlek..

j
jjasmiiiin

2 omdömen

Bra
Redigerades 6 år sedan

Hittar alltid något man vill ha även om man inte behöver det hehe ????

OK
Redigerades 6 år sedan

Trevligt utbud, men brister i kundservice. Beställde en bikini till min flickvän för ett tag sedan och efter några dagar när beställningen kom var det med en viss förvåning vi bara packade upp en underdel. På följesedeln hade de lämnat information om att överdelen dessvärre var slut och att de därför endast skickat underdelen (tror tyvärr inte att det är så populärt att gå topless på spa). Har förståelse för att lagersaldot kan vara felaktigt, men att inte lämna den informationen via e-post innan varan skickas är undermåligt. Vi lämnar det där. Efter konstaterandet att överdelen saknats kontaktar jag kundservice där vi kommer överens om att jag får häva köpet, utan extra kostnad. Ett plus i kanten. Dessutom erbjuds jag 100 kr i tillgodo som kompensation, vilket är helt okej - det var ju inte som att jorden gick under. Här kommer dock ytterligare en miss som gör mig irriterad. Löftet om att tillgodokvittot skulle hålla i 60 dagar stämde inte, utan istället lägger de in 30 dagar. Har inte bemödat mig att påtala detta tidigare, men nu med lite tid över framför tv:n, några månader efter köpet, vill jag ändå dela med mig av min upplevelse. Även om kundservice faktiskt var villiga att hjälpa mig och dessutom lämna en kompensation faller det platt när man kommunicerar ut en sak och genomför en annan. Inte handlat där på ett tag, mycket på grund av detta.

a
acentren

5 omdömen

Usel
Redigerades 6 år sedan

Håll er borta från det här skitföretaget, har väntat i snart tre veckor på mitt paket. Har bett nelly se över det hela men får bara dryga svar av deras kundservice och de skyller problemen på deras fraktbolag och vägrar skicka produkterna på nytt innan det har gått ett visst antal arbetsdagar. Otroligt dåligt! Under tiden skickas det ut mail om hur grymma företaget är och att de bjuder på expressfrakt osv vid nästa beställning. Dröm och glöm!

a
alexivarsson90

1 omdöme

OK
Redigerades 6 år sedan

Fick det jag beställde, tillslut.. Lång leveranstid.

S
Sämst

2 omdömen

Usel
Redigerades 6 år sedan

Beställde en tröja för 1200, skickade tillbaka den men inte fått någon återbetalning trots att det snart gått 20 dagar. Alla andra butiker jag beställt ifrån har återbetalat mig inom högst 5 dagar. Chansa inte, passar inte plagget så är det högst troligt att du inte får pengarna tillbaka.

N
Norweiganshadow

2 omdömen

Usel
Redigerades 6 år sedan

Beställde en väska med expressleverans som levererades efter 2 veckor utan meddelande eller någonting. När jag ringde kundtjänst sa dom att det inte fanns någonting de kunde göra då trackingen inte fungerade, utan att jag bara fick vänta och se...

N
Nadramia

5 omdömen

Usel
Redigerades 6 år sedan

Köpt från Nelly flera gånger, blir alltid besviken, det är dyra priser och såå sega leveranser och deras kompensationer för fel är fruktansvärt dåliga. härom dagen körde en kampanj med 20% på allt med en kod, men koden fungerade inte, då ifrågasatte jag det och fick till svar att jag inte hade på cookies på min dator vilket jag har och jag provade från flera olika datorer... inte ens en ursäkt! fruktansvärt dåligt tipsar ingen att handla från någon av deras sidor (då de beter sig likadant mot alla kunder).

A
AdRock

8 omdömen

Bra
Redigerades 7 år sedan

Inget att klaga på. Köpte en jacka innan jul, leverans på ett par dagar och bra pris.

f
farsan-

33 omdömen

Dålig
Redigerades 7 år sedan

Otroligt långsamma leveranser dålig feedback på orderstatus. Bra priser dock.

markabbawi
markabbawi

202 omdömen

Usel
Redigerades 7 år sedan

Nelly anser att det är fullt okej att spamma en med sms när numret jag lämnat i samband med beställningen som gjordes för flera veckor sedan, enbart var för att få leveransstatus. Tyvärr kan man inte bortse att lämna mobilnummer då det är en obligatorisk uppgift.

d
d-ekskog

3 omdömen

Dålig
Redigerades 7 år sedan

Seg leverans

J
Jacking

3 omdömen

Usel
Redigerades 7 år sedan

- Dålig leveranstid och kundservice Beställde två klädesplagg som kom efter 7 och en halv arbetsdag, ifall de anger att de ska ta 3-5 dagar bör de hålla det de lovar. Kontaktade kundservicen angående förseningen och inte någonstans ber dem om ursäkt.

Betyg köpupplevelse

2.0Dålig
10 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(2)
(0)
(1)
(0)
(7)