Omdömen(131)

Sorterat efter datum
t
tobbe_lindqvist

58 omdömen

Dålig
Redigerades 10 år sedan

För lång leveranstid! beställde en söndag, sitter nu på torsdag inte fått mina varor, imorgon måste ja få dem! annars är det riktigt dåligt. Annars bra utbud och bra priser, men segt att vänta på leveransen! fixa leveranstiderna då blir det fullpott..

W
Westah

13 omdömen

Dålig
Redigerades 10 år sedan

Första gången jag beställer hos dem. +Bra utbud +Blandade priser, inte bara dyrt och fint +Bra sida -I mitt fall, lång leveranstid 6Dagar -Utebliven vara, fick 3/4. Ej blivit varskodd om detta Det är mina första intryck av nelly. Får se om jag fortsätter handla här.

O
Oddish

24 omdömen

Usel
Redigerades 10 år sedan

Väldigt dåliga leveranstider jämfört med konkurrenterna men flest stjärnor drar jag av för hemsidan som fungerar under all kritik i andra webbläsare än IE. Jag har påpekat detta ett antal gånger men det är uppenbart att de inte bryr sig.

i
in-love86

4 omdömen

Bra
Redigerades 11 år sedan

köpte mammakläder här, lite lång leveranstid annars gick allting bra!

M
Marran20

2 omdömen

OK
Redigerades 11 år sedan

Funkar bra ibland, ibland inte. Har fått fel vara skickad mer än en gång, vilket även skedde sist jag beställde ett armband. Påpekade det för kundtjänst som gav mig 60kr att handla för vid nästa tillfälle och bad mig beställa ett nytt. När denna kom fram var det rätt armband men trasigt. Obegripligt eftersom kundtjänst bad mig maila dem när jag betällde om armbandet så de kunde skicka "rätt" och se över beställningen. Blev aldrig kontaktad av Nelly om felet igen.

Usel
Redigerades 11 år sedan

Katastrofalt lång leveranstid, jag är van vid max två arbetsdagars leverans om en vara finns i lager och kommer således inte handla här igen. Dessutom fick jag besked efter en arbetsdag att varan skulle lämna lagret och ytterligare sex dagar senare att den lämnats in till posten. Beloppet drogs också från kortet direkt vid beställning vilket är oseriöst. Annars är sajten snygg och lättanvänd och de har ett stort utbud men så länge logistiken är så dålig blir betyget inte högre.

K
KPUtbildning

2 omdömen

Usel
Redigerades 11 år sedan

Över en vecka för att leverera ett presentkort? Fruktansvärt dåligt, borde ha levererats inom några dagar!

p
pulsen12

1 omdöme

Usel
Redigerades 11 år sedan

sämsta butiken, kundservice katastrof! samma fel som jollek skrev fel vara med rätt nummer, 1 gång nelly aldrig mer

x
xulux

11 omdömen

Bra
Redigerades 11 år sedan

Beställde runt 10 produkter, varav en visade sig saknas från paketet (påsen). Kontaktade kundtjänst via formulär på hemsidan, och fick svar efter ca 70 minuter, detta efter kl 20 på kvällen. Fick 60kr att handla för (ca 50% av den saknade produktens värde), samt produkten utskickad till mig på nytt. Har inte fått hem det som saknas än, men förutsatt att jag får hem rätt sak inom rimlig tid och utan några extra kostnader är jag mycket nöjd. +Snabb kundservice (vad jag fick uppleva iaf) +Snabb leverans (beställde Torsdag, fick hem Tisdag morgon) -Det faktum att de missade att lägga i alla saker från första början -Påsen som sakerna levererades i. Den skyddar inte direkt innehållet - en presentförpackning av plast hade klämts och spruckit, vilket fått innehållet att läcka. Gick att rädda med tejp, men hade gått att undvika helt om paketet skickats i vanlig kartong med papper i eller liknande. Värt att tänka på.

Bra
Redigerades 11 år sedan

Jag tycker de har bra priser och sortiment. Samt att det är enkelt att göra returer på varor utan att behöva vara i kontakt med kundtjänsten. Jag beställde ett skärp som var för kort, det enda jag gjorde vara att fylla i returlappen lägga tillbaka den i påsen med skärpet och sätta på frisvars adresslappen. Sen lämnade jag in den på posten sen fick jag ett mail att de mottagit returen och sen ett nytt mail att det nya skärpet var på väga. Jag hann få allt detta inom en vecka. jag har på mig skärpet just nu. :)

Usel
Redigerades 11 år sedan

Sämsta butiken jag nånsin handlat från, det som orsakar mitt missnöje(till störst del) var den dåliga kundtjänsten som mer eller mindre bara berättade för mig att jag inte gjort rätt istället för att försöka hjälpa mig till att få fram en lösning.

L
Loara

4 omdömen

OK
Redigerades 11 år sedan

funkade si sådär. kundtjänsten svår att kommunicera med.

jollek
jollek

50 omdömen

Usel
Redigerades 11 år sedan

Beställde ett par boxerkalsonger. Ett par var felmärkta med fel produktnummer (Skulle vara ett par röda armani-boxer) i påsen låg ett par aprikosfärgade tjejshorts. Skickade shortsen med felbeskrivning i retur. Locket på helt och hållet från kundtjänst. Inget svar om att de var slut eller något. Tänkte de skulle skicka nya boxerkallingar. Istället får jag en påminnelse på fakturan där kalsongerna är borträknade. Det var en tillmötesgående kundtjänst... Handlar inte igen!

s
snoopie

30 omdömen

Usel
Redigerades 11 år sedan

5 dagar innan varorna kom och kundtjänsten är ett skämt då det tar 2 veckor innan de fått in returen trots postens snabba leverans. Bojkotta detta stora usla företag och välj de mindre med bättre kundservice.

f
frida_johansson

3 omdömen

Usel
Redigerades 11 år sedan

Obefintlig kundservice, vilket gör det helt omöjligt att byta saker. De är också väldigt duktiga på att dra fel belopp av "misstag".

Betyg köpupplevelse

2.4OK
7 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(2)
(0)
(1)
(0)
(4)