Omdömen(2 412)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
2 månader sedan

Jag la en beställning som skulle skickas från deras lager senast den 3 augusti med hemleverans den 4 augusti. Varan dök inte upp och jag mailar kundtjänst 3 gånger innan jag fick svar. Då visade det sig att en av varorna var slut i lager och det var därför min beställning inte skickats men ingen hade tänkt tanken att kontakta mig. Min beställning skulle nu prioriteras men det tog ändå 2 dagar innan den når AirMee som skulle leverera hem till mig. De har inte lyckats att leverera och det verkar nu som de inte riktigt vet vad mitt paket är och vägrar att svara eller ge besked om när eller om jag ens kommer få det, de tar inget ansvar utan hänvisade tillbaka till NordicFeel som jag inte får några svar från heller. Så nej rekommendera absolut inte detta företag, känns riktigt oseriösa.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
Redigerades 4 månader sedan

Fick gsmmal deo märke Helena R nudit kommer sldrig o rekommendera Er 😞😞😞😞Suada

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
5 månader sedan

Dom skickar oplomberade varor. Iallafall på det dyraste. När jag ville lämna tillbaka dessa så fick jag inte det för dom var brutna i plomberingen sa dom. Men dom var aldrig plomberad när jag fick dom. Hur ska jag kunna bevisa det. Den billigaste prayen var plomberad, men den har jag inte tänkt lämna tillbaka för den har jag brutit. Jag skickade till och med bilder på hur oanvänt det ser ut. Det är glasflaskor så man ser hur oanvänt det är. Jag hör ju hur idiotiskt det låter men hur ska man bevisa då. Har kontaktat konsumentverket.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
8 månader sedan

Beställde varor (julklappar) i början av december med utlovad leverans innan jul... Har EN MÅNAD senare och ännu inte fått några varor... Usel kundervice och uteblivna varor - jag kan inte rekommendera någon att någonsin handla härifrån!

Dålig
8 månader sedan

Otroligt dålig kundservice! Noll respons på flera mail. Kan man inte leverera varor som lovat kanske man ska ta sig en funderare! Spelar ingen roll huruvida bra erbjudande man har om kunderna aldrig får några varor. Nej fortsättningsvis väljer jag en annan butik!

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
9 månader sedan

Betald och utebliven vara. Köpt med express 1v före jul skulle komma om två dgr. 20 dagar senare ingenting. Har sökt kundservice på Mail, chatt, Facebook utan resultat. Värsta oseriösa företaget

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
9 månader sedan

Beställde Olaplex i början av december men hade av misstag lagt ordern två gånger, skickade mail om detta på direkten, fick svar typ 4 dagar senare att det är hög belastning blaap blaap...ingenting händer, skickar mejl igen så att dom skulle ta bort den andra beställning och fick sedan svar att ordern är redan skickad iväg, fick retursedel och dom skulle makulera fakturan efter dom fått tillbaka returen, eftersom jag fortfarande inte fått den andra leveransen har jag inte heller fått pengarna tillbaka. Har skickat flera mejl utan svar. Börjar verkligen ruttna, kommer inte beställa i fortsättningen, inte värt det, köper hellre någon annanstans även om det skulle vara dyrare...

Utmärkt
9 månader sedan

Snabb leverans, bra priser, hade de produkter jag var ute efter

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
9 månader sedan

Beställde julklappar i GOD tid innan jul och på sidan stod garanterad leverans. Tog en evighet innan det hände något med ordern sedan "försvann" den. Nordic feel skyllde på Budbee och vice vesa. Fullständigt omöjligt att få tag på kundtjänst och ännu mer omöjligt att få vettiga svar. Leverans kom när jag redan rest bort och omöjligt att ändra leveranssätt. Falsk marknadsföring med snabba leveranser 1-3 dagar.

p
preddan

65 omdömen

Dålig
9 månader sedan

Garanterade leverans innan jul men skickade aldrig varorna. Kundtjänst svarar inte på mail. Bluff-företag, undvik om du inte vill bli lurad.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
9 månader sedan

Levererar inte varor. Utlovar leveransdatum som man ej kan hålla. Kundtjänst svarar ej på mail. Recensioner på deras hemsida läggs bara upp om dom är 5/5. Hela företaget är en stor bluff, undvik!

Dålig
10 månader sedan

Fick besked om att varor skulle levereras den 16 november. Den 26 november har de inte ens lämnats till transportören. NordicFeels kundtjänst svarar inte på varken mejl eller chatt. Undvik!

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
ett år sedan

Handlat innan och varit nöjd. Nu har dom blivit dyrare än konkurrenter, men absolut sämst har varit deras kundservice. Beställde parfym på en torsdag, då jag blev försäkrad att den skulle bli levererad innan helgen när jag verkligen behövde fått leveransen, alltså på fredagen. Valde expressfrakt. Men idag, fredag, kl 18, har paketet fortfarande inte lämnat lagret. Enda anledningen att jag beställde här och sparade nån krona mot butik var för garantin att det skulle levereras som utlovat. Väldigt besviken och kommer inte handla här igen! Inte så att jag har orimliga krav förövrigt, hade det stått t. ex. fem dagars leveranstid hade jag godtagit det och då valt att inte handla här just denna gången. Blir bara besviken när företag ger leveranslöften som de inte tänker hålla, det är ett väldigt oseriöst sätt att locka kunder, och otroligt dåligt.

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
ett år sedan

Reklamerad produkt återsänd och efter snart 3 veckor är den ännu inte återbetald!

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan

Wow är riktigt imponerad över deras kundtjänst, hade problem och fick mycket snabb hjälp! Högsta poäng 🙏🏼✨

Betyg köpupplevelse

1.4Dålig
12 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(0)
(0)
(0)
(11)