Prisjakt

Omdömen(100)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Usel
15 dagar sedan*
Via butik
Det tog två månader att få varan, den vara som kom var en bild på varan jag beställt tryckt på plast. Helt sjukt.
*Redigerades 14 dagar sedan
Homeroom svarar:2021-10-14
Hej, Tack för din recension! Verkligen så tråkigt att höra. Om vi på något sätt kan hjälpa dig vidare är du varmt välkommen att kontakta vår kundservice så att vi kan kika vidare på detta. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
23 dagar sedan
Börjar tro att den inte levererar möbler, bara tar dina pengar. Jag förstår om det är problem med import och så vidare just nu, men då kan man ju åtminstone svara sina kunder.
Homeroom svarar:2021-10-04
Hej, Tack för din recension! Vi ber verkligen om ursäkt över att du inte fått någon återkoppling. Du är varmt välkommen att kontakta oss via vår Facebook-sida så att vi kan hjälpa dig att lösa detta tillsammans. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan*
Via butik
Väntar fortfarande på möbler som köptes i maj, hör av mig till dem men inget händer, inte ens ett svar…handla inte i denna butik
*Redigerades 2 månader sedan
Homeroom svarar:2021-09-06
Hej, Tack för din recension! Vi ber så hemskt mycket om ursäkt för att du inte fått dina varor. Om du behöver ytterligare hjälp får du gärna kontakta oss via vår facebook-sida så att vi kan kika närmare på vad som hänt. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Bra
2 månader sedan*
Via butik
Man kan hitta fina möbler här men ibland är priset högre än andra webbsidor. Jag har beställt från homeroom några ggr, och i detta fall att varan fanns i lagret det var leveransen mycket snabbt. Annars kan väntetid av leveransen blir ganska lång.
*Redigerades 2 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Varför kan man ens välja faktura på eran hemsida? Min order makulerades och de bad mig att lägga ordern igen och betala med kort. Problemet är bara att de inte har 30% rabatt längre på varorna..
Homeroom svarar:2021-08-31
Hej, Tack för din recension! Du får gärna ta kontakt med vår kundservice så att vi kan reda ut vad som hänt i ditt fall och varför du inte kan välja faktura som betalsätt. Vi hjälper dig givetvis även med frågor kring rabatten på varorna. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan*
Via butik
Undrar om denna butik existerar eller om det är fake. Köpte 2 solstolar i maj, hört av mig flera gånger men ingen återkoppling.
*Redigerades 2 månader sedan
Homeroom svarar:2021-08-24
Hej, Tack för din recension! Jättetråkigt att höra, vi ber verkligen om ursäkt för detta och självklart ska du få den hjälp du behöver. Du är varmt välkommen att kontakta oss via vår Facebook-sida så att vi ka kika närmre på detta. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Tror inte att ni överhuvudtaget bryr er om era kunder. Ett samtal och det hade varit löst. Nu skall jag betala en bänk som är skada plus en ny. Därefter skall jag få tillbaka mina pengar??
Homeroom svarar:2021-08-03
Hej, Tack för din recension! Så tråkigt att du inte känner dig nöjd över hur vi hanterat ditt ärende. Om det finns något vi kan göra för dig är du varmt välkommen att ta kontakt med oss via vår Facebook-sida. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan*
Via butik
Skadade möbler vid ankomsten några kolli kom i tid. Fast att få nya p g a var i stort sett omöjligt tog upp till 4 veckor!Därefter började en otrolig irriterande mailkonversation med reklamationsavdelningen. Ett tips till företaget är att någon ringer upp när det inte går att lösa per mail väldigt mycket personer inblandade. Köper aldrig mer något av Homeroom.
*Redigerades 3 månader sedan
Homeroom svarar:2021-08-02
Hej, Tack för din recension! Vi är så ledsna över att du fått skadade kollin samt att det blivit krångligt att få ut nya delar. Vi tar med oss din feedback och ska självklart jobba på att förbättra vårt hanterande i dessa situationer. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Bra
3 månader sedan*
Via butik
Bra priser, utbud o leveranstid!
*Redigerades 3 månader sedan
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan*
Via butik
Felaktig leverensadress, extrapåslag fraktavgift, ingen hjälp alls att få produkten till rätt adress, bland det sämsta jag varit med om, köper aldrig mer genom detta företag!
*Redigerades 3 månader sedan
Homeroom svarar:2021-07-30
Hej, Tack för din recension! Det är väldigt tråkigt att du inte fått den hjälp av oss som du behövt. Vi tar feedbacken framåt så att du kan få en bättre upplevelse i framtiden. Med vänlig hälsning Homeroom teamet
D
Didrik

1 omdöme

Usel
3 månader sedan
Urdålig hantering rakt igenom, speciellt med tanke på att Ellos med lång erfarenhet av postorder ligger bakom denna butik. Mycket långa leveranstider som dessutom inte hålls som lovat, kundtjänst har ingen möjlighet att ge besked vad som finns i lager eller när det levereras trots att det finns i lager enl webben, upprepade löften om att leverans kommer ske som utlovat men ändå sker mycket sent och slutligen levererade defekta varor som behöver returneras. Kommer aldrig handla av Homeroom eller Ellos igen
Homeroom svarar:2021-07-23
Hej, Tack för din recension! Vi är så ledsna över att du inte känner dig nöjd med din erfarenhet av oss. Finns det något vi kan göra för dig får du mer än gärna kontakta oss via vår Facebook-sida så att vi tillsammans kan hitta en lösning. Med vänlig hälsning, Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Utmärkt
4 månader sedan*
Via butik
Allt från butiken till leveransen gick bra och smidigt. Varan motsvarade bilden, leveransen kom i tid (dag och tidspunkt). Man skickde aktuell information via mejl med spårningsuppgifter, allt stämde väl. Jag känner mig jättenöjd.
*Redigerades 3 månader sedan
Homeroom svarar:2021-07-15
Hej, Tack för din recension! Vad kul att höra att du är nöjd med oss och även din vara. Du är varmt välkommen åter. Önskar dig en jättefin dag! Med vänlig hälsning Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
Jag har försökt ha kontakt med deras kundtjänst flera gånger men de verkar ha svårt att förstå att jag vill reklamera min vara pga fel färg och har nu fått ännu en faktura, varför vet jag inte. Otroligt dåligt. Undvik att handla därifrån.
Homeroom svarar:2021-06-11
Hej, Tack för din recension! Det är väldigt tråkigt att du inte fått den hjälp av oss som du behövt. Du är varmt välkommen att kontakta oss via vår Facebook-sida så ska vi hjälpa dig vidare. Med vänlig hälsning Homeroom teamet
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan*
Via butik
Blufföretag som marknadsför varor som inte finns i lager. Beställde en utemöbel, företaget drog pengarna omgående, men meddelade efter två dagar att de inte hade möbeln de sålt. Samtidigt finns möbeln fortfarande att beställa från deras hemsida! Fler har skrivit om samma sak och de har uppenbarligen satt detta i system.
*Redigerades 5 månader sedan
Homeroom svarar:2021-06-11
Hej, Tack för din recension! Vi är mycket ledsna över att vi dessvärre haft ett felaktigt lagersaldo på vår webbsida. Det är ett problem som vi jobbar på att få bort. Hör gärna av dig ifall att det kvarstår några som helst funderingar! Med vänlig hälsning, Homeroom team
Usel
5 månader sedan
UNDVIK BESTÄLLA HÄR Värdelöst, order leverareades inte, väntat 2 månader, kontatkat kundsupport flertal tillfällen som säger att dem ska återkomma men gör det aldrig.
Homeroom svarar:2021-05-27
Hej , Tack för din recension! Vi är mycket ledsna för att din beställning inte nått fram enligt bekräknat. Vi önskar givetvis att hjälpa dig vidare med detta så att vi antingen kan leta upp paketet, skicka dig ett nytt eller ordna med en återbetalning. Hör vänligen av dig till oss via Facebook så skall vi tillsammans ta detta vidare snabbast möjligast. Med vänlig hälsning Homeroom team
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.1OK
58 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(8)
(7)
(1)
(7)
(35)