Erikslunds möbler

Tillbaka till butiken

Omdömen(10)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
8 månader sedan

Dåligt service och kvalitet . Man har rätt till garanti och det står precis i deras sidan att alla produkter har 1 års garanti. Sen skriver de att garanti gäller inte i den varan?? Vad dålig företag! Köp inte mer i erikslunds möbler. De tar inte kunder på alvar och deras kvalitet är dålig.

Utmärkt
9 månader sedan

Min mor köpte ett soffbord i glas, det var en reva på kanten upptill i ena hörnet. Jag gjorde en reklamation till Erikslunds möbler, fick svar ganska snabbt. Jag mejlade över bilder på skadan och inköpskvittot och efter några dagar fick min mor ett nytt glas. Vi är jättenöjda med Erikslunds möbler i Västerås. De har jättefina möbler, min mor var väldigt imponerad när vi var där.

d
djajx

3 omdömen

Usel
ett år sedan

VARNING FÖR BEDRÄGERI! DETTA ÄR ETT OSERIÖST FÖRETAG

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Dålig förtag blåsare jag betala 2095 kr för retur på en grej som inte kom som på bild köp aldrig därifrån otrevliga personal så fort dem får betalt så skiter dem i dig

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Riktigt dåligt kundbemötande! Köpte ett soffbord som var repat och fick jaga dem för att få svar på mitt mail. De vill inte ta emot min reklamation och bryr sig inte alls. Kommer inte i tid heller som lovat.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
Redigerades ett år sedan

Oseriös företag sämste kvalité på marknaden. Mycket fel på soffor som jag fick den. Otrevliga personal kändes att dem var tvången att jobba som budbärare. Snälla folk köp aldrig hos dem. Är det fel på varan och har ni problem med företaget. anmäl dem till Konsumentverket istället. Riktigt grovt bedrägeri

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Precis som övriga nedan skriver är detta företag väldigt oseriöst. - Kommer inte vid utlovade tider - Skiter i att svara varken på mail eller telefon. - Har du problem med varan får du vänta i ca 1 månad innan de kommer, dessutom måste du påminna dem att inte glömma av dig 10x innan de svarar och när de väl kommer ringer de 10 min innan och förväntar sig att du ska vara hemma då de själva ej håller planerad tid. - Min soffgrupp var defekt och de har kommit och fixat problemet 4-5 gånger och vill inte erkänna att den ej håller utlovad kvalité. Nu får jag sitta på en halvt skadad soffa som jag betalat stora pengar för. Mycket dålig kundservice!

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Otrevlig personal med operofestionellt bemötande, personalen vill inte te emot kritiken och kundens upplevelse av deras system och bemötande. Aldrig mer beställning härifrån.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Sveriges dåligtase företag svarar aldrig när du ringer, dåligt leverans, dåligtase personal, köper aldrig mer.

S
Salam Faris

1 omdöme

Usel
2 år sedan

Erikslunds möbler verkar väldigt oseriösa, de säljer en fejkmöbler som har väldigt dåligt kvalitet. När du vill göra ångerköp,struntar de totalt i dig o låtar klarna jagar dig på betalningen. Svarar aldrig på ditt mejl. Lastbilen som levererar dina möbler passar enbart till falafelförsäljning.

    Betyg köpupplevelse

    2.4OK
    3 omdömen