Omdömen(210)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Absurt snabb leverans. Jag fick det dagen efter och då bor jag ute på en ö på västkusten.

jazzy77
jazzy77

41 omdömen

Bra
4 månader sedan

Leveranstiden är lite seg men alltid ett trevligt och snabbt bemötande från kundtjänsten.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
7 månader sedan

Gick jättefint att beställe, har handlat tidigare och är mycket nöjd med dom

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Urusel kundtjänst. Som andra har skrivit, räkna inte med någon support om leveransen inte kommer fram. Kundtjänsten gjorde motsvarigheten till att rycka på axlarna.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
ett år sedan

Det sto ekspress levering 2-3 dager nå er det 2 uker jeg har ikke fått varen.useriøst

k
krigs_Jakester

4 omdömen

Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Superbra! Har beställt flera gånger och är aldrig några problem.

Lunde
Lunde

35 omdömen

Utmärkt
2 år sedan

Bra pris, snabb leverans, choklad!

M
Miata66

2 omdömen

Dålig
2 år sedan

Otroligt lång leveranstid, på hemsidan står det "Snabba Vi postar 75% av alla onlineordrar inom 24h direkt hem i brevlådan." Efter 11 dagar fick jag mail om att min order är postad, hade då redan beställt och fått leverans ifrån annat företag, varorna har fortfarande inte kommit.

Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Bra sortiment och bra priser

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Klart bäst, snabbas och billigast... Mina superfavoriter

Dålig
2 år sedan

Långa leveranstider och när det väl kommer fram så var det inte ett rätt. De skickade med två chokladbitar, det är anledningen till att det inte blir sämsta betyget.

Netlens svarar:2020-11-10
Hej Christoffer, Vi ber om ursäkt för att du drabbats av lång leveranstid och att vi dessutom levererat fel vara. Så skall det förstås inte gå till, maila oss på [email protected] så skall vi kompensera dig och rätta till felet (hänvisa gärna till detta meddelande på Prisjakt.) MVH Kundtjänst Netlens
Gästanvändare
Gästanvändare
OK
Redigerades 2 år sedan
Via butik

Jag förstår inte varför du inte som trogen och återkommande kund i Netléns webbshop ska kunna ta del av de rabatterade priser som du får om du istället söker efter varan på Prisjakt.se och går in via länk från den sidan. Dessa rabatter är ej synliga för dig om du går direkt till Netléns egna webbshop.

Netlens svarar:2020-11-10
Hej, och tack för din feedback. Prissättningen i linsbranschen är lite rörig, det håller vi med om. Vi och de flesta onlinebutikerna har priskampanjer i ett flertal olika "kanaler". T. ex. via Prisjämförelsesajter (såsom Prisjakt), via Facebook, via Googleannonser, via annonser i "Gammelmedia", via nyhetsbrev och e-mail mm mm. Dessutom har vi på Netlens "Stammisrabatt" på våra listpriser som man kan få inför nästan varje ny order. Om man trots allt inte hittar ett rabatterat pris så kan man handla till våra listpriser, som vi faktiskt inte skäms för, de är oftast mkt billigare än i flertalet optikbutiker (och oftast billigare än de lite större onlinebutikernas listpriser). Men visst lönar det sig att vara ute och jämföra priser och leta rabatter, och så skall det också vara tycker vi. MVH Netlens
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan
Via butik

det stod gratis frakt, efter att ha betalat 39kr inkluderades för frakt, mycket besviken arbetslös shopper

Netlens svarar:2020-11-10
Hej, beklagar dröjsmålet med att svara på din recension. Självklart skall du ha fri frakt om du blivit lovad detta någon gång under köpprocessen. Hör av dig till kundtjänst på 08-618 05 05 eller [email protected] så fixar vi det.
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan
Via butik

Enkelt och bra pris

K
KristerMedKå

1 omdöme

Utmärkt
2 år sedan

En del har skrivit om lång leveranstid men jag fick linserna dagen efter beställningen. Svårslaget!

Betyg köpupplevelse

3.5Bra
4 omdömen