Prisjakt

Rörfokus Gävle

Tillbaka till butiken

Omdömen(40)

Sorterat efter datum
Usel
en månad sedan
Väntade i 7v på min beställning, efter kontakt med kundtjänst flera ggr, som sagt att den är på väg så har jag nu avbeställt & handlat från ett annat företag i stället. När jag bad om kompensation (innan jag avbeställde) erbjöd de till slut 56kr i rabatt..
Utmärkt
en månad sedan
Supersnabb leverans alla gånger jag beställt varor från dem!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
en månad sedan
Beställde varan 2021-06-29, var i kontakt med kundtjänst 2 gånger, vid båda tillfällena så sa de att varan skulle komman in en vecka senare men inget hände. 2021-08-17 annullerades beställningen av deras kundtjänst utan att ta kontakt med mig.
P
Patricia

1 omdöme

Usel
2 månader sedan
Beställde en vara, som ni inte hade i lager, väntade tålmodigt till ni fick in varan och ni skickade den. Fick varan, den passade ej, kontaktade support för att göra en retur. De bifogar inte en retursedel Man får själv stå för returkostnaden på 150 kr Sedan lägger de till en expeditionsavgift, på 70 kr utan att meddela varför? Varan kostade 219 ... Jag betalade alltså mer i avgifter än det jag fick tillbaka av dem. Kunde lika väl ha behållit varan och gett bort den i present till föräldrarna eller liknande. Super kasst!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Kundtjänst var trevliga när man väl kom fram, men ingenting fungerade och de höll inte vad de lovade. Tog närmare en månad och ett tiotal försök att nå den att få en vara levererad som skulle haft 2-5 dagars leveranstid.
Anonym användare
Anonym användare
Bra
2 månader sedan
Sjukt bra service!. Råkade beställa fel blandarfästen till min badrumsrenovering. Trots att det drog ut på tiden för renoveringen så va det inga problem att byta dessa efter ca 3mån. När jag ringde kundservice så ordnade han detta direkt ock skickade iväg paketet!
Anonym användare
Anonym användare
Usel
3 månader sedan
Rörfokus är absolut det sämsta jag varit med om. Leveranstiden skulle var 4-5 dagar det tog. Efter flera påringningar och efter dom lovat att den ska skickas många gånger fick jag iaf till att dom skulle skicka iväg allt på fredagen 2 veckor efter utlovad lev. När leveransen kom hade dom glömt att skickat 50% av ordern. dom kunde då inte lösa snabbleverans av det gräjerna. -Leveranstiden dom lovar kan dom inte hålla. -Kundtjänsten är oduglig är bara en som jobbar med 10 framför i kö kan det ta 1,5 timme. -Försöka få svar på mail är i stort sett omöjligt. -Du får inte allt du beställt för dom kan inte läsa en plocklista troligtvis. Jag kommer aldrig handla här igen och kommer inte rekomendera dom.
J
Jonas_Jonas

6 omdömen

Usel
3 månader sedan
Har inte fått min beställning. Enligt CDON hemsida ska dom leverera inom 1-5 arbetsdagar. Nu har det gått 8 arbetsdagar och fortfarande under "behandling". Jag avbokade då dom inte kan leverera enligt överenskommelse.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
Köp inte här! Har inte fått min beställning skickat iväg efter en vecka. Duschblandaren har varit i lager hela tiden sedan jag köpte den. Inte heller får jag något svar på mejl.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
4 månader sedan
Vilket skämt till företag! Varning! De klarar inte av att sköta webbdelen. Utebliven leverans, sedan felskick, omöjliga att nå via telefon. En telefonkö som inte funkar. Varor som inte finns. Ja, alla tänkbara fel. kÖP INTE FRÅN rÖRFOKUS
Anonym användare
Anonym användare
Usel
5 månader sedan
Oerhört dålig kundservice av främst chefen (inte receptionisten Tom som fick ta all frustration åt sin chef). De marknadsför sig med att ha snabba leveranser, men var försenade med samma leverans vid två olika tillfällen med lång tid från beräknad leverans och skyller på det andra företaget, istället för att själva ta ansvar för sina kunder och bistå med adekvat ersättning för förseningarna som drabbar kunden. I samma leverans skickas ordern, som bestod av andra produkter, utan en av de andra produkterna i utskicket. När jag kontaktar kundservice påstår de att varan inte längre finns i lager - men informerar alltså inte själva om detta, trots att den fanns i lager när vi talades vid gången innan. Jag blir alltså av med två varor i min order, utan att de vill bistå med lämplig ersättning för detta. Jag renoverar ofta och har aldrig varit med om ett så icke-kompenserande företag för egna fel. Rekommenderar absolut inga köp hos denna butik!
C
Chiffonad

1 omdöme

Usel
9 månader sedan
Begärde 500kr för en namnändring på leveransen. Kostnaden för detta är gratis hos dom flesta leverantörer och det enda dom behövde göra var att mejla transportföretaget.
N
Nöjd kund.

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan
Mycket bra priser och fantastiskt fint bemötande av kundservicepersonal! Rekommenderar Rörfokus starkt!
J
Josse E

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan
Bra priser och supersnabb leverans! Jag är så nöjd med mitt köp från Rörfokus!
N
Nöjd kund

1 omdöme

Utmärkt
ett år sedan
Fantastiskt fint bemötande av kundservice när jag behövde tips och råd och jag fick även äran att besöka deras fina fysiska butik där personalen var minst lika tillmötesgående som vid mejl. Här kommer jag handla fler gånger!
Sida 1
Betyg köpupplevelse
1.7Dålig
12 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(1)
(1)
(0)
(0)
(10)