Omdömen(47)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Jättenöjd! Snabb leverans, trevligt och hjälpsamt bemötande från personalen. Svarade inte när jag ringde, men de ringde snabbt tillbaka. Rekommenderas. Cecilia och Ulf Lemke

Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
ett år sedan

Alldeles för sent framgår det att ni både vill ha 79 kr i expeditionsavgift OCH 49 kr i frakt. Nej, det blev inget köp och när ni nu har slösat min tid passar jag på att recensera er också. 😠

Städshop svarar:2021-10-10
Hej! Tack för din recension! Vi har valt att ge möjligheten till alla kunder oavsett ordervärde utan mista köp för att kunna handla hos oss. Det finns inga hemligheter, order under 300kr inkl.moms debiteras en fraktavgift på 49kr. Order under 985kr inkl.moms debiteras en expeditionsavgift på 79kr.
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Tog ett par veckor till första leverans, ca hälften av grejorna kom nån vecka senare kom lite. Det sista i beställningen kom aldrig. Fick ge upp efter sex veckor och många mail. Slapp i a f tjata om återbelning. Nej, här handlar jag aldrig igen.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Beställde varor från Städshop.s hemsida och enligt respektive produkts lagerstatus skulle alla produkter finnas i lager med leverans inom 2-5 arbetsdagar. Efter en vecka från det att beställningen lagts hade jag inte ens fått en bekräftelse på mail att min beställning mottagits varpå jag mailar och frågar vad som hänt då jag till mitt företag är i behov av produkterna. Får då besked om att en produkt är restad och kommer in 4/12... nu när jag skriver mitt omdöme så är det den 9/12 och Städshop.se har fortfarande inte skickat mina beställda produkter.

Städshop svarar:2020-12-14
Hej, orderbekräftelse skickas ut automatiskt så fort ordern registrerats i vårt system. Tyvärr kan mailet beroende på e-postleverantör (främst hotmail och gmail) ibland hamna i spam-korgen beroende på vilka spam-inställningar man valt. Tyvärr kan jag inte leta reda på ditt ärende då jag inte ser något namn. Återkom gärna till oss i ett mejl med ämnesraden "Prisjakt" så kollar jag vad som hänt. Normalt brukar beställningarna levereras inom 2-4 arbetsdagar när man beställer hos oss så länge det inte gäller beställningsartiklar med separat angiven leveranstid. Med vänlig hälsning Kundtjänst Städshop
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Skickar felaktig vara, felaktig retursedel, utför ingen mottagningskontroll av den returnerade varan och sänder mig inkassokrav

Städshop svarar:2020-12-14
Hej! Tack för att du kontaktat oss, Detta låter inte alls bra, beklagar verkligen att dessa misstag skedde! Jag vet inte vilket ärende som är ditt men vad jag misstänker hände är att vårt lager missade att registrera returen och därmed makulerade inte fakturan. Givetvis makuleras fakturan så fort vi kunde konstatera att retur gjorts. Önskar dig en fin dag!
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Katastrofalt! Vid önskan om retur kommer ingen retursedel och det går inte att nå dem per telefon. Jag går vidare till ARN samt polisanmäler bolaget.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Under all kritik. Sämsta bemötande jag någonsin upplevt från en försäljare. Får påminna för att överhuvudtaget få det jag beställt, och sen när produkten var skadad så är det omöjligt att få tag i dem för att reklamera. Efter över en månad hör de av sig (när jag medd att jag fryst betalning) och säger att de inte ersätter varan. För att kartongen är tilltryckt. En vara för 1500 kr. Väldigt oseriösa. Kommer anmäla dem.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 år sedan

Ledsen för att jag skällde på er, men var i desperat behov av handsprit. Nu har jag fått allt jag beställde. Salong Lagunen

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
Redigerades 2 år sedan

VARNING! Köpte handsprit av de, försökte kontakta företaget och anulera ordern men de svarade inte varken på tel eller mejl. Fick faktura från inkasso för returavgiften på över 400 kr trots kontaktförsök. Inkassobolaget ville att jag skulle betala hela fakturan både för frakt och handsprit, dock bevisa att jag inte hämtade ut paketet, då kom fakturan på returavgiften. Helt värdelösa

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

VARNING VARNING VARNING! Utebliven leverans och inga svar på över två veckor. Jag går nu vidare med att göra polisanmälan för bedrägeri.

Utmärkt
2 år sedan

Bra jobbat städshop! Trots att ni måste slitit med att få fram allt skyddsmateria. Återkommer! Hälsningar Andru

Usel
2 år sedan

Samma sak här. Beställde varor för 3 veckor sedan. Har inte fått något. Kontaktade dem både via mejl och telefon ett antal gånger dock inget svar. Anmälde dem nyss till ARN. Bättre att ni andra också anmäler dem.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
Redigerades 2 år sedan

Varning! Tyvärr gjorde även jag misstaget att betala först.. Trots flera mail och försök att ringa, svara det inte an. Total tystnad. De har ingen intension att ta hand om sina kunder. Jag kommer att göra en anmälan till ARN

L
Lars Gunnar

1 omdöme

Usel
2 år sedan

Beställt en bal papper samt papperstallrikar 2020-03-15 nu en månad senare fortfarande ingen leverans och inget svar på e-post till kundservice. Inte heller något svar på telefon. Gjorde tavlan att betala innan leverans då det funkat bra vid tidigare order.

Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
2 år sedan

Instämmer med flera nedan, beställ inte här! Har beställt och betalt, men ingen leverans, och omöjligt få tag på varken via telefon eller mail.

Betyg köpupplevelse

3.2Bra
2 omdömen