Prisjakt

Omdömen(34)

Sorterat efter datum
Anonym användare
Anonym användare
Bra
18 dagar sedan
Helt OK! Beställde på onsdag eftermiddag och fick mina knivar på fredagen. Bra pris och bra info på de produkter som jag kollade på i alla fall. Det verkar som de nya ägarna är på rätt väg i alla fall. Köpte mina grejer i början av september.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
2 månader sedan
Stog max 10 dagar leverans tog kontakt efter 12 lyckades tillslut få kontakt efter några dagar genom facebook messenger för du kan bara mejla på hemsidan vilket jag inte fick nått svar efter 3 dar efter facebook. Dom skyllde på längre leveranser på grund av ägarbyte och sa den va på väg vänta i 10 dar till innan jag skicka och avbröt ordern utan problem och den har inte dykt upp så vad som va på väg vet jag inte
Anonym användare
Anonym användare
Bra
4 månader sedan
Nöjd med varan, kanske lite lång leveranstid, men under två veckor iaf.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
7 månader sedan
Fruktansvärt oseriöst företag. Jag la en beställning i början av januari, i början av mars hörde jag av mig till företaget via mail.(för det inte finns något telefonnummer) fick ett bekräftelsemail om att någon hade läst mitt ivägskkckade mail. Två dagar senare fick jag ytterligare ett mail från schenker där dom skrev att min vara hade blivit bokad leverans. Mika damer och herrar, det har gått över en månad sen jag beställde, har ännu inte fått min beställning. Undvik detta företag till varje pris.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
köpte en julklapp,fick fel vara,kontaktade deras så kallade support två ggr, har ännu ej hört av dom efter två månader.uselt
Anonym användare
Anonym användare
Usel
8 månader sedan
Bluff och båg! Fel vara skickades och de svarar inte på mejl. Uselt!
Anonym användare
Anonym användare
Bra
8 månader sedan
Besyällde en vara som ej kom så kontaktade kundservice och fick svar direkt och de löste det. Mycket bra och trevlig kundservice 👍
Anonym användare
Anonym användare
Usel
9 månader sedan
TOTALT VÄRDELÖSA! Handla inte härifrån! Order skickas inte på hur länge som helst. När jag kontaktade dom så fick jag till svar att varan inte fanns på lager och därför inte kunde skickas. Fick återbetalningskvitto på att de betalat tillbaka pengarna via swish, dock till mitt gamla telefonnummer så den betalningen har rimligtvis studsat. Det har varit och ÄR omöjligt att få tillbaka sina pengar verkar det som? Knivshop är ett STORT JÄVLA SKÄMT!
Knivshop svarar:2021-01-05
Beklagar att din upplevelse inte blev som du förväntat dig. Att du inte har kvar det telefonnummer du angett när du beställde och inte skickat oss de nya uppgifterna vid återbetalning är endast ditt eget fel, vi har bett om dina uppgifter via mail. Din återbetalning är nu genomförd till ditt bankkonto.
Anonym användare
Anonym användare
Usel
9 månader sedan
Stor varning för detta ”företag” Tog 1 månad innan jag fick produkten. Innan dess hade jag försökt få kontakt med dom. Ett svar fick jag efter 2 veckor. Då skrev jag tillbaka att jag INTE ville ha mina varor. Sen inget svar igen på 2 veckor. Sen en månad senare kom produkten som jag inte ville ha! Detta är den korta versionen av allt strul. Jag mailade 8 gånger sammanlagt. Fick ett drygt svar på - månad. VARNING!
o
ormet

4 omdömen

OK
ett år sedan*
Råkade beställa på knivshop av misstag, trodde jag var inne på en annan webbshop. Läste efter beställningen de usla omdömena och blev lätt uppjagad. 6-10 dagar leverans sa de i orderbekräftelsen. Dag 11 mailade jag kundtjänst, fick svaret lite senare att "kniven gick iväg idag". Och det gjorde den. 16 dagar från lagd beställningen kom kniven till mitt postombud. Inte helt imponerande då den skickades från en adress 7-8 mil från mig. Men den anlände så det får anses godkänt ändå.
*Redigerades ett år sedan
A
Anders

1 omdöme

Usel
ett år sedan
Subpar kundservice, beställde den 1 Juli och hörde inget på 18 dagar då jag mailade och frågade status och så säger de att de är på semester! Det borde man tala om när man beställer så att man gå någon annanstans. Jag borde anat att det var en mickey mouse firma när man inte ens hittar ett telefonnummer på deras hemsida.
S
Steff66

88 omdömen

Utmärkt
ett år sedan
Hade först en negativ upplevelse med deras mailsupport och pga orderbekräftelse som inte kom fram mm. Men när jag sedan blev uppringd och hade kontakt med riktig säljare så kan jag bara säga bra saker. Dessvärre hade tillverkaren bytt stål på den kniv jag ville ha. Men fick istället bra med kompensation för felet och en liten bonus i paketet när det kom fram. Tack Knivshop.
J
Jonatan Feurst

1 omdöme

Dålig
ett år sedan*
Beställde en jaktkniv i mellandagarna 2019, nu är det maj 2020. Leveranstiden skjöts upp i omgångar och jag har fortfarande inte fått min vara. Jag har krävt pengarna tillbaka men då har deras kundtjänst tystnat fullständigt, otroligt lurad känner man sig. Jag hoppas fortfarande på återbetalning men till slut får man väl erkänna att man förmodligen blivit totalblåst. Jag har nu fått mina pengar tillbaka så jag justerar mitt omdöme utefter det.
*Redigerades ett år sedan
A
Anders

1 omdöme

Bra
ett år sedan*
Jag hade strul med min leverans, några artiklar saknades när jag fick paketet. Supporten har långa ledtider och det tog ca en månad att reda ut allting, men de var hjälpsamma och problemet löstes till slut, samt att jag fick en artikel gratis som 'plåster på såren'. Det verkar inte som att det är en jättestor firma och det är ju förenat med viss risk att beställa från små aktörer. Överlag är jag hyfsat nöjd med att handla från dem. Kommer nog göra det igen om jag behöver nån mer specialkniv.
*Redigerades ett år sedan
Anonym användare
Anonym användare
Dålig
2 år sedan*
Annulerade order som skickades ändå, de hävdar att de inte fått in annuleringen, ordern skickades långt efter annuleringen. veckan efter så tog jag ut paketet och betalade fakturan, mest för att jag inte litar på dem. Önskar jag hade läst allt detta först
*Redigerades 2 år sedan
Sida 1
Betyg köpupplevelse
2.0OK
9 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(0)
(3)
(0)
(0)
(6)