Prisjakt

Omdömen(122)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 dagar sedan

Fantastisk bra kundsupport! Alltid trevlig, snabb och hjälpsam.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
5 dagar sedan

Mycket bra! Bra kundsupport och smidig leverans. Jättefin spis, t o m finare än på bild👍

MyRangeCooker.se svarar:2022-05-17
Hej, stort tack för ditt fina omdöme och toppbetyg! Det glädjer oss att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss. Önskar dig många härliga matlagningsupplevelser och en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Felicia
Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
11 dagar sedan

Fraktskadad spis men tack Mikaela ”ha en fortsatt fin dag” för gott handhavande. Hoppas på snar reparation och sedan har jag nog en toppenspis.

MyRangeCooker.se svarar:2022-05-12
Hej, tack för att du tagit dig tiden att recensera din köpupplevelse! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service trots strul med frakten, vi eftersträvar alltid att vara så behjälpliga som möjligt. Vänliga hälsningar, Felicia
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
en månad sedan

Har, genom åren, köpt många produkter från MyRangeCooker och kommer att fortsätta med det. Trevligt och kunnig kundbemötande.

MyRangeCooker.se svarar:2022-05-12
Hej, tusen tack för att du tagit dig tiden att recensera er köpupplevelsen hos oss! Fint att höra att du är nöjd med vår service och dina köksprodukter. Vi önskar er många härliga matlagningsupplevelser! Vänliga hälsningar, Felicia
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
en månad sedan

Jag har flyttat, och beställde en ny spis med leverans 10 april, enligt skriftlig orderbekräftelse. När jag frågade efter den fick jag veta att leveransen var senarelagd. Detta utan att ens meddela mig. Mycket dålig intern kommunikation inom företaget, verkar det, och usel kundservice.

MyRangeCooker.se svarar:2022-04-29
Hej, tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Vad tråkigt att höra att det varit strul med leveransen! Tyvärr har pandemin påverkat våra leverantörer, vilket har medfört längre leveranstider än normalt. Om du har några frågor eller behöver hjälp så är du alltid välkommen att höra av dig till oss antingen via mail till [email protected] eller på 010 - 10 19 285. Önskar dig en fortsatt trevlig dag. Vänliga hälsningar, Felicia
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
en månad sedan

Så nöjd med spisen! Pryder verkligen köket som ett smycke. Bra kundtjänst och snabb och smidig leverans!

MyRangeCooker.se svarar:2022-04-29
Hej, tusen tack för att du lämnat ett omdöme. Det gör oss mycket glada att höra att du är nöjd med din köpupplevelse! Ha en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Felicia
Gästanvändare
Gästanvändare
Dålig
en månad sedan

Spisen levererades med fel certifikat pga att fabriken i Italien inte hade satt in rätt certifikat. Det tog tre dagar för My Range Cooker att reda ut detta och en månad innan rätt certifikat hade kommit från Italien. Vi fick dubbla kostnader för gasinstallatör som kom och gick men inte kunde genomföra installationen. Vi fick en smärre rabatt som kompensation. Supporten var vänlig men initialt slarv innebar att vi fick äta micromat alldeles för länge. Spisen - när den nu väl är installerad - är fantastisk.

MyRangeCooker.se svarar:2022-04-29
Hej, tack för att du tagit dig tiden att lämna ett omdöme. Vi är ledsna att det varit strul med fabriken men hoppas att du fortsätter vara nöjd med din spis! Önskar dig en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Felicia
Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
en månad sedan

Butiken har varit tillmötesgående när varan strulat.

MyRangeCooker.se svarar:2022-04-22
Hej, tack för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi är glada att du känner att vår kundservice har kunnat ge dig hjälpen du behövde. Ha en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Felicia
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
en månad sedan

Alltid en bra service och ett trevligt bemötande. Hjälpsamma och man får alltid en snabb återkoppling. Världsklass helt enkelt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

MyRangeCooker.se svarar:2022-04-22
Hej, tusen tack för det fina omdömet! Fantastiskt roligt att höra att du är nöjd med din köpupplevelse hos oss. Önskar dig en trevlig dag! Vänliga hälsningar, Felicia
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Ringde innan o ställde tusen frågor, blev jättebra bemött, trevligt o hjälpsamt, o då hade jag inte ens bestämt att jag skulle köpa något ännu😊trevliga o hjälpsamma på alla sätt!

MyRangeCooker.se svarar:2022-03-18
Hej, stort tack för det fina omdömet. Vi är så glada att du är nöjd med vår kundservice och att du känner att du fick hjälpen du behövde. Ha en fortsatt fin dag! Vänliga hälsningar, Felicia
Gästanvändare
Gästanvändare
Usel
3 månader sedan

Köpte en spis för väldigt mycket pengar. Ena luckan är full av bubblor i lackeringen vilket enligt en lackerare vi pratat med kommer från ett väldigt dåligt lackeringsjobb. Risken är överhängande att dessa bubblor kommer att spricka. Det kommer ju inte bli speciellt snyggt. Detta har butiken aldrig varit med om tidigare. Fast nu har det ju hänt, jag bryr mig inte om hur många gånger det hänt eller inte hänt tidigare. Vi kommer att få en ny lucka, fine. Om några månader. Vi fick välja mellan ett antal kompensationsprylar eller en ny lucka. Skulle vi vilja ha en skärbräda och en spis full med spruckna färgbubblor på en av luckorna? Nej. Dumt nog köpte vi också en spisfläkt efter att vi köpte spisen pga att den vi egentligen skulle ha hade leveransproblem. Fläkten kom, inga bubblor men däremot saknades instruktion och skruvar. Instruktionen fick vi via e-mail men inga skruvar än och har inte ens fått svar på hur och när vi ska få dem. Så fläkten står i en låda på golvet. Köp era grejer någon annanstans.

MyRangeCooker.se svarar:2022-03-04
Hej, vi vill börja med att tacka för att du tagit dig tid att lämna ett omdöme. Vi beklagar att du inte känner dig nöjd med din upplevelse hos oss och är glada att du tog kontakt med oss så att vi kan hjälpa dig vidare med en ny lucka. Dessvärre har vi inte just denna modell på lucka i lager och under rådande tider är leveranstiderna längre än vanligt. Gällande skruvar till fläkten så ska dessa normalt sett följa med till fläkten i en liten påse - om det inte har gjort det så ska vi självklart se till att du får nya. För vidare status och hjälp i ditt ärende rekommenderar vi att du tar kontakt med din handläggare. Vi önskar dig en trevlig dag. Vänliga hälsningar, Natalie
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Mycket bra service och bemötande. Vårt köksprojekt blev mycket försenat och vi fick delleveranser och stor förståelse för situationen. Vi upplever att köksmaskinerna har mycket hög kvalitet och är nöjda. Det var värdefullt att besöka utställningen i Ängelholm innan vi bestämde oss för detaljutförandet. Leveranserna fungerade utmärkt och chaufförerna var hjälpsamma vid avlastningen.

MyRangeCooker.se svarar:2022-02-21
Stort tack för att ni tagit er tiden att recensera er köpupplevelsen hos oss! Det är roligt att höra att ni är nöjda med vår service och era nya köksprodukter. Vi önskar er många härliga matlagningsupplevelser framöver! Vänliga hälsningar, Natalie
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Är så otroligt nöjd med allt från kundtjänst bemötandet, leveranstiden och produkten.

MyRangeCooker.se svarar:2022-02-17
Tusen tack för det fina omdömet! Fantastiskt roligt att höra att du är nöjd med din upplevelse och köp hos oss. Önskar en fortsatt trevlig dag! Vänliga hälsningar, Natalie
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Great assistance to find the right cooker for our summerhouse. I bought a Richmond Stove. Service from Wilhelm was just great and the transporter was extremely helpfull.

MyRangeCooker.se svarar:2022-02-04
Hi, thank you for taking the time to share your shopping experience with us! Wonderful to hear that you are satisfied with both our service and purchase. Have a nice day. Best regards, Natalie
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
4 månader sedan

Utmärkt service! Trevlig personal!

MyRangeCooker.se svarar:2022-02-04
Stort tack för ditt omdöme, så kul att höra att du är nöjd med vår service! Vi hoppas även du är nöjd med ditt köp. Vänliga hälsningar, Natalie

Betyg köpupplevelse

4.0Utmärkt
33 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(22)
(3)
(1)
(3)
(4)