Fantastisk bra kundsupport! Alltid trevlig, snabb och hjälpsam.
Mycket bra! Bra kundsupport och smidig leverans. Jättefin spis, t o m finare än på bild👍
Fraktskadad spis men tack Mikaela ”ha en fortsatt fin dag” för gott handhavande. Hoppas på snar reparation och sedan har jag nog en toppenspis.
Har, genom åren, köpt många produkter från MyRangeCooker och kommer att fortsätta med det. Trevligt och kunnig kundbemötande.
Jag har flyttat, och beställde en ny spis med leverans 10 april, enligt skriftlig orderbekräftelse. När jag frågade efter den fick jag veta att leveransen var senarelagd. Detta utan att ens meddela mig. Mycket dålig intern kommunikation inom företaget, verkar det, och usel kundservice.
Så nöjd med spisen! Pryder verkligen köket som ett smycke. Bra kundtjänst och snabb och smidig leverans!
Spisen levererades med fel certifikat pga att fabriken i Italien inte hade satt in rätt certifikat. Det tog tre dagar för My Range Cooker att reda ut detta och en månad innan rätt certifikat hade kommit från Italien. Vi fick dubbla kostnader för gasinstallatör som kom och gick men inte kunde genomföra installationen. Vi fick en smärre rabatt som kompensation. Supporten var vänlig men initialt slarv innebar att vi fick äta micromat alldeles för länge. Spisen - när den nu väl är installerad - är fantastisk.
Butiken har varit tillmötesgående när varan strulat.
Alltid en bra service och ett trevligt bemötande. Hjälpsamma och man får alltid en snabb återkoppling. Världsklass helt enkelt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
Ringde innan o ställde tusen frågor, blev jättebra bemött, trevligt o hjälpsamt, o då hade jag inte ens bestämt att jag skulle köpa något ännu😊trevliga o hjälpsamma på alla sätt!
Köpte en spis för väldigt mycket pengar. Ena luckan är full av bubblor i lackeringen vilket enligt en lackerare vi pratat med kommer från ett väldigt dåligt lackeringsjobb. Risken är överhängande att dessa bubblor kommer att spricka. Det kommer ju inte bli speciellt snyggt. Detta har butiken aldrig varit med om tidigare. Fast nu har det ju hänt, jag bryr mig inte om hur många gånger det hänt eller inte hänt tidigare. Vi kommer att få en ny lucka, fine. Om några månader. Vi fick välja mellan ett antal kompensationsprylar eller en ny lucka. Skulle vi vilja ha en skärbräda och en spis full med spruckna färgbubblor på en av luckorna? Nej. Dumt nog köpte vi också en spisfläkt efter att vi köpte spisen pga att den vi egentligen skulle ha hade leveransproblem. Fläkten kom, inga bubblor men däremot saknades instruktion och skruvar. Instruktionen fick vi via e-mail men inga skruvar än och har inte ens fått svar på hur och när vi ska få dem. Så fläkten står i en låda på golvet. Köp era grejer någon annanstans.
Mycket bra service och bemötande. Vårt köksprojekt blev mycket försenat och vi fick delleveranser och stor förståelse för situationen. Vi upplever att köksmaskinerna har mycket hög kvalitet och är nöjda. Det var värdefullt att besöka utställningen i Ängelholm innan vi bestämde oss för detaljutförandet. Leveranserna fungerade utmärkt och chaufförerna var hjälpsamma vid avlastningen.
Är så otroligt nöjd med allt från kundtjänst bemötandet, leveranstiden och produkten.
Great assistance to find the right cooker for our summerhouse. I bought a Richmond Stove. Service from Wilhelm was just great and the transporter was extremely helpfull.
Utmärkt service! Trevlig personal!