Omdömen(473)

Sorterat efter datum
Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Smidigt och enkelt att handla

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
2 månader sedan

Beställningen och betalningen via Swish, gick mycket bra. Hoppas på en snabb leverans via Företagspaketet./Kjell

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Bra grejor och mycket bra support.

Utmärkt
3 månader sedan

Fungerade smidigt och enkelt

Utmärkt
Redigerades 3 månader sedan

Supersnabb leverans! En produkt gick sönder efter ett tag, fick en ny direkt! Superbra support!

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
3 månader sedan

bra upplägg på sidan samt enkel kassahantering saknar möjlighet till betalning via klarna

L
Limeliz

2 omdömen

Utmärkt
3 månader sedan

Jättebra priser och snabb leverans.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Superbra butik + bra support om man skulle behöva! Handlat härifrån flera gånger nu och fått all support och rådgivning jag behöver. Kan ta lite längre tid att bli krediterad vid returer men det är förväntat när man köper av mindre aktörer jämfört med monster kedjorna. Drar ej av stjärna för det då det alltid löser sig ändå.

Utmärkt
3 månader sedan

Enkelt att hitta. Snabb process.

Gästanvändare
Gästanvändare
Bra
3 månader sedan

Bra service, snabba leveranser.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Kan inte bli bättre. Finns det jag behöver. Hittar det jag vill ha.

Gästanvändare
Gästanvändare
Utmärkt
3 månader sedan

Väldigt bra utbud av produkter och supersnabb leverans! Bra och hjälpsamma guider för att få Shelly implementerat i Home Assistant, allt fungerar utmärkt! Rekommenderas varmt!

berne
berne

20 omdömen

Utmärkt
4 månader sedan

Grym Butik med bra service å bra priser

Utmärkt
4 månader sedan

Bra leveranstid och otroligt bra service. Rekommenderas varmt.

F
F0rslund

1 omdöme

Usel
4 månader sedan

Gick snabbt att få sina produkter men mardröm att returnera. Begärde först en retursedel från företaget men tog lång tid att få respons så skickade returen på eget bevåg. Fick meddelande från PostNord att företaget mottagit mitt paket men tog sedan _2 veckor_ för dom att börja behandla min retur. Under dessa två veckor gick det inte att få respons på varken mail eller telefon. När jag sedan fick meddelande att min retur påbörjats behandlas så fick jag endast ett "Ursäkta att det tog lite tid." mejl från företaget. Jag tycker personligen att två veckor utan återkoppling när man själv ser att returen är mottagen är oacceptabel. Kommer tyvärr inte handla mer eller rekommendera denna sida till närstående.

StyraHem svarar:2022-06-07
Hej, Beklagar att hanteringen av din retur inte varit som önskat. Vi hanterar returerna löpande och i vissa fall får vi lite fler returer och det kan ta lite exra tid. Vi måste även gå igenom alla returer innan vi kan göra en återbetalning. Att du inte fått tag på oss på två veckor låter väldigt konstigt då vår support har fungerat som vanligt. Skicka gärna ett PM ang vilket ärende detta gäller så kan jag undersöka vidare vad som har hänt. Med vänliga hälsningar Håkan, StyraHem

Betyg köpupplevelse

4.6Utmärkt
166 omdömen
Distribution av köpupplevelse
(128)
(23)
(6)
(3)
(5)